"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
ولی من هنوز دلم میخاد برم تو دل این کارتونها🥺
قلب مردمان این شهر پر از قصه های غمگین ناگفته ست ..
آنچنان که شاید هرگز تصورش را هم‌نکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
💔42😢116👍1
سکوت؛ انتهای محبت به کسی است که از او خشمی در خویشتن داریم، اما توان از دست دادنش را نداریم.

#رولو_می

@adelehz
💔47👍219🕊2
شما درست می‌گویید آدمی بعد از شکست و جدایی نمی میرد ،اما یادتان باشد کسی که از طوفان عبور کرده هرگز شبیه قبل از طوفان نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍54💔136🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میزان‌همدلی در دختر بچه ها و پسر بچه ها را مشاهده میفرمایید 😁
20👍7🥰3😁3
من اینجوریم که یهو شب هوس میکنم آهنگهای مهستی و هایده رو بشنوم❤️
25👍8🥰4😢2
آنگاه که پیر شدم شاید تحصیلات و مراتب اجتماعی که سالها کوشیدم بدست آورم شان
شاید موفقیت ها یا حتی ثروتم را فراموش کنم .
اما ایمان دارم حتی تا آخرین نفس طعم بودنت،بوسیدنت و لمس تنت را فراموش نخواهم کرد .
شاید مفهوم زندگی همین باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
40😢6🥰3💔2👍1
می تراود حسرت آغوش
از آغوش ما...

صائب تبریزی
🌱
@adelehz
💔18😢52🕊1
آخرین برگهای بی‌جان پاییز زده که بریزد من دوباره به بهار امید میبندم .
به اینکه دوباره همه چیز جوانه بزند سبزی بیاید و همه چیز شروع شود.
و گمان می‌کنم ما تمام عمر دنبال پیدا کردن شروعی دوباره ایم حتی در پایان ها حتی در زرد شدن و ریختن ها ...
#عادله_زمانی
پاییز دماوند
@adelehz
28💔10😢3
لطفا برای آرامش عمو علی مهربون و اینکه غرق در نور باشن دعا کنید 🥺❤️
😢58💔24🕊1711👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عشق، تبدیل شدن به ایده‌آل یک فرد دیگر نیست
عشق، یافتن فردی است که به شما کمک می‌کند
تا آنچه در شما بهترین است، نمود حاصل کند.

#زیگموند_فروید

@adelehz
29👍17
"زنی که‌گم کردم "
Video
گلبهار دختر روستا بود .
دشت‌های اطراف ده را مثل کف دستش می شناخت ،دامن های گلدار می‌پوشید و گیسوان خرمایی اش را در جوار ارغوانها رو به آفتاب کم جانِ خزان میگشود.

قبل از اینکه عاشق شود شاد ترین و شاداب ترین دختر روستا بود.
لب‌هایش گلهای کاغذی باغچه ی خان ِ ده را میخرید و چشمانش بوی باران‌های صبحگاهی کوچه های گلی روستا را می‌داد.

اما همه اش قبل از دیدن یار بود .
دیدن یار که بد نیست مگر نه اینکه عشق قرارست تورا دلنواز ترینِ عالم کند .
درد از ندیدن یار آغاز میگردد.
گلبهار تا وقتی یار را در دشت‌های بی انتها می دید ،تا آن هنگام که دکمه ی بالای پیراهن سفیدش را می‌گشود و بر ستبر سینه ی مردانه اش بوسه می کاشت.
تا آن هنگام که لابلای علفزارهای بلند سرش بر زانوی یار بود همچنان شاد ترین دختر روستای باران زده بود.
اما ...
اما همینکه یار رفت .
همینکه گلبهار در دشت تنها نشست .
همینکه غروبی یار برنگشت تا نیمه شبی به قراری پنهانی لب چشمه ی پایین روستا بروند همه چیز تغییر کرد.
گلبهار شد گل خزان
نه خندید،نه لبهایش سرخ زد و نه چشمانش بوی دریا داد .
همه چیز در غروبی به پایان رسید.
می‌گویند جاده ی روستاها،غروب ها بس دلتنگ و غریب ست .خاکی ست و بی انتها و از هر قدمش بوی نرسیدن به مشام می رسد .
و کسی چه می داند شاید گلبهار غمش را در تمام جاده ها به یادگار گذاشت وقتی یار در پیج جاده گم شد و برنگشت .
#عادله_زمانی
💔47😢54👍3😁1🕊1
شب بخیر
@adelehz
💔38😢7👍3
حرص نخورید. حسادت نکنید

تحقیقات ثابت کرده زنانی که چشم و هم چشمی میکنند نسبت به زنانی که این عادت را ندارند و زندگیشان را با بقیه مقایسه نمیکنند، هفتاد درصد بیشتر به بیماریهای اعصاب و روان و قلبی عروقی مبتلا شده اند. آمار سکته در این زنان به طرز قابل توجهی بالاست.
@adelehz
👍364😁3🕊2💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در فضای مجازی هر وقت دخترانی رو میبینم که تمام هم و غم دنیاشون عمل‌های زیبایی ،رل زدن و با ادبیات سخیف حرف زدن هست افسوس میخورم .
نسل‌های قبلی دختران واقعا قابل تحسین بودند حتی کلام شان
حتی نوع حرف زدن شان ،سبک‌انتخاب لباس ها و نوع برخوردشان با مردها ..
این نسل‌ها به طرز عجیبی درحال کم یاب شدن هستند و چه افسوس...
#عادله_زمانی
@adelehz
39👍17💔10
نارنجی و دوستاش دارن پاییز جنگل و جشن‌میگیرن😍🦊
@adelehz
🥰3118💔3👍2😢1