"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هرشب هوایت
به سر ما میزند..
مهمان این خانه است
بویت...
تورا جانا ساعت خوش باد
که خوش ترین آرزوی مایی
#شب_بخیر
@adelehz
+‏میگم تو ccu نمیشه همراه بمونه
+میگه تو رو خدا بذار زنم کنارم بمونه
من سالها اسیر جنگی بودم ازم دور میشه دلم تنگ میشه ..
بمیرم واسه دل تنگت😔



@adelehz
کاش یک روز
ما میشدیم
"مهمانهای کوکب خانم"
پای چنین سفره ای ...
#نوستالژی
@adelehz
آن من است او هی مبریدش ...
#مولانا
@adelehz
به اما و اگرها فکر نکنید.
عشق خودش راهش را پیدا خواهد کرد..
@adelehz
دختر چوپان ترک(اهل ترکیه)
وسگش جان بز و بزغاله تازه متولد شده را از مرگ نجات دادند.
فقط کوله سگه😍
روزتون و باخبربه این قشنگی شروع کنید تا به امید خدا تااخر روز قشنگ بره جلو..❤️
@adelehz
آتش بگیر تا که ببینی چه میکشم.🥀
@adelehz
گاهی به اولین روزی که دیدمت فکر میکنم .باخودم میگویم اگر آن روز نمیدیدمت اگر سرراه زندگی من نمی آمدی ،اگر سراغم را نمی گرفتی،اگرهیچ وقت نمیشناختمت آن وقت چه می شد؟؟
به شبهایی فکر میکنم که دیوانه وار گذشت به غم هایی که یک دفعه یک هفته ای در دلم سربراوردند..به آن همه بی خبری و استرس و دیوانگی ها ،وباز باخودم فکر میکنم اگر نمیشناختمت اگر ان روز سر راه زندگی من نمی آمدی چه میشد؟
به مهربانی ها به دل تپیدن ها به لبخندها نگاه ها ...کافه ی گرم شیرین فکر میکنم ...و بازخودم میگویم اگر ان روز نمیدیدمت چه میشد؟
به خودم میگویم راستی متوجه هستی درهمین چند وقتی که شناختی اش که به زندگیت وارد شده ،توچقدر بزرگ شدی ..فهمیدی چقدر دردهایش غصه هایش تورا بزرگ کرد؟
گاهی لابلای تماشای غروب سرد زمستانی به تو فکر میکنم .ومیگویم بی شک ...تو جز مهمترین اتفاقات تاریخ زندگی ام هستی ..ومن به این فکر میکنم که چه ساده ..چه اتفاقی چه بی برنامه ریزی ..توآمدی ...
از آینده خبرندارم ولی ..به گذشته مطمینم که چگونه مهمترین اتفاق زندگیم با آمدنت رقم خورد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
بمیریم بریم بهشت؟؟؟
بهشت همین جاست که !!!
@adelehz
حسن جوهرچی درگذشت .
@adelehz
امسال چه خبره؟؟
اگر یار مرا دیدی به خلوت.
بگو ای بی وفای بی مروت
غمم دادی و غمخواری نکردی
سروکارت به فردای قیامت...
#دوبیتی_محلی
@adelehz
کاش میشد پستچی محله مان
کمی نامتعارف تر کار کند.
مثلا اینکه یک روز در خانه ام را بزنند
وپاکتی به دستم دهد حاوی عطر تو
لبخند تو...
#عادله_زمانی
@adelehz
حرفهای قشنگ اما بدون عمل
مثل گلهای مصنوعی می مانند
ممکن است اولش سر ذوق بیاورنتان
ولی بعدها با نگاه کردن بهشان با یادآوری شان قلبتان سخت فشرده خواهدشد..
@adelehz
نامه سوم
جانانم سلام ..
عزیزم فصلی داریم درسال به نام زمستان،دراین فصل خدا، همه چیز بی رنگ تر است هواسرد ،خورشید بی رمق درختان درخواب ...پرندگان مهاجر
اگر درزمستان به دنیا بیایی شاید باخودت بغض کنی وبگویی ای وای چه دنیای دلگیری!
در زمستان هیچ عطر گلی روحت را شاد نمیکندوهیچ پرنده ای در شهرت نیست که برایت عاشقانه نغمه سر دهد.فقط گاهی تویی و غروب سرد و خسته زمستانی وقار قار چند کلاغ بدقواره..
زمستان دلت را پرازغم میکند نه اینکه زمستان بد باشد نه،ولی او چیزی ندارد که بتواند شادت کند...
میخواهم بدانی بعضی آدمها هم زمستانند..نمیتوانند شادت کنند دلت را پرازعاطفه کنند یا لبخند روی لبت بکارند.انها بد نیستند پسرم ..
انها فقط برای تو خلق نشده اند..
وماموریت تو این است که در دنیا بگردی و ادمهای بهاری خودت را پیدا کنی..ولی هرگز به زمستانی ها خرده نگیر ..چون این را هم باید بدانی جان من !
که ادم زمستانی زندگی تو شاید بهاری زندگی کسی دیگری باشد..
تو فقط بگرد
تابهاری خودت را بیابی..
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به جان جویم که جویای تو باشم ...
@adelehz
هرشب
به فردا فکر میکنم که
چه خواهد شد.
وهرشب تو درگوشم میگویی بنده
جان آرام بخاب من فردا هم هستم.
#شب_بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید نوبت عاشقی من باشد.
@adelehz
جانا!
روزی نیاید که یادت برود
هرچه بود و نبود را
من به مردانگی هایت
امیدها بسته ام ...
نیاید روزی که من بمانم و جنازه ی بی نفس امیدهایم...
@adelehz