"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من اگه میدونستم گمت میکنم ترجیح میدادم تو مه صبحگاهی یه جنگل بارون زده گمت کنم.
تا صورتمو برگردونم فاخته ی روی درخت و ببینم تو رفته باشی ...
دوباره که نگاهم برگرده ببینم مه هست ‌..بارون نم‌نم هست ...پاییز ِ غم زده هست ولی تو نیستی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔262😢2🕊2
‌تنها صداست که می‌ماند
و امان از صدای او
که ابدی شد در گوش من..!

- فروغ فرخزاد
اشعارکوتاه🌱

@adelehz
24💔13🕊1
همه یک روز
به گذشته برمیگردیم
برای کسانی که دوستمان داشتند
و ما
رهایشان کردیم
سخت خواهیم گریست...

@adelehz
💔42👍3
"زنی که‌گم کردم "
همه یک روز به گذشته برمیگردیم برای کسانی که دوستمان داشتند و ما رهایشان کردیم سخت خواهیم گریست... @adelehz
کاش این واقعیت بود
و تمام آن کسانی که رها شدند از آن حجم دلتنگی آگاه می‌شوند اما هرگز برنمیگشتند ...
💔34👍5
دیشب ساعت ۲ شب داشتم از یه مسیری برمیگشتم و توی راه آهنگهای هایده رو می‌شنیدم
و همون لحظه واقعا از ته دل از خدا خواستم بهشت و نصیبش کنه
این زن و صداش یه معجزه بود❤️
102👍21😁3😢2🥰1
"زنی که‌گم کردم "
@adelehz
در مترو مردی دیشب کنارم نشسته بود که اشک می ریخت
پفکی به سمتم دراز کرد و گفت این پفک مورد علاقه ی پسرم ست امشب از دستش دادم...
مادرش حضانتش را گرفت ...
همین لحظه باید این شعر را می‌دیدم💔
😢55💔402👍2😁1
"زنی که‌گم کردم "
@adelehz
دایی احمد مهربانِ خوب من بود ...
💔44🕊3👍2
زن‌متکدی دستش را بسمت مرد دراز کرد،مرد با بی‌حوصلگی دستش را پس زد و با فریاد بر سرش وی را راند .
و من به آن اندیشیدم که هرچه را با تمنا و التماس بخواهی ،بی ارزش ست .تحقیر کننده و پست است .
خواه اندکی پول باشد خواه ذره ای عشق
#عادله_زمانی
@adelehz
👍50💔12😢83
"زنی که‌گم کردم "
در مترو مردی دیشب کنارم نشسته بود که اشک می ریخت پفکی به سمتم دراز کرد و گفت این پفک مورد علاقه ی پسرم ست امشب از دستش دادم... مادرش حضانتش را گرفت ... همین لحظه باید این شعر را می‌دیدم💔
دوست عزیزی که هرچی میبینی ری اکت خنده میزنی من میدونم تو این کارو ادامه میدی تا وقتی که آپدیت جدید تلگرام به من امکان دیدن اکانتت و ریمو کردن تو بده
ولی اینم بدون منو یاد معلم تاریخ راهنمایی ام میندازی به امثال تو میگفت دختر دیونه ها !
مثلا میگفت توراهرو عین دختر دیونه ها ندوین:)
البته تو شاید پسر باشی فرقی نداره
خواستم بدونی همچین تصوری ازت داریم😎
ولی تو همچنان ادامه بده😏
👍89😁15💔2
از زمانی که نسبت به سرنوشتم صبور و حتی بی‌تفاوت شده بودم، زندگانی هم با من سازش بیشتری نشان می‌داد. انسان با همه کشش و کوشش‌ها، به چیزهایی که بیشتر در پی آن‌هاست، کمتر می‌رسد.

📗گرترود
✍🏻 هرمان هسه

@adelehz
👍367
توی مسیر از کنار یه شهری عبور میکردیم هکتارها گوجه کنار جاده پهن کرده بودند تا خشک بشه .
از اعماق قلبم امیدوارم اونها جزئی از پول بیبر ترکیه ای که مامانم همیشه خدا تومن پول میده میگیره می ریزه تو غذا نباشه😅

نوت:پول بیبر یه ادویه ادایی جدیده که میگن از ترکیه میاد😄
@adelehz
😁25👍2
بۆ گەڵای زەردی پاییزی،
باسی بەهار ئەفسانەیه🍂
‌‌مارف ئاغایی

برای برگ های زرد پاییزی
سخن گفتن از بهار افسانە است...🍂

#دلبرانه_های_خزان
اسما درتاج
@adelehz
🥰10💔94
آنان که در پاییز رفتند در بهار برمی‌گردند.
درختان جنگل این شایعه را دهان به دهان میچرخاندند....
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_خزان
اتاوا کانادا
@adelehz
24💔8😢4👍2
Forwarded from کاف
اخیرن سه تا ختم رفتیم که اعلام کرده بودند متوفی گفته برای من مشکی نپوشید. ختم با لباسهای رنگ روشن زیباست.
عزاداریا (معمولن) تو سالن همایش هتل‌هاست، سخنرانی می‌کنن، ساز می‌زنن و کلیپ پخش می‌کنن.
میگم اگه میشه یه ذره آروم تر تغییر کنید که منم بتونم برسم بهتون :)))


💬Falshist
ClovE @Kafiha
👍41😁205👎3
باشد که روزگار بچرخد به کامِ دل
باشد که غم، خجل شود از صبرِ قلبِ ما...

@adelehz
54💔7🕊4👍2
شبتون قشنگ ❤️
23🥰8
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی من هنوز دلم میخاد برم تو دل این کارتونها🥺
59😢6👍4🕊3💔3🥰2
"زنی که‌گم کردم "
ولی من هنوز دلم میخاد برم تو دل این کارتونها🥺
قلب مردمان این شهر پر از قصه های غمگین ناگفته ست ..
آنچنان که شاید هرگز تصورش را هم‌نکنی
#عادله_زمانی
@adelehz
💔42😢116👍1