آیا آنانی که شب گریه میکنند، میدانند؟
الله و فرشتگانش بسیار نگران میشوند؟
و آنجاست که خداوند میفرماید :
"یؤتِکُم خَیْراً مِمَّا أُخِذَ مِنْکُمْ"
قسم به خودم که برای تو بهتر از چیزی که از دست داده ای نصیبت میگردانم.
-آیه ۷۰ سوره انفال.
@adelehz
الله و فرشتگانش بسیار نگران میشوند؟
و آنجاست که خداوند میفرماید :
"یؤتِکُم خَیْراً مِمَّا أُخِذَ مِنْکُمْ"
قسم به خودم که برای تو بهتر از چیزی که از دست داده ای نصیبت میگردانم.
-آیه ۷۰ سوره انفال.
@adelehz
❤47😢22👍3👎3🕊3💔3🥰1
"زنی کهگم کردم "
اینقدر خندیدم که سرم درد گرفت چرا واقعا😂 @adelehz
اگه همچین دایی ندارید احتمالا باباتون همون دایی معروفه فامیله😁
@adelehz
@adelehz
😁25👍2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من هنوز فیلمهای دهه هشتاد و قبلتر سینما را با ولع بیشتری میبینم ،خیلی از فیلمهای پرفروش این روزها را ندیده ام چون در دهه های قبل حقیقت یا حتی معناگرایی بشکلی بارز در فیلمها جریان داشت .
خیلی چیزها کمرنگ شد در این روزها ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی چیزها کمرنگ شد در این روزها ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍39❤8😢5🥰1
مادرانه
کارن همایونفر
هر وقت در تنهایی مادرانه ی کارن همایون فر و میشنوم حس میکنم دارم باز وارد یه تونل میشم که منو در خودش فرو میکشه و به پرواز در میاره...
❤16🥰2🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو پاییزم باش
سر زده در را باز کن و بیا
چون بهار،نازک و نا،رنجی نباش تا قبل آمدنت هزار خانه بتکانم.
تو در را باز کن که
من هر روز به پاییز فکر میکنم .
#عادله_زمانی
هنرِ دست پریسا جان راغیان❤️
#دلبرانه_های_خزان
@adelehz
سر زده در را باز کن و بیا
چون بهار،نازک و نا،رنجی نباش تا قبل آمدنت هزار خانه بتکانم.
تو در را باز کن که
من هر روز به پاییز فکر میکنم .
#عادله_زمانی
هنرِ دست پریسا جان راغیان❤️
#دلبرانه_های_خزان
@adelehz
❤11👍10🥰8
خدایا به ما رحمکن
ما توان از دست دادن هرچی به سختی بدست آوردیم رو نداریم .
خودت مراقب هرکس که فعلا در ایران زندگی میکنه باش 🥺💔
ما توان از دست دادن هرچی به سختی بدست آوردیم رو نداریم .
خودت مراقب هرکس که فعلا در ایران زندگی میکنه باش 🥺💔
💔76❤30😁9👍8😢8
وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا
به خدا اعتماد کن و همین بس که او نگهبان توست✨
@adelehz
به خدا اعتماد کن و همین بس که او نگهبان توست✨
@adelehz
❤42
عاشقانه تر از یک روز پاییزی
یک ایستگاه اتوبوس ست وقتی کسی درونش منتظرت باشد ..
یک خیابان ست غرق برگ های زرد و خش خش برگها زیرِ پایت و زیر پایش...
یک صبح ست که دوباره آغاز میشود و امیدی که ته دل شکسته ات هنوز مجالی برای درخشیدن دارد...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_خزان
اسما درتاج
@adelehz
یک ایستگاه اتوبوس ست وقتی کسی درونش منتظرت باشد ..
یک خیابان ست غرق برگ های زرد و خش خش برگها زیرِ پایت و زیر پایش...
یک صبح ست که دوباره آغاز میشود و امیدی که ته دل شکسته ات هنوز مجالی برای درخشیدن دارد...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_خزان
اسما درتاج
@adelehz
❤37🥰2
"زنی کهگم کردم "
خدایا به ما رحمکن ما توان از دست دادن هرچی به سختی بدست آوردیم رو نداریم . خودت مراقب هرکس که فعلا در ایران زندگی میکنه باش 🥺💔
خدا وکیلی تو مغز اون پنج تایی که خنده زدن چی میگذره ؟
دیشب نزدیک ساعتای پنج، من از خواب پریدم و از شدت ترس احساس تهوع بهم دست داد .
