"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دخترک کوچکم‌
آیا تو داستان تمام زنانی که در تاریخ عاشق شدند و زجر کشیدن را سرمشق زندگی ات قرار خواهی داد ؟ یا تو نیز هزار و چندمین زن عاشقی خواهی بود که قلبش می‌شکند؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔41👍14
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انش نشانی استانبول با انتشار ویدیو نوشته لطفا برای نجات گربه ها به ما زنگ‌نزنید ما خودمون باید از این بلامیوها دوره ببینیم.😁
@adelehz
😁24👍43😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
محبوب قشنگم

تو برای من معنی طعمهای خوب و عطر های دلپذیری

بوی باقلوای تازه از فر در آمده
یا عطر چای هلداری
طعم خوب نقل گردویی ارومیه ای
مزه ی ناب بستنی های زعفرانی

آخ محبوب نابم

چه کسی تورا اینچنین خواستنی خلق کرده ست ؟؟
و هنگام خلقتت دستش به کدام عطر آغشته بوده که چنین دلخواهی ؟؟

که چنین هنگام به یادم آمدنت لبخند بر لبان می نشانی؟

ای عطر خوبِ امروز و فردای من

#عادله_زمانی
@adelehz
38👍4🥰3🕊1
‏«به سکوت خو می‌گرفت و آن قدر بی حضور شده بود که همه فراموشش کرده بودند‌. انگار به دنیا آمده بود که تنها باشد.»

عباس معروفی🌱

@adelehz
💔18👍11🕊32😢2
ده ساله بودم که چتر رنگی رنگی دایی احمد را در تاکسی جاگذاشتم .
وقتی تاکسی از من دور شد و یادم آمد چترم را برنداشتم چیزی شبیه یک نخ از دلم کشیده شد .
حس کردم چند ثانیه قلبم ایستاد و دوباره شروع به کار کرد.
وقتی به مدرسه رفتم آنقدر گریه کرده بودم که چشمانم پر از خواب شده بود .
سالها بعد من چتر را یادم رفت ،دایی مهربانم را از دست دادم و دیگر به آن مدرسه برنگشتم .
اما آن اشک،فقدان و حس کشیده شدن نخ از دلم هنوز بیادم ست .
زندگی گاهی همین اندازه بی رحم ست .
به غایت یک چتر رنگی گم شده در روزی سرد که دوباره هرگز خریده نمی‌شود...
@adelehz
💔30😢10👍4😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
علی بلال ورزشکار اهل افغانستان نقره ی فیزیک مستر المپیا رو گرفت، علی بلال گفته بوده الگوش آقای چوپان هست .
ببینید هادی چوپان چقدر زیبا داره به علی یادآوری میکنه که باید در برابر وطن و هموطنش مسولیت شناس باشه .
قشنگ معلومه این حس رو از اعماق دلش درک میکنه و چنین‌نگاهی نسبت به وطن خودش داره
مرزهای کشورت مرزهای تن توست .
چقدر زیبا ... چقدر عمیق ...چقدر پهلوانانه
دم هر دوشون گرم❤️

#عادله_زمانی
@adelehz
49👍5🥰4👎2
من قصد داشتم او این را بداند که به خاطر هیچ چیز از او ناراحت نیستم.
این گمان محالی بود .
خیلی ها می پرسیدند چطور ممکن است نتوانی به خاطر کارهای بد کسی از او متنفر باشی؟
و من در جواب می گفتم براستی زندگی آنقدر طولانی نیست که بخواهم آن را به تنفر از بقیه بگذرانم .
میخواهم این احساسات بد را در آب روان بریزم و اجازه دهم از من دور شود.
من برای زندگی در جهان به عشق بیشتر نیازمندم.
#عادله_زمانی
عکس:پریسا جان راغیان

@adelehz
28💔8👍6
میدانی مشکل تو چیست ؟
تو به آنچه نباید بسیار می اندیشی....


@adelehz
💔41👍165😢3🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما که داشتیم زندگی مان را میکردیم دلدار جان
یهو پریدی میان روزمره گی هایمان و همه چیز را به نفع خودت تغییر دادی .
روزهایمان را شب کردی و شب هایمان را طولانی تر
اصلا دلدار سر به هوای ما
این یهو آمدنت خیلی هم بد نشد .اما بگذار راستش را بگویم یهو رفتنت مایه ی عذاب خواهد بود پس
یا هرگز نرو اگر خواستی بروی هرگز نیا ...
#عادله_زمانی
@adelehz
25💔16👍3🕊2
Shabooneh
Shervin Hajipour
😢105👍2😁1
36👍7🕊3👎1
خداوند دل ما را برای کسی که قدر آن را می‌داند، بلرزاند...

@adelehz
55👍12🥰6💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مگه همینجور نیست؟؟؟😁❤️
@adelehz
39🥰5😢3🕊3💔2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به این خانه نگاه کن به عظمتش ،به آجر به آجرش که فقط خدا میداند چند هزار روز لابلای شان مدفون شده ست .
به آن سردابه های ویرانه و به تمام روزهای با شکوهش ...
شبیه این خانه یک روز در خود فرو می ریزی،از یاد می روی و از شکوهت چیزی باقی نمی ماند .
بسیار مغرور یا بسیار دلگرم نباش .
بسیار آدمیان پیش از ما بودند و بسیار خانه ها بعد ما ویران می شوند .
تنها انسانیت ست که شاید باقی بماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔29👍16😢21