باسلام ...
کلام اول متاسفم اگر این دو روز مطلبی در کانال منتشر نشد..بابتش عذرخواهی میکنم ..
یکسری از دوستان لفت دادند ولی هنوز شماها رو دارم و صدالبته که این موجب دلگرمی منه🌷
کلام دوم اینکه من فرزندی ندارم .اما من بعد قرارهست در کانال مجموعه نامه هایی منتشر بشه تحت عنوان نامه هایم برای هیواد،باهشتگ هیواد و نامه هایم منتشر میشه تاحدی شبیه سبک کتاب نامه هایم به فرزندی که هرگز زاده نشد از اوریانا فالاچی هست..
درسته که اولین کسی نیستم که اینکار و میکنم اما فکر میکنم لذتی خاص در نوشتن نامه برای فرزندی که هرگز وجود نداشته،وجود داره بطوریکه بنظرم هر دختری باید یکبار این حس رو تجربه کنه ...🥀
کلام سوم سپاسگزارحضورتون هم هستم..🌹🥀
@adelehz
کلام اول متاسفم اگر این دو روز مطلبی در کانال منتشر نشد..بابتش عذرخواهی میکنم ..
یکسری از دوستان لفت دادند ولی هنوز شماها رو دارم و صدالبته که این موجب دلگرمی منه🌷
کلام دوم اینکه من فرزندی ندارم .اما من بعد قرارهست در کانال مجموعه نامه هایی منتشر بشه تحت عنوان نامه هایم برای هیواد،باهشتگ هیواد و نامه هایم منتشر میشه تاحدی شبیه سبک کتاب نامه هایم به فرزندی که هرگز زاده نشد از اوریانا فالاچی هست..
درسته که اولین کسی نیستم که اینکار و میکنم اما فکر میکنم لذتی خاص در نوشتن نامه برای فرزندی که هرگز وجود نداشته،وجود داره بطوریکه بنظرم هر دختری باید یکبار این حس رو تجربه کنه ...🥀
کلام سوم سپاسگزارحضورتون هم هستم..🌹🥀
@adelehz
نامه اول
پسرم ...
باید خوب بدانی که در زندگی روزهایی هست که باید اشک بریزی ..وآدمهایی هستند که اشک تورو جاری میکنن..ممکن است توان ادم را خیلی دوست داشته باشی میخواهم بدانی که ملاک این دوست داشتن تو نیست ..پس بدان که اگر تو اورا دوست داری دلیل نمی شود که اوهم تورا دوست داشته باشد و برای خوشحالیت تلاش کند..
شیرینم...
فکر نکن اگر تو هیچ وقت به ناراحت کردنش فکرهم نمیکنی یعنی او هم ناراحتت نمیکند..
آدمها گاهی عجیب بی رحم می شوند.. اینقدر که وقتی بغلشان میکنی انگار یک کاکتوس را بغل کرده ای..
ولی میخواهم چیز دیگری راهم بدانی ..اشکها هرچقدر هم که زیاد،یک روزخشک میشوند..یک روز انقدر بزرگ میشوی که یادت می رود یک نفر دلت را سلاخی کرده ..
پسرم ..یک روز حتی ان ادم راهم یادت می رود..
ولی همیشه ته قلبت یک زخم کوچک صدایت می کند..زخمی که هربار ان ادم را میبینی ناخوداگاه خودش سرباز میکند .
این است که پسرم هیچوقت تو ان ادم نباش!
تو زخم در دل کسی نکار..
توآنی نباش که با اشکها از یاد کسی بروی..
تومهربان باش...
نامهربانی کردن آسان است..
توآنی باش که حتی اگر در زندگی کسی باقی نماندی هر زمان به تو اندیشید
گل لبخند روی باغ لبش بروید...
🥀
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
پسرم ...
باید خوب بدانی که در زندگی روزهایی هست که باید اشک بریزی ..وآدمهایی هستند که اشک تورو جاری میکنن..ممکن است توان ادم را خیلی دوست داشته باشی میخواهم بدانی که ملاک این دوست داشتن تو نیست ..پس بدان که اگر تو اورا دوست داری دلیل نمی شود که اوهم تورا دوست داشته باشد و برای خوشحالیت تلاش کند..
شیرینم...
فکر نکن اگر تو هیچ وقت به ناراحت کردنش فکرهم نمیکنی یعنی او هم ناراحتت نمیکند..
آدمها گاهی عجیب بی رحم می شوند.. اینقدر که وقتی بغلشان میکنی انگار یک کاکتوس را بغل کرده ای..
ولی میخواهم چیز دیگری راهم بدانی ..اشکها هرچقدر هم که زیاد،یک روزخشک میشوند..یک روز انقدر بزرگ میشوی که یادت می رود یک نفر دلت را سلاخی کرده ..
پسرم ..یک روز حتی ان ادم راهم یادت می رود..
ولی همیشه ته قلبت یک زخم کوچک صدایت می کند..زخمی که هربار ان ادم را میبینی ناخوداگاه خودش سرباز میکند .
این است که پسرم هیچوقت تو ان ادم نباش!
تو زخم در دل کسی نکار..
توآنی نباش که با اشکها از یاد کسی بروی..
تومهربان باش...
نامهربانی کردن آسان است..
توآنی باش که حتی اگر در زندگی کسی باقی نماندی هر زمان به تو اندیشید
گل لبخند روی باغ لبش بروید...
🥀
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هربار باران بیاید یادت می افتم .
یاد باران نامهربانی هایت
که خانه دل کوچکم را عجیب
بدست سیل داد..
@adelehz
یاد باران نامهربانی هایت
که خانه دل کوچکم را عجیب
بدست سیل داد..
@adelehz
درجهانی باشم ..
