"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ما صبور نبودیم
تاریکی را تحمل میکردیم چون لذت چشیدن نور هنوز زیر زبان مان بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
33🕊7💔6🥰2👍1
رها کن جانم
خودت را رها کن‌
و بدان خورشید فردا از تاریکی امشب قوی تر است .
گرچه تلخ بگذرد اما شیرینی منتظر ماست .
بازهم قناری ها آواز خواهند خواند .
رها کن جانم خودت را
فردا که برف ببارد بازهم با هم دست در دست آدم برفی می سازیم و برفهای چسبیده بر بوت هایمان را می تکانیم.
آرام باش
قطار دوباره مرا و تورا سوار خواهد کرد از دل جنگل‌ها و تونل ها می‌گذریم و این بار هیچ کوهی ای فرو نریخته تا ریز علی مشعل بدست شباهنگام بیدارمان کند .
فردا خورشید پرنور تر خواهد تابید .
رها کن خودت را جان من
#عادله_زمانی❤️
@adelehz
26🕊4👍3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و چه شبهایی در زندگی گذراندیم که صبح شدنش هزار شب به طول انجامید .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔409😢6👍2👎1🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید بسیاری از شما حین خواندن کامنتها یا نظریات افرادی که آنها را نمیشناسید در فضای مجازی عصبانی شوید یا حس خشم بشما دست دهد خصوصا اگر این کامنتها توهین آمیز،قومیتی،نژادپرستانه یا کاملا بی منطق باشد .
با دیدن این ویدئو متوجه خواهید شد که چرا بعضی افراد چنین کامنتهایی می‌گذارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍291
یکی تعریف می‌کرد که مچ شوهرمو با یکی گرفتم
خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم
گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره
مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !!
میگه گذشت دامادشون به خاطر یه  ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر دیگ قرمه سبزی



💬موکاخانِم
@adelehz
😁58👍7💔3😢1
"زنی که‌گم کردم "
قیافه دیگ قرمه سبزی دیدنی بوده😐
جدا چیزی که واسه عزیز خودتون نمیخواید واسه کس دیگه هم نخواهید.
عروس و داماد اگه فرزند شما نباشن عزیز و فرزند کسی دیگه که هستند.
👍505
امیدوار چنانم
که کار بسته برآید

وصال چون به سر آمد
فراق هم به سر آید...

#سعدی
@adelehz
22💔8🕊3👍1
دوستی ،عزیزی رو از دست داده و ازتون خواسته برای دل ناآرامش دعا کنید که از این طوفان بسلامت به ساحل آرامش برسه ...
#شما_فرستادین
@adelehz
38💔27😢23🕊2
دوست داشتنت
جمعه و شنبه سرش نمی شود.
هر لحظه و هر روز اگر تکرار شود
باز هم خواستنی ست .
دوست داشتنت لذت خواب عمیق کودکی ست
حتی اگر بخواهی نمی توانی از آن دست بکشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
35🥰1
در دستان تو همه چیز زیبا بود .
کتاب در بین دستانت جان می‌گرفت
گل عطرش افزون می‌گشت
و انگشتر بیشتر می درخشید .
در دستانت چشمه ای از حیات جریان داشت .و شاید بهمین خاطر بود که وقتی دستانت را رها کردم باغ های اطراف دلم خشکید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22🕊5👍3🥰32
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
32
وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونان‌که بایدند
نه باید ها
هر روز بی تو، روز مبادا است..

قیصر امین پور
@adelehz
🕊107💔6👍2
"زنی که‌گم کردم "
Arman Garshasbi – Booseh
ببین شدم گرفتارت به بوسه ای هوادارت😍
15👍2🥰1😁1🕊1
یکی و پیدا کنید اندازه اینهایی که به همستر وفادارند هنوز
بهتون وفادار باشه
😁35
آنه تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت ؟💔

@adelehz
31💔14🍓2😢1
ما در جهان بسیار گشته ایم و هربار که از دریا به ساحلی رسیده ایم گفته ایم این ساحل با ساحل های دیگر فرق دارد .
اینجا طوفان به دنبالمان نخواهد آمد و دامنش امان ابدی ما خواهد شد.
و هر بار به ما ثابت شد که اشتباه کرده ایم و این ساحل هم ما را امان نخواهد داد‌.
ما در دریاها و ساحل ها بسیار گشته ایم و طوفان هرگز ما را رها نکرد .
و ما هر بار خودمان را گول زدیم که این بار فرق می کند و با آن فریب شیرین به خواب رفتیم ..
#عادله_زمانی


@adelehz
🕊127😢5👍3