توی خواب و بیداری میخاستم از در بدوم بیرون که خانوادم مانعم شدند .
دوستان جنگ ترسناکه
جنگ نابودگره، جنگ آواره کنندس
اینو منی داره بهتون میگه که فرزند کسانی ست که روزی بخاطر جنگ قشنگ ترین چیزهای زندگی شون و از دست دادند .
و یادتون باشه جنگ اتیشیه که فقط مردم معمولی رو میسوزونه ...
دعا کنید هیچوقت شروع نشه که بخوایم برای پایانش دست به دعا بشیم.
@adelehz
#عادله_زمانی
دیشب نزدیک ساعتای پنج، من از خواب پریدم و از شدت ترس احساس تهوع بهم دست داد .
توی خواب و بیداری میخاستم از در بدوم بیرون که خانوادم مانعم شدند .
دوستان جنگ ترسناکه
جنگ نابودگره، جنگ آواره کنندس
اینو منی داره بهتون میگه که فرزند کسانی ست که روزی بخاطر جنگ قشنگ ترین چیزهای زندگی شون و از دست دادند .
و یادتون باشه جنگ اتیشیه که فقط مردم معمولی رو میسوزونه ...
دعا کنید هیچوقت شروع نشه که بخوایم برای پایانش دست به دعا بشیم.
@adelehz
#عادله_زمانی
👍123😢26💔6🕊5😁3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی ادبیات عاشقانه عرب چقدر قشنگ و لطیف معشوق و توصیف میکنه 😍
❤28👎5🥰5👍2😁1
❤25🕊7👍1
گویند: دهقانی مقداری گندم در دامن لباس پیرمرد فقیری ریخت پیرمرد خوشحال شد و گوشه های دامن را گره زد و رفت!
در راه با پرودرگار سخن می گفت:
( ای گشاینده گره های ناگشوده، عنایتی فرما و گره ای از گره های زندگی ما بگشای )
در همین حال ناگهان گره ای از گره هایش باز شد و گندمها به زمین ریخت!
او با ناراحتی گفت:
من تو را کی گفتم ای یار عزیز
کاین گره بگشای و گندم را بریز!
آن گره را چون نیارستی گشود
این گره بگشودنت دیگر چه بود؟
سالها نرد خدائی باختی
این گره را زان گره نشناختی؟
نشست تا گندمها را از زمین جمع کند، در کمال ناباوری دید دانه ها روی ظرفی از طلا ریخته اند
ندا آمد که:
تو مبین اندر درختی یا به چاه
تو مرا بین که منم مفتاح راه
@adelehz
در راه با پرودرگار سخن می گفت:
( ای گشاینده گره های ناگشوده، عنایتی فرما و گره ای از گره های زندگی ما بگشای )
در همین حال ناگهان گره ای از گره هایش باز شد و گندمها به زمین ریخت!
او با ناراحتی گفت:
من تو را کی گفتم ای یار عزیز
کاین گره بگشای و گندم را بریز!
آن گره را چون نیارستی گشود
این گره بگشودنت دیگر چه بود؟
سالها نرد خدائی باختی
این گره را زان گره نشناختی؟
نشست تا گندمها را از زمین جمع کند، در کمال ناباوری دید دانه ها روی ظرفی از طلا ریخته اند
ندا آمد که:
تو مبین اندر درختی یا به چاه
تو مرا بین که منم مفتاح راه
@adelehz
🥰38👍21❤13🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من اگه میدونستم گمت میکنم ترجیح میدادم تو مه صبحگاهی یه جنگل بارون زده گمت کنم.
تا صورتمو برگردونم فاخته ی روی درخت و ببینم تو رفته باشی ...
دوباره که نگاهم برگرده ببینم مه هست ..بارون نمنم هست ...پاییز ِ غم زده هست ولی تو نیستی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
تا صورتمو برگردونم فاخته ی روی درخت و ببینم تو رفته باشی ...
دوباره که نگاهم برگرده ببینم مه هست ..بارون نمنم هست ...پاییز ِ غم زده هست ولی تو نیستی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔26❤2😢2🕊2
❤24💔13🕊1
همه یک روز
به گذشته برمیگردیم
برای کسانی که دوستمان داشتند
و ما
رهایشان کردیم
سخت خواهیم گریست...
@adelehz
به گذشته برمیگردیم
برای کسانی که دوستمان داشتند
و ما
رهایشان کردیم
سخت خواهیم گریست...
@adelehz
💔42👍3