که جز دوست
جز هوای مهربانی
جز آرامش هیچ چیز نباشد...
ولو که جهانی باشد کوچک
ولو که فانی ...
ولی کاش چنین جهانی را داشتم
حتی اگر در دستان خودم..
#عادله_زمانی
@adelehz
که جز دوست
جز هوای مهربانی
جز آرامش هیچ چیز نباشد...
ولو که جهانی باشد کوچک
ولو که فانی ...
ولی کاش چنین جهانی را داشتم
حتی اگر در دستان خودم..
#عادله_زمانی
@adelehz
یه قطار باشه سوارشیم
بریم به روزهای بیخیالی بچگی مون
اونجا اروم شیم بعدش برگردیم به زندگی عادی
پ.ن عکس کارخودمه یکی از کتابهای هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده "قصه های مجید"...
@adelehz
بریم به روزهای بیخیالی بچگی مون
اونجا اروم شیم بعدش برگردیم به زندگی عادی
پ.ن عکس کارخودمه یکی از کتابهای هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده "قصه های مجید"...
@adelehz
نامه دوم
سلام پسرم ...
حال دلت چطور است ؟
آسمان این روزهای دلت چه رنگی است؟؟
میدانی جانم،یک چیز را باید که خوب یادبگیری خوب بدانی تا بعداها توی زندگیت زجر نکشی زبانم لال...
پسرم ..زندگی سختی دارد واسانی بالا دارد وپایین سفید دارد و سیاه یعنی که جانم بدان دنیای ما پراست از متضادها پارادوکس ها
واینکه جان دلم فکر نکن قرار است که همیشه روی خوب سکه برایت ضرب بخورد...نه عزیزم گاهی هم باید سیاهی ها را تحمل کنی..نه گفتن ها را نشدن ها را..
اما چیزی که باید درکنار این بدانی هم این است که عزیزکم "امید"بهترین هدیه ایست که خداجان برای ما فرستاده ..
شاید بپرسی امید یعنی چی مادر!
مادرم امید یعنی هر دری که برویت بسته شد بروی سراغ دوم ...در سوم در چهارم ...به درهای بسته نگاه نکنی مادر وجلو بروی ...
واین رابدانی که هرگز نخواهد امد که هیچ دری برویت باز نشود...
هیوادم ..امید یعنی هروقت کفشهایت پاره شد به بهانه اش کنار جاده نشینی و ادامه بدهی راه بروی حتی اگر پایت زخم شود وایمان داشته باشی که در مقصد هر زخمی مرهم می شود...
پسرم دنیا همیشه قشنگ نیست ..اما تکیه به خدا رها نکردن دامن زیبایش همیشه قشنگ است ..
جانم تودر دنیا بجز خدا هیچ پناهگاه واقعی دیگری نخواهی داشت ..هیچ کس به اندازه او دوستت نخواهد داشت ..فقط به او اعتمادکن .
او ازهرکسی بهتر کارش را بلد است.
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
سلام پسرم ...
حال دلت چطور است ؟
آسمان این روزهای دلت چه رنگی است؟؟
میدانی جانم،یک چیز را باید که خوب یادبگیری خوب بدانی تا بعداها توی زندگیت زجر نکشی زبانم لال...
پسرم ..زندگی سختی دارد واسانی بالا دارد وپایین سفید دارد و سیاه یعنی که جانم بدان دنیای ما پراست از متضادها پارادوکس ها
واینکه جان دلم فکر نکن قرار است که همیشه روی خوب سکه برایت ضرب بخورد...نه عزیزم گاهی هم باید سیاهی ها را تحمل کنی..نه گفتن ها را نشدن ها را..
اما چیزی که باید درکنار این بدانی هم این است که عزیزکم "امید"بهترین هدیه ایست که خداجان برای ما فرستاده ..
شاید بپرسی امید یعنی چی مادر!
مادرم امید یعنی هر دری که برویت بسته شد بروی سراغ دوم ...در سوم در چهارم ...به درهای بسته نگاه نکنی مادر وجلو بروی ...
واین رابدانی که هرگز نخواهد امد که هیچ دری برویت باز نشود...
هیوادم ..امید یعنی هروقت کفشهایت پاره شد به بهانه اش کنار جاده نشینی و ادامه بدهی راه بروی حتی اگر پایت زخم شود وایمان داشته باشی که در مقصد هر زخمی مرهم می شود...
پسرم دنیا همیشه قشنگ نیست ..اما تکیه به خدا رها نکردن دامن زیبایش همیشه قشنگ است ..
جانم تودر دنیا بجز خدا هیچ پناهگاه واقعی دیگری نخواهی داشت ..هیچ کس به اندازه او دوستت نخواهد داشت ..فقط به او اعتمادکن .
او ازهرکسی بهتر کارش را بلد است.
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
گاهی خونی
وگاهی هوا...
گاهی درون وجودم
وگاهی در اطرافم
اما در هرصورت برای زنده
ماندنم بودنت ضروریست..
#عادله_زمانی
@adelehz
وگاهی هوا...
گاهی درون وجودم
وگاهی در اطرافم
اما در هرصورت برای زنده
ماندنم بودنت ضروریست..
#عادله_زمانی
@adelehz
+میگم تو ccu نمیشه همراه بمونه
+میگه تو رو خدا بذار زنم کنارم بمونه
من سالها اسیر جنگی بودم ازم دور میشه دلم تنگ میشه ..
بمیرم واسه دل تنگت😔
@adelehz
+میگه تو رو خدا بذار زنم کنارم بمونه
من سالها اسیر جنگی بودم ازم دور میشه دلم تنگ میشه ..
بمیرم واسه دل تنگت😔
@adelehz