This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مگه همینجور نیست؟؟؟😁❤️
@adelehz
@adelehz
❤39🥰5😢3🕊3💔2👍1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به این خانه نگاه کن به عظمتش ،به آجر به آجرش که فقط خدا میداند چند هزار روز لابلای شان مدفون شده ست .
به آن سردابه های ویرانه و به تمام روزهای با شکوهش ...
شبیه این خانه یک روز در خود فرو می ریزی،از یاد می روی و از شکوهت چیزی باقی نمی ماند .
بسیار مغرور یا بسیار دلگرم نباش .
بسیار آدمیان پیش از ما بودند و بسیار خانه ها بعد ما ویران می شوند .
تنها انسانیت ست که شاید باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
به آن سردابه های ویرانه و به تمام روزهای با شکوهش ...
شبیه این خانه یک روز در خود فرو می ریزی،از یاد می روی و از شکوهت چیزی باقی نمی ماند .
بسیار مغرور یا بسیار دلگرم نباش .
بسیار آدمیان پیش از ما بودند و بسیار خانه ها بعد ما ویران می شوند .
تنها انسانیت ست که شاید باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔29👍16😢2❤1
من فقط یک کمی خسته ام.
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.
#فرانسیس_فوردکوپولا
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.
#فرانسیس_فوردکوپولا
😢29👍19💔13❤2
در سالن ورزشی که هستم خانمی حضور دارد مبتلا به اختلال شیدایی افسردگی
اختلالی روانی که طی آن شخص دوره های افسردگی شدید و سرخوشی شدید را بشکل دورانی تجربه میکند.
مدتی قبل ناپدید شد ،خواهرش که همیشه همراهش ست گفت که در بیمارستان روانی بستری شده ست .
بعد از گذران دوره اش دوباره به سالن برگشته ،سرشار از انرژی ،خوشحال دستبند های طلای مورد علاقه اش را انداخته و مدام با دیگران درحال بگو بخند ست .انگار نه انگار مدتی قبل بخاطر افسردگی شدید و احتمال خودکشی در بیمارستان روانی بستری شده ست .
این احتمالا حرف درستی از طرف کسی که روانشناسی خوانده نیست اما بگذار کمی خارج از چهارچوبها حرف بزنم .
وقتی هر صبح آنهایی را میبینم که تا دیشب در عمیق ترین نقطه ی اقیانوس اندوه دفن شده بودند و صبح اراسته در حال خندیدن با همکارانشان هستم .با خودم میگویم نکند ما در دنیای موازی همگی افسردگی شیدایی داریم ..غرق در در دوره های شبانه ی اندوه صبح با سرخوشی میخندیم و دستبند های طلای زیبای مان را به دست می اندازیم .
نکند اندوه میتواند ما را غرق کند و خفه کند انتهای عمق اقیانوسش...
نکند ما غرق شده ایم و بیخبریم....
#عادله_زمانی
@adelehz
اختلالی روانی که طی آن شخص دوره های افسردگی شدید و سرخوشی شدید را بشکل دورانی تجربه میکند.
مدتی قبل ناپدید شد ،خواهرش که همیشه همراهش ست گفت که در بیمارستان روانی بستری شده ست .
بعد از گذران دوره اش دوباره به سالن برگشته ،سرشار از انرژی ،خوشحال دستبند های طلای مورد علاقه اش را انداخته و مدام با دیگران درحال بگو بخند ست .انگار نه انگار مدتی قبل بخاطر افسردگی شدید و احتمال خودکشی در بیمارستان روانی بستری شده ست .
این احتمالا حرف درستی از طرف کسی که روانشناسی خوانده نیست اما بگذار کمی خارج از چهارچوبها حرف بزنم .
وقتی هر صبح آنهایی را میبینم که تا دیشب در عمیق ترین نقطه ی اقیانوس اندوه دفن شده بودند و صبح اراسته در حال خندیدن با همکارانشان هستم .با خودم میگویم نکند ما در دنیای موازی همگی افسردگی شیدایی داریم ..غرق در در دوره های شبانه ی اندوه صبح با سرخوشی میخندیم و دستبند های طلای زیبای مان را به دست می اندازیم .
نکند اندوه میتواند ما را غرق کند و خفه کند انتهای عمق اقیانوسش...
نکند ما غرق شده ایم و بیخبریم....
#عادله_زمانی
@adelehz
💔46👍12❤8😢3
آیا آنانی که شب گریه میکنند، میدانند؟
الله و فرشتگانش بسیار نگران میشوند؟
و آنجاست که خداوند میفرماید :
"یؤتِکُم خَیْراً مِمَّا أُخِذَ مِنْکُمْ"
قسم به خودم که برای تو بهتر از چیزی که از دست داده ای نصیبت میگردانم.
-آیه ۷۰ سوره انفال.
@adelehz
الله و فرشتگانش بسیار نگران میشوند؟
و آنجاست که خداوند میفرماید :
"یؤتِکُم خَیْراً مِمَّا أُخِذَ مِنْکُمْ"
قسم به خودم که برای تو بهتر از چیزی که از دست داده ای نصیبت میگردانم.
-آیه ۷۰ سوره انفال.
