همه یک روز
به گذشته برمیگردیم
برای کسانی که دوستمان داشتند
و ما
رهایشان کردیم
سخت خواهیم گریست...
@adelehz
به گذشته برمیگردیم
برای کسانی که دوستمان داشتند
و ما
رهایشان کردیم
سخت خواهیم گریست...
@adelehz
💔42👍3
"زنی کهگم کردم "
همه یک روز به گذشته برمیگردیم برای کسانی که دوستمان داشتند و ما رهایشان کردیم سخت خواهیم گریست... @adelehz
کاش این واقعیت بود
و تمام آن کسانی که رها شدند از آن حجم دلتنگی آگاه میشوند اما هرگز برنمیگشتند ...
و تمام آن کسانی که رها شدند از آن حجم دلتنگی آگاه میشوند اما هرگز برنمیگشتند ...
💔34👍5
دیشب ساعت ۲ شب داشتم از یه مسیری برمیگشتم و توی راه آهنگهای هایده رو میشنیدم
و همون لحظه واقعا از ته دل از خدا خواستم بهشت و نصیبش کنه
این زن و صداش یه معجزه بود❤️
و همون لحظه واقعا از ته دل از خدا خواستم بهشت و نصیبش کنه
این زن و صداش یه معجزه بود❤️
❤102👍21😁3😢2🥰1
"زنی کهگم کردم "
@adelehz
در مترو مردی دیشب کنارم نشسته بود که اشک می ریخت
پفکی به سمتم دراز کرد و گفت این پفک مورد علاقه ی پسرم ست امشب از دستش دادم...
مادرش حضانتش را گرفت ...
همین لحظه باید این شعر را میدیدم💔
پفکی به سمتم دراز کرد و گفت این پفک مورد علاقه ی پسرم ست امشب از دستش دادم...
مادرش حضانتش را گرفت ...
همین لحظه باید این شعر را میدیدم💔
😢55💔40❤2👍2😁1
زنمتکدی دستش را بسمت مرد دراز کرد،مرد با بیحوصلگی دستش را پس زد و با فریاد بر سرش وی را راند .
و من به آن اندیشیدم که هرچه را با تمنا و التماس بخواهی ،بی ارزش ست .تحقیر کننده و پست است .
خواه اندکی پول باشد خواه ذره ای عشق
#عادله_زمانی
@adelehz
و من به آن اندیشیدم که هرچه را با تمنا و التماس بخواهی ،بی ارزش ست .تحقیر کننده و پست است .
خواه اندکی پول باشد خواه ذره ای عشق
#عادله_زمانی
@adelehz
👍50💔12😢8❤3
"زنی کهگم کردم "
در مترو مردی دیشب کنارم نشسته بود که اشک می ریخت پفکی به سمتم دراز کرد و گفت این پفک مورد علاقه ی پسرم ست امشب از دستش دادم... مادرش حضانتش را گرفت ... همین لحظه باید این شعر را میدیدم💔
دوست عزیزی که هرچی میبینی ری اکت خنده میزنی من میدونم تو این کارو ادامه میدی تا وقتی که آپدیت جدید تلگرام به من امکان دیدن اکانتت و ریمو کردن تو بده
ولی اینم بدون منو یاد معلم تاریخ راهنمایی ام میندازی به امثال تو میگفت دختر دیونه ها !
مثلا میگفت توراهرو عین دختر دیونه ها ندوین:)
البته تو شاید پسر باشی فرقی نداره
خواستم بدونی همچین تصوری ازت داریم😎
ولی تو همچنان ادامه بده😏
ولی اینم بدون منو یاد معلم تاریخ راهنمایی ام میندازی به امثال تو میگفت دختر دیونه ها !
مثلا میگفت توراهرو عین دختر دیونه ها ندوین:)
البته تو شاید پسر باشی فرقی نداره
خواستم بدونی همچین تصوری ازت داریم😎
ولی تو همچنان ادامه بده😏
👍89😁15💔2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
از زمانی که نسبت به سرنوشتم صبور و حتی بیتفاوت شده بودم، زندگانی هم با من سازش بیشتری نشان میداد. انسان با همه کشش و کوششها، به چیزهایی که بیشتر در پی آنهاست، کمتر میرسد.
