"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
امیدوار چنانم
که کار بسته برآید

وصال چون به سر آمد
فراق هم به سر آید...

#سعدی
@adelehz
22💔8🕊3👍1
دوستی ،عزیزی رو از دست داده و ازتون خواسته برای دل ناآرامش دعا کنید که از این طوفان بسلامت به ساحل آرامش برسه ...
#شما_فرستادین
@adelehz
38💔27😢23🕊2
دوست داشتنت
جمعه و شنبه سرش نمی شود.
هر لحظه و هر روز اگر تکرار شود
باز هم خواستنی ست .
دوست داشتنت لذت خواب عمیق کودکی ست
حتی اگر بخواهی نمی توانی از آن دست بکشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
35🥰1
در دستان تو همه چیز زیبا بود .
کتاب در بین دستانت جان می‌گرفت
گل عطرش افزون می‌گشت
و انگشتر بیشتر می درخشید .
در دستانت چشمه ای از حیات جریان داشت .و شاید بهمین خاطر بود که وقتی دستانت را رها کردم باغ های اطراف دلم خشکید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22🕊5👍3🥰32
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
32
وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونان‌که بایدند
نه باید ها
هر روز بی تو، روز مبادا است..

قیصر امین پور
@adelehz
🕊107💔6👍2
"زنی که‌گم کردم "
Arman Garshasbi – Booseh
ببین شدم گرفتارت به بوسه ای هوادارت😍
15👍2🥰1😁1🕊1
یکی و پیدا کنید اندازه اینهایی که به همستر وفادارند هنوز
بهتون وفادار باشه
😁35
آنه تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت ؟💔

@adelehz
31💔14🍓2😢1
ما در جهان بسیار گشته ایم و هربار که از دریا به ساحلی رسیده ایم گفته ایم این ساحل با ساحل های دیگر فرق دارد .
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد‌.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی


@adelehz
🕊127😢5👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاییز که بیاید دوباره عاشقت خواهم شد ...از آن که تو چون پاییز زیبایی
#عادله_زمانی
@adelehz
24💔4🥰1
خوشگل خانوم لپ گلی گلی،پاییز خانوم زودتر بیا ،بسلامتی بیا 😍
@adelehz
21🥰7😢1
"زنی که‌گم کردم "
Video
اینا تا مارو پیر نکنن ول کن نیستن😑
👍172🍓1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی
تنها هدیه ای ست که یکبار به شما داه و نهایتا از شما پس گرفته می‌شود.
شما فقط مالک بخشی از زندگی هستید و رسالت تان لذت بردن از زندگی تا وقتی مالکش می باشید است .
پس از آن به خوبی استفاده نمایید .
#عادله_زمانی
@adelehz
23💋2👍1
یه شرکتی کنار دست مون هست کارمندانش یه عطر و ادکلنایی میزنن که واقعا من آرزو میکنم کاش نیان سر کار و دورکاری کنند .
مگه میشه این همه بدسلیقه یه جا کار کنند
بخدا سر درد گرفتم از صبح😶🌫
😁38👍4👎3