@adelehz
❤47😢22👍3👎3🕊3💔3🥰1
"زنی کهگم کردم "
اینقدر خندیدم که سرم درد گرفت چرا واقعا😂 @adelehz
اگه همچین دایی ندارید احتمالا باباتون همون دایی معروفه فامیله😁
@adelehz
@adelehz
😁25👍2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من هنوز فیلمهای دهه هشتاد و قبلتر سینما را با ولع بیشتری میبینم ،خیلی از فیلمهای پرفروش این روزها را ندیده ام چون در دهه های قبل حقیقت یا حتی معناگرایی بشکلی بارز در فیلمها جریان داشت .
خیلی چیزها کمرنگ شد در این روزها ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی چیزها کمرنگ شد در این روزها ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍39❤8😢5🥰1
مادرانه
کارن همایونفر
هر وقت در تنهایی مادرانه ی کارن همایون فر و میشنوم حس میکنم دارم باز وارد یه تونل میشم که منو در خودش فرو میکشه و به پرواز در میاره...
❤16🥰2🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو پاییزم باش
سر زده در را باز کن و بیا
چون بهار،نازک و نا،رنجی نباش تا قبل آمدنت هزار خانه بتکانم.
تو در را باز کن که
من هر روز به پاییز فکر میکنم .
#عادله_زمانی
هنرِ دست پریسا جان راغیان❤️
#دلبرانه_های_خزان
@adelehz
سر زده در را باز کن و بیا
چون بهار،نازک و نا،رنجی نباش تا قبل آمدنت هزار خانه بتکانم.
تو در را باز کن که
من هر روز به پاییز فکر میکنم .
#عادله_زمانی
هنرِ دست پریسا جان راغیان❤️
#دلبرانه_های_خزان
@adelehz
❤11👍10🥰8
خدایا به ما رحمکن
ما توان از دست دادن هرچی به سختی بدست آوردیم رو نداریم .
خودت مراقب هرکس که فعلا در ایران زندگی میکنه باش 🥺💔
ما توان از دست دادن هرچی به سختی بدست آوردیم رو نداریم .
خودت مراقب هرکس که فعلا در ایران زندگی میکنه باش 🥺💔
💔76❤30😁9👍8😢8
وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا
به خدا اعتماد کن و همین بس که او نگهبان توست✨
@adelehz
به خدا اعتماد کن و همین بس که او نگهبان توست✨
@adelehz
❤42
عاشقانه تر از یک روز پاییزی
یک ایستگاه اتوبوس ست وقتی کسی درونش منتظرت باشد ..
یک خیابان ست غرق برگ های زرد و خش خش برگها زیرِ پایت و زیر پایش...
یک صبح ست که دوباره آغاز میشود و امیدی که ته دل شکسته ات هنوز مجالی برای درخشیدن دارد...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_خزان
اسما درتاج
@adelehz
یک ایستگاه اتوبوس ست وقتی کسی درونش منتظرت باشد ..
یک خیابان ست غرق برگ های زرد و خش خش برگها زیرِ پایت و زیر پایش...
یک صبح ست که دوباره آغاز میشود و امیدی که ته دل شکسته ات هنوز مجالی برای درخشیدن دارد...
#عادله_زمانی
#دلبرانه_های_خزان
اسما درتاج
@adelehz
❤37🥰2
"زنی کهگم کردم "
خدایا به ما رحمکن ما توان از دست دادن هرچی به سختی بدست آوردیم رو نداریم . خودت مراقب هرکس که فعلا در ایران زندگی میکنه باش 🥺💔
خدا وکیلی تو مغز اون پنج تایی که خنده زدن چی میگذره ؟
دیشب نزدیک ساعتای پنج، من از خواب پریدم و از شدت ترس احساس تهوع بهم دست داد .
توی خواب و بیداری میخاستم از در بدوم بیرون که خانوادم مانعم شدند .
دوستان جنگ ترسناکه
جنگ نابودگره، جنگ آواره کنندس
اینو منی داره بهتون میگه که فرزند کسانی ست که روزی بخاطر جنگ قشنگ ترین چیزهای زندگی شون و از دست دادند .
و یادتون باشه جنگ اتیشیه که فقط مردم معمولی رو میسوزونه ...
دعا کنید هیچوقت شروع نشه که بخوایم برای پایانش دست به دعا بشیم.
@adelehz
#عادله_زمانی
دیشب نزدیک ساعتای پنج، من از خواب پریدم و از شدت ترس احساس تهوع بهم دست داد .
توی خواب و بیداری میخاستم از در بدوم بیرون که خانوادم مانعم شدند .
دوستان جنگ ترسناکه
جنگ نابودگره، جنگ آواره کنندس
اینو منی داره بهتون میگه که فرزند کسانی ست که روزی بخاطر جنگ قشنگ ترین چیزهای زندگی شون و از دست دادند .
و یادتون باشه جنگ اتیشیه که فقط مردم معمولی رو میسوزونه ...
دعا کنید هیچوقت شروع نشه که بخوایم برای پایانش دست به دعا بشیم.
@adelehz
#عادله_زمانی
👍123😢26💔6🕊5😁3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی ادبیات عاشقانه عرب چقدر قشنگ و لطیف معشوق و توصیف میکنه 😍
❤28👎5🥰5👍2😁1
❤25🕊7👍1