یکی و پیدا کنید اندازه اینهایی که به همستر وفادارند هنوز
بهتون وفادار باشه
بهتون وفادار باشه
😁35
ما در جهان بسیار گشته ایم و هربار که از دریا به ساحلی رسیده ایم گفته ایم این ساحل با ساحل های دیگر فرق دارد .
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
🕊12❤7😢5👍3
خوشگل خانوم لپ گلی گلی،پاییز خانوم زودتر بیا ،بسلامتی بیا 😍
@adelehz
@adelehz
❤21🥰7😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی
تنها هدیه ای ست که یکبار به شما داه و نهایتا از شما پس گرفته میشود.
شما فقط مالک بخشی از زندگی هستید و رسالت تان لذت بردن از زندگی تا وقتی مالکش می باشید است .
پس از آن به خوبی استفاده نمایید .
#عادله_زمانی
@adelehz
تنها هدیه ای ست که یکبار به شما داه و نهایتا از شما پس گرفته میشود.
شما فقط مالک بخشی از زندگی هستید و رسالت تان لذت بردن از زندگی تا وقتی مالکش می باشید است .
پس از آن به خوبی استفاده نمایید .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤23💋2👍1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یه شرکتی کنار دست مون هست کارمندانش یه عطر و ادکلنایی میزنن که واقعا من آرزو میکنم کاش نیان سر کار و دورکاری کنند .
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
😁38👍4👎3
"زنی کهگم کردم "
یه شرکتی کنار دست مون هست کارمندانش یه عطر و ادکلنایی میزنن که واقعا من آرزو میکنم کاش نیان سر کار و دورکاری کنند . مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
باورم نمیشه این وضعیت همچنان ادامه داره !
دماغم داره میسوزه 😶🌫
دماغم داره میسوزه 😶🌫
😁23👍2👎2😢2🕊1
فرزندم
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی
@adelehz
به فردا نگاه کن
هیچ شبی پایدار نمی ماند .
روزی روی کتابهایت بیدار میشوی و کابوسی که شب پیش دیدی را فراموش میکنی
فرزندم
صبور باش
#عادله_زمانی
@adelehz
❤25👍5💔4🕊1
براستی زن بودن کار مشکلی است
مجبوری مانند یک کدبانو رفتارکنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان بنظر برسی
و مثل یک سالمند فکر کنی ...
#سیمین_دانشور
@adelehz
مجبوری مانند یک کدبانو رفتارکنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان بنظر برسی
و مثل یک سالمند فکر کنی ...
#سیمین_دانشور
@adelehz
💔36❤8🕊1
وقتی نوجوان بودم تصورم از عشق یک تصویر رویایی و باشکوه بود .
نمیدانم از کجا به اینتصویر غیر واقعی رسیده بودم .
مثلا شاید علتش دیدن فیلمهای عاشقانه بود یا خواندن رمانهایی مثل بامداد خمار
هر چه بود من بودم و تصور اینکه عشق یعنی کسی باید تمامش را برایت بگذارد و جانش را در راهت به باد دهد .
سالها زمان نیاز بود تا بفهمم عشق آن چه من باور میکردم نبود .
فهمیدم عشق میتواند ماه نیمه ای پنهان و تاریک داشته باشد .میتواند گاهی به تنفر تبدیل شود اما همچون کشی که کشیده شده دوباره به جای اولش برگردد.
میتواند شدت و ضعف داشته باشد یا مانند جریان ملایمی از آب کم ولی همیشگی باشد .
و در همان فاصله بود که فهمیدم عشقهای ناگهانی ،آن بارانهای سیل آسا که ناگهان بر سقف خانه ات فرو می ریزد ارزشی ندارد و مثل یک غبار در مسیر جنگلی باران زده ناپدید می شود .
کاش کسی که هنوز اول راه ست آنچه من در سالها فهمیدم را اینگونه بخواند و منتظر اثباتش به خود ننشیند .
چرا که آن تصور کامل از عشق هرگز،به تکرار میگویم هرگز به واقعیت نمی پیوندد .
و اینگونه ست که تو شاید دهها فرصت برای رسیدن به عشقهای که واقعی هستند و شبیه آنچه در فیلمها دیدی نیستند را ،از دست بدهی .
بهرحال به قول قیصرِشعر و کلام
کاری ندارم کجایی،چه میکنی؟
بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیدانم از کجا به اینتصویر غیر واقعی رسیده بودم .
مثلا شاید علتش دیدن فیلمهای عاشقانه بود یا خواندن رمانهایی مثل بامداد خمار
هر چه بود من بودم و تصور اینکه عشق یعنی کسی باید تمامش را برایت بگذارد و جانش را در راهت به باد دهد .
سالها زمان نیاز بود تا بفهمم عشق آن چه من باور میکردم نبود .
فهمیدم عشق میتواند ماه نیمه ای پنهان و تاریک داشته باشد .میتواند گاهی به تنفر تبدیل شود اما همچون کشی که کشیده شده دوباره به جای اولش برگردد.
میتواند شدت و ضعف داشته باشد یا مانند جریان ملایمی از آب کم ولی همیشگی باشد .
و در همان فاصله بود که فهمیدم عشقهای ناگهانی ،آن بارانهای سیل آسا که ناگهان بر سقف خانه ات فرو می ریزد ارزشی ندارد و مثل یک غبار در مسیر جنگلی باران زده ناپدید می شود .
کاش کسی که هنوز اول راه ست آنچه من در سالها فهمیدم را اینگونه بخواند و منتظر اثباتش به خود ننشیند .
چرا که آن تصور کامل از عشق هرگز،به تکرار میگویم هرگز به واقعیت نمی پیوندد .
و اینگونه ست که تو شاید دهها فرصت برای رسیدن به عشقهای که واقعی هستند و شبیه آنچه در فیلمها دیدی نیستند را ،از دست بدهی .
بهرحال به قول قیصرِشعر و کلام
کاری ندارم کجایی،چه میکنی؟
بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30💔7🥰3
"زنی کهگم کردم "
وقتی نوجوان بودم تصورم از عشق یک تصویر رویایی و باشکوه بود . نمیدانم از کجا به اینتصویر غیر واقعی رسیده بودم . مثلا شاید علتش دیدن فیلمهای عاشقانه بود یا خواندن رمانهایی مثل بامداد خمار هر چه بود من بودم و تصور اینکه عشق یعنی کسی باید تمامش را برایت بگذارد…
من اگه میدونستم گمت میکنم ترجیح میدادم تو مه صبحگاهی یه جنگل بارون زده گمت کنم.
تا صورتمو برگردونم فاخته ی روی درخت و ببینم تو رفته باشی ...
دوباره که نگاهم برگرده ببینم مه هست ..بارون نمنم هست ...پاییز ِ غم زده هست ولی تو نیستی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
تا صورتمو برگردونم فاخته ی روی درخت و ببینم تو رفته باشی ...
دوباره که نگاهم برگرده ببینم مه هست ..بارون نمنم هست ...پاییز ِ غم زده هست ولی تو نیستی ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22❤3🥰1