بزرگترین گناه،ناامیدی از درگاه خداست .
هر وقت ناامید شدی بدان که دو چیز را باخته ای هم زندگی ات و هم نگاه خدا به خودت ..
چیزی ترسناک تر از این وجود دارد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هر وقت ناامید شدی بدان که دو چیز را باخته ای هم زندگی ات و هم نگاه خدا به خودت ..
چیزی ترسناک تر از این وجود دارد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍30💔13❤11🥰3👎1
ولی وقتی تو کوچه ی ما هم عروسی شد
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤37💔11👍3👎1
👍15❤10💔9😢2
اگر دیداری هم نباشد،
حتی اگر لمسی هم نباشد،
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست…
#جمال_ثریا
@adelehz
حتی اگر لمسی هم نباشد،
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست…
#جمال_ثریا
@adelehz
💔35❤19😢9👍5🕊1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما صبور نبودیم
تاریکی را تحمل میکردیم چون لذت چشیدن نور هنوز زیر زبان مان بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
تاریکی را تحمل میکردیم چون لذت چشیدن نور هنوز زیر زبان مان بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33🕊7💔6🥰2👍1
رها کن جانم
خودت را رها کن
و بدان خورشید فردا از تاریکی امشب قوی تر است .
گرچه تلخ بگذرد اما شیرینی منتظر ماست .
بازهم قناری ها آواز خواهند خواند .
رها کن جانم خودت را
فردا که برف ببارد بازهم با هم دست در دست آدم برفی می سازیم و برفهای چسبیده بر بوت هایمان را می تکانیم.
آرام باش
قطار دوباره مرا و تورا سوار خواهد کرد از دل جنگلها و تونل ها میگذریم و این بار هیچ کوهی ای فرو نریخته تا ریز علی مشعل بدست شباهنگام بیدارمان کند .
فردا خورشید پرنور تر خواهد تابید .
رها کن خودت را جان من
#عادله_زمانی❤️
@adelehz
خودت را رها کن
و بدان خورشید فردا از تاریکی امشب قوی تر است .
گرچه تلخ بگذرد اما شیرینی منتظر ماست .
بازهم قناری ها آواز خواهند خواند .
رها کن جانم خودت را
فردا که برف ببارد بازهم با هم دست در دست آدم برفی می سازیم و برفهای چسبیده بر بوت هایمان را می تکانیم.
آرام باش
قطار دوباره مرا و تورا سوار خواهد کرد از دل جنگلها و تونل ها میگذریم و این بار هیچ کوهی ای فرو نریخته تا ریز علی مشعل بدست شباهنگام بیدارمان کند .
فردا خورشید پرنور تر خواهد تابید .
رها کن خودت را جان من
#عادله_زمانی❤️
@adelehz
❤26🕊4👍3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید بسیاری از شما حین خواندن کامنتها یا نظریات افرادی که آنها را نمیشناسید در فضای مجازی عصبانی شوید یا حس خشم بشما دست دهد خصوصا اگر این کامنتها توهین آمیز،قومیتی،نژادپرستانه یا کاملا بی منطق باشد .
با دیدن این ویدئو متوجه خواهید شد که چرا بعضی افراد چنین کامنتهایی میگذارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
با دیدن این ویدئو متوجه خواهید شد که چرا بعضی افراد چنین کامنتهایی میگذارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍29❤1
یکی تعریف میکرد که مچ شوهرمو با یکی گرفتم
خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم
گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره
مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !!
میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر دیگ قرمه سبزی
💬موکاخانِم
@adelehz
خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم
گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره
مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !!
میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر دیگ قرمه سبزی
💬موکاخانِم
@adelehz
😁58👍7💔3😢1
"زنی کهگم کردم "
یکی تعریف میکرد که مچ شوهرمو با یکی گرفتم خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !! میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر…
قیافه دیگ قرمه سبزی دیدنی بوده😐
😁38💔2
"زنی کهگم کردم "
قیافه دیگ قرمه سبزی دیدنی بوده😐
جدا چیزی که واسه عزیز خودتون نمیخواید واسه کس دیگه هم نخواهید.
عروس و داماد اگه فرزند شما نباشن عزیز و فرزند کسی دیگه که هستند.
عروس و داماد اگه فرزند شما نباشن عزیز و فرزند کسی دیگه که هستند.
👍50❤5
دوستی ،عزیزی رو از دست داده و ازتون خواسته برای دل ناآرامش دعا کنید که از این طوفان بسلامت به ساحل آرامش برسه ...
#شما_فرستادین
@adelehz
#شما_فرستادین
@adelehz
❤38💔27😢23🕊2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت
جمعه و شنبه سرش نمی شود.
هر لحظه و هر روز اگر تکرار شود
باز هم خواستنی ست .
دوست داشتنت لذت خواب عمیق کودکی ست
حتی اگر بخواهی نمی توانی از آن دست بکشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه و شنبه سرش نمی شود.
هر لحظه و هر روز اگر تکرار شود
باز هم خواستنی ست .
دوست داشتنت لذت خواب عمیق کودکی ست
حتی اگر بخواهی نمی توانی از آن دست بکشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤35🥰1
در دستان تو همه چیز زیبا بود .
کتاب در بین دستانت جان میگرفت
گل عطرش افزون میگشت
و انگشتر بیشتر می درخشید .
در دستانت چشمه ای از حیات جریان داشت .و شاید بهمین خاطر بود که وقتی دستانت را رها کردم باغ های اطراف دلم خشکید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
کتاب در بین دستانت جان میگرفت
گل عطرش افزون میگشت
و انگشتر بیشتر می درخشید .
در دستانت چشمه ای از حیات جریان داشت .و شاید بهمین خاطر بود که وقتی دستانت را رها کردم باغ های اطراف دلم خشکید ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔22🕊5👍3🥰3❤2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32
وقتی تو نیستی
نه هست های ما چونانکه بایدند
نه باید ها
هر روز بی تو، روز مبادا است..
قیصر امین پور
@adelehz
نه هست های ما چونانکه بایدند
نه باید ها
هر روز بی تو، روز مبادا است..
قیصر امین پور
@adelehz
🕊10❤7💔6👍2