در دستان تو همه چیز زیبا بود .
کتاب در بین دستانت جان میگرفت
گل عطرش افزون میگشت
و انگشتر بیشتر می درخشید .
در دستانت چشمه ای از حیات جریان داشت .و شاید بهمین خاطر بود که وقتی دستانت را رها کردم باغ های اطراف دلم خشکید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
کتاب در بین دستانت جان میگرفت
گل عطرش افزون میگشت
و انگشتر بیشتر می درخشید .
در دستانت چشمه ای از حیات جریان داشت .و شاید بهمین خاطر بود که وقتی دستانت را رها کردم باغ های اطراف دلم خشکید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22🕊5👍3🥰3❤2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32
وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونانکه بایدند
نه باید ها
هر روز بی تو، روز مبادا است..
قیصر امین پور
@adelehz
نه هست های ما چونانکه بایدند
نه باید ها
هر روز بی تو، روز مبادا است..
قیصر امین پور
@adelehz
🕊10❤7💔6👍2
یکی و پیدا کنید اندازه اینهایی که به همستر وفادارند هنوز
بهتون وفادار باشه
بهتون وفادار باشه
😁35
ما در جهان بسیار گشته ایم و هربار که از دریا به ساحلی رسیده ایم گفته ایم این ساحل با ساحل های دیگر فرق دارد .
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
🕊12❤7😢5👍3
خوشگل خانوم لپ گلی گلی،پاییز خانوم زودتر بیا ،بسلامتی بیا 😍
@adelehz
@adelehz
❤21🥰7😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی
تنها هدیه ای ست که یکبار به شما داه و نهایتا از شما پس گرفته میشود.
شما فقط مالک بخشی از زندگی هستید و رسالت تان لذت بردن از زندگی تا وقتی مالکش می باشید است .
پس از آن به خوبی استفاده نمایید .
#عادله_زمانی
@adelehz
تنها هدیه ای ست که یکبار به شما داه و نهایتا از شما پس گرفته میشود.
شما فقط مالک بخشی از زندگی هستید و رسالت تان لذت بردن از زندگی تا وقتی مالکش می باشید است .
پس از آن به خوبی استفاده نمایید .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤23💋2👍1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یه شرکتی کنار دست مون هست کارمندانش یه عطر و ادکلنایی میزنن که واقعا من آرزو میکنم کاش نیان سر کار و دورکاری کنند .
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
😁38👍4👎3
"زنی کهگم کردم "
یه شرکتی کنار دست مون هست کارمندانش یه عطر و ادکلنایی میزنن که واقعا من آرزو میکنم کاش نیان سر کار و دورکاری کنند . مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
باورم نمیشه این وضعیت همچنان ادامه داره !
دماغم داره میسوزه 😶🌫
دماغم داره میسوزه 😶🌫
😁23👍2👎2😢2🕊1