"زنی که‌گم کردم "
4.44K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما که داشتیم زندگی مان را میکردیم دلدار جان
یهو پریدی میان روزمره گی هایمان و همه چیز را به نفع خودت تغییر دادی .
روزهایمان را شب کردی و شب هایمان را طولانی تر
اصلا دلدار سر به هوای ما
این یهو آمدنت خیلی هم بد نشد .اما بگذار راستش را بگویم یهو رفتنت مایه ی عذاب خواهد بود پس
یا هرگز نرو اگر خواستی بروی هرگز نیا ...
#عادله_زمانی
@adelehz
25💔16👍3🕊2
Shabooneh
Shervin Hajipour
😢105👍2😁1
36👍7🕊3👎1
خداوند دل ما را برای کسی که قدر آن را می‌داند، بلرزاند...

@adelehz
55👍12🥰6💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مگه همینجور نیست؟؟؟😁❤️
@adelehz
39🥰5😢3🕊3💔2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به این خانه نگاه کن به عظمتش ،به آجر به آجرش که فقط خدا میداند چند هزار روز لابلای شان مدفون شده ست .
به آن سردابه های ویرانه و به تمام روزهای با شکوهش ...
شبیه این خانه یک روز در خود فرو می ریزی،از یاد می روی و از شکوهت چیزی باقی نمی ماند .
بسیار مغرور یا بسیار دلگرم نباش .
بسیار آدمیان پیش از ما بودند و بسیار خانه ها بعد ما ویران می شوند .
تنها انسانیت ست که شاید باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔29👍16😢21
من فقط یک کمی خسته ام.
بعضی مواقع فکر میکنم
آنقدر دارم برای زندگی میجنگم،
که وقتی برای زندگی کردن ندارم.

#فرانسیس_فوردکوپولا
😢29👍19💔132
در سالن ورزشی که هستم خانمی حضور دارد مبتلا به اختلال شیدایی افسردگی
اختلالی روانی که طی آن شخص دوره های افسردگی شدید و سرخوشی شدید را بشکل دورانی تجربه می‌کند.
مدتی قبل ناپدید شد ،خواهرش که همیشه همراهش ست گفت که در بیمارستان روانی بستری شده ست .
بعد از گذران دوره اش دوباره به سالن برگشته ،سرشار از انرژی ،خوشحال دستبند های طلای مورد علاقه اش را انداخته و مدام با دیگران درحال بگو بخند ست .انگار نه انگار مدتی قبل بخاطر افسردگی شدید و احتمال خودکشی در بیمارستان روانی بستری شده ست .
این احتمالا حرف درستی از طرف کسی که روانشناسی خوانده نیست اما بگذار کمی خارج از چهارچوب‌ها حرف بزنم .
وقتی هر صبح آنهایی را می‌بینم که تا دیشب در عمیق ترین نقطه ی اقیانوس اندوه دفن شده بودند و صبح اراسته در حال خندیدن با همکارانشان هستم .با خودم می‌گویم نکند ما در دنیای موازی همگی افسردگی شیدایی داریم ..غرق در در دوره های شبانه ی اندوه صبح با سرخوشی میخندیم و دستبند های طلای زیبای مان را به دست می اندازیم .
نکند اندوه می‌تواند ما را غرق کند و خفه کند انتهای عمق اقیانوسش...
نکند ما غرق شده ایم و بی‌خبریم....
#عادله_زمانی
@adelehz
💔46👍128😢3
آیا آنانی که شب گریه می‌کنند، می‌دانند؟
الله و فرشتگانش بسیار نگران می‌شوند؟
و آنجاست که خداوند می‌فرماید :
"یؤتِکُم خَیْراً مِمَّا أُخِذَ مِنْکُمْ"
قسم به خودم که برای تو بهتر از چیزی که از دست داده ای نصیبت می‌گردانم.
-آیه ۷۰ سوره انفال.

@adelehz
47😢22👍3👎3🕊3💔3🥰1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اینقدر خندیدم که سرم درد گرفت چرا واقعا😂
@adelehz
😁22😢52👍2👎2
"زنی که‌گم کردم "
اینقدر خندیدم که سرم درد گرفت چرا واقعا😂 @adelehz
اگه همچین دایی ندارید احتمالا باباتون همون دایی معروفه فامیله😁
@adelehz
😁25👍21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من هنوز فیلم‌های دهه هشتاد و قبل‌تر سینما را با ولع بیشتری میبینم ،خیلی از فیلم‌های پرفروش این روزها را ندیده ام چون در دهه های قبل حقیقت یا حتی معناگرایی بشکلی بارز در فیلم‌ها جریان داشت .
خیلی چیزها کمرنگ شد در این روزها ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍398😢5🥰1
مادرانه
کارن همایون‌فر
هر وقت در تنهایی مادرانه ی کارن همایون فر و میشنوم حس میکنم دارم باز وارد یه تونل میشم که منو در خودش فرو میکشه و به پرواز در میاره...
16🥰2🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو پاییزم باش
سر زده در را باز کن و بیا
چون بهار،نازک و نا،رنجی نباش تا قبل آمدنت هزار خانه بتکانم.
تو در را باز کن که
من هر روز به پاییز فکر میکنم .
#عادله_زمانی
هنرِ دست پریسا جان راغیان❤️
#دلبرانه_های_خزان
@adelehz
11👍10🥰8
خدایا به ما رحم‌کن
ما توان از دست دادن هرچی به سختی بدست آوردیم رو نداریم .
خودت مراقب هرکس که فعلا در ایران زندگی میکنه باش 🥺💔
💔7630😁9👍8😢8
Forwarded from کاف
هم‌اکنون | آسمان منطقه

@Kafiha
💔16👍84😁2😢1💋1
وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا
به خدا اعتماد کن و همین بس که او نگهبان توست

@adelehz
42
ولی من از ۱۴۰۰ به اینور چیزایی دیدم‌که تو خوابم نمیدیدم..:(
👍35😢13💔2