📗گرترود
✍🏻 هرمان هسه
@adelehz
📗گرترود
✍🏻 هرمان هسه
@adelehz
👍36❤7
توی مسیر از کنار یه شهری عبور میکردیم هکتارها گوجه کنار جاده پهن کرده بودند تا خشک بشه .
از اعماق قلبم امیدوارم اونها جزئی از پول بیبر ترکیه ای که مامانم همیشه خدا تومن پول میده میگیره می ریزه تو غذا نباشه😅
نوت:پول بیبر یه ادویه ادایی جدیده که میگن از ترکیه میاد😄
@adelehz
از اعماق قلبم امیدوارم اونها جزئی از پول بیبر ترکیه ای که مامانم همیشه خدا تومن پول میده میگیره می ریزه تو غذا نباشه😅
نوت:پول بیبر یه ادویه ادایی جدیده که میگن از ترکیه میاد😄
@adelehz
😁25👍2
بۆ گەڵای زەردی پاییزی،
باسی بەهار ئەفسانەیه🍂
مارف ئاغایی
برای برگ های زرد پاییزی
سخن گفتن از بهار افسانە است...🍂
#دلبرانه_های_خزان
اسما درتاج
@adelehz
باسی بەهار ئەفسانەیه🍂
مارف ئاغایی
برای برگ های زرد پاییزی
سخن گفتن از بهار افسانە است...🍂
#دلبرانه_های_خزان
اسما درتاج
@adelehz
🥰10💔9❤4
آنان که در پاییز رفتند در بهار برمیگردند.
درختان جنگل این شایعه را دهان به دهان میچرخاندند....
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_خزان
اتاوا کانادا
@adelehz
درختان جنگل این شایعه را دهان به دهان میچرخاندند....
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_خزان
اتاوا کانادا
@adelehz
❤24💔8😢4👍2
Forwarded from کاف
اخیرن سه تا ختم رفتیم که اعلام کرده بودند متوفی گفته برای من مشکی نپوشید. ختم با لباسهای رنگ روشن زیباست.
عزاداریا (معمولن) تو سالن همایش هتلهاست، سخنرانی میکنن، ساز میزنن و کلیپ پخش میکنن.
میگم اگه میشه یه ذره آروم تر تغییر کنید که منم بتونم برسم بهتون :)))
💬Falshist
ClovE @Kafiha
عزاداریا (معمولن) تو سالن همایش هتلهاست، سخنرانی میکنن، ساز میزنن و کلیپ پخش میکنن.
میگم اگه میشه یه ذره آروم تر تغییر کنید که منم بتونم برسم بهتون :)))
💬Falshist
ClovE @Kafiha
👍41😁20❤5👎3
کاف
اخیرن سه تا ختم رفتیم که اعلام کرده بودند متوفی گفته برای من مشکی نپوشید. ختم با لباسهای رنگ روشن زیباست. عزاداریا (معمولن) تو سالن همایش هتلهاست، سخنرانی میکنن، ساز میزنن و کلیپ پخش میکنن. میگم اگه میشه یه ذره آروم تر تغییر کنید که منم بتونم برسم بهتون…
چرا باید همه چی تغییر کنه؟
مگه یه مراسم عادی که مردم بطوری طبیعی توش محزون هستن ،قرآن پخش میشه خیراتی آماده شده و مهمانها به صاحب عزا و عزاش احترام میذارن چه عیبی داره؟؟؟؟
مگه یه مراسم عادی که مردم بطوری طبیعی توش محزون هستن ،قرآن پخش میشه خیراتی آماده شده و مهمانها به صاحب عزا و عزاش احترام میذارن چه عیبی داره؟؟؟؟
👍77❤7👎6
❤54💔7🕊4👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی من هنوز دلم میخاد برم تو دل این کارتونها🥺
❤59😢6👍4🕊3💔3🥰2
"زنی کهگم کردم "
ولی من هنوز دلم میخاد برم تو دل این کارتونها🥺
قلب مردمان این شهر پر از قصه های غمگین ناگفته ست ..
آنچنان که شاید هرگز تصورش را همنکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
آنچنان که شاید هرگز تصورش را همنکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
💔42😢11❤6👍1
شما درست میگویید آدمی بعد از شکست و جدایی نمی میرد ،اما یادتان باشد کسی که از طوفان عبور کرده هرگز شبیه قبل از طوفان نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
👍54💔13❤6🕊1