This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید بسیاری از شما حین خواندن کامنتها یا نظریات افرادی که آنها را نمیشناسید در فضای مجازی عصبانی شوید یا حس خشم بشما دست دهد خصوصا اگر این کامنتها توهین آمیز،قومیتی،نژادپرستانه یا کاملا بی منطق باشد .
با دیدن این ویدئو متوجه خواهید شد که چرا بعضی افراد چنین کامنتهایی میگذارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
با دیدن این ویدئو متوجه خواهید شد که چرا بعضی افراد چنین کامنتهایی میگذارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍29❤1
یکی تعریف میکرد که مچ شوهرمو با یکی گرفتم
خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم
گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره
مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !!
میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر دیگ قرمه سبزی
💬موکاخانِم
@adelehz
خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم
گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره
مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !!
میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر دیگ قرمه سبزی
💬موکاخانِم
@adelehz
😁58👍7💔3😢1
"زنی کهگم کردم "
یکی تعریف میکرد که مچ شوهرمو با یکی گرفتم خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !! میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر…
قیافه دیگ قرمه سبزی دیدنی بوده😐
😁38💔2
"زنی کهگم کردم "
قیافه دیگ قرمه سبزی دیدنی بوده😐
جدا چیزی که واسه عزیز خودتون نمیخواید واسه کس دیگه هم نخواهید.
عروس و داماد اگه فرزند شما نباشن عزیز و فرزند کسی دیگه که هستند.
عروس و داماد اگه فرزند شما نباشن عزیز و فرزند کسی دیگه که هستند.
👍50❤5
دوستی ،عزیزی رو از دست داده و ازتون خواسته برای دل ناآرامش دعا کنید که از این طوفان بسلامت به ساحل آرامش برسه ...
#شما_فرستادین
@adelehz
#شما_فرستادین
@adelehz
❤38💔27😢23🕊2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت
جمعه و شنبه سرش نمی شود.
هر لحظه و هر روز اگر تکرار شود
باز هم خواستنی ست .
دوست داشتنت لذت خواب عمیق کودکی ست
حتی اگر بخواهی نمی توانی از آن دست بکشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه و شنبه سرش نمی شود.
هر لحظه و هر روز اگر تکرار شود
باز هم خواستنی ست .
دوست داشتنت لذت خواب عمیق کودکی ست
حتی اگر بخواهی نمی توانی از آن دست بکشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35🥰1
در دستان تو همه چیز زیبا بود .
کتاب در بین دستانت جان میگرفت
گل عطرش افزون میگشت
و انگشتر بیشتر می درخشید .
در دستانت چشمه ای از حیات جریان داشت .و شاید بهمین خاطر بود که وقتی دستانت را رها کردم باغ های اطراف دلم خشکید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
کتاب در بین دستانت جان میگرفت
گل عطرش افزون میگشت
و انگشتر بیشتر می درخشید .
در دستانت چشمه ای از حیات جریان داشت .و شاید بهمین خاطر بود که وقتی دستانت را رها کردم باغ های اطراف دلم خشکید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22🕊5👍3🥰3❤2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32
وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونانکه بایدند
نه باید ها
هر روز بی تو، روز مبادا است..
قیصر امین پور
@adelehz
نه هست های ما چونانکه بایدند
نه باید ها
هر روز بی تو، روز مبادا است..
قیصر امین پور
@adelehz
🕊10❤7💔6👍2
یکی و پیدا کنید اندازه اینهایی که به همستر وفادارند هنوز
بهتون وفادار باشه
بهتون وفادار باشه
😁35
ما در جهان بسیار گشته ایم و هربار که از دریا به ساحلی رسیده ایم گفته ایم این ساحل با ساحل های دیگر فرق دارد .
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
🕊12❤7😢5👍3
خوشگل خانوم لپ گلی گلی،پاییز خانوم زودتر بیا ،بسلامتی بیا 😍
@adelehz
@adelehz
❤21🥰7😢1