"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دراین پایان ظلمت بار
خداوندا...تویارم باش..
شب شیرین❤️🌙🌛
@adelehz
باسلام ...
کلام اول متاسفم اگر این دو روز مطلبی در کانال منتشر نشد..بابتش عذرخواهی میکنم ..
یکسری از دوستان لفت دادند ولی هنوز شماها رو دارم و صدالبته که این موجب دلگرمی منه🌷
کلام دوم اینکه من فرزندی ندارم .اما من بعد قرارهست در کانال مجموعه نامه هایی منتشر بشه تحت عنوان نامه هایم برای هیواد،باهشتگ هیواد و نامه هایم منتشر میشه تاحدی شبیه سبک کتاب نامه هایم به فرزندی که هرگز زاده نشد از اوریانا فالاچی هست..
درسته که اولین کسی نیستم که اینکار و میکنم اما فکر میکنم لذتی خاص در نوشتن نامه برای فرزندی که هرگز وجود نداشته،وجود داره بطوریکه بنظرم هر دختری باید یکبار این حس رو تجربه کنه ...🥀
کلام سوم سپاسگزارحضورتون هم هستم..🌹🥀

@adelehz
نامه اول
پسرم ...
باید خوب بدانی که در زندگی روزهایی هست که باید اشک بریزی ..وآدمهایی هستند که اشک تورو جاری میکنن..ممکن است توان ادم را خیلی دوست داشته باشی میخواهم بدانی که ملاک این دوست داشتن تو نیست ..پس بدان که اگر تو اورا دوست داری دلیل نمی شود که اوهم تورا دوست داشته باشد و برای خوشحالیت تلاش کند..
شیرینم...
فکر نکن اگر تو هیچ وقت به ناراحت کردنش فکرهم نمیکنی یعنی او هم ناراحتت نمیکند..
آدمها گاهی عجیب بی رحم می شوند.. اینقدر که وقتی بغلشان میکنی انگار یک کاکتوس را بغل کرده ای..
ولی میخواهم چیز دیگری راهم بدانی ..اشکها هرچقدر هم که زیاد،یک روزخشک میشوند..یک روز انقدر بزرگ میشوی که یادت می رود یک نفر دلت را سلاخی کرده ..
پسرم ..یک روز حتی ان ادم راهم یادت می رود..
ولی همیشه ته قلبت یک زخم کوچک صدایت می کند..زخمی که هربار ان ادم را میبینی ناخوداگاه خودش سرباز میکند .
این است که پسرم هیچوقت تو ان ادم نباش!
تو زخم در دل کسی نکار..
توآنی نباش که با اشکها از یاد کسی بروی..
تومهربان باش...
نامهربانی کردن آسان است..
توآنی باش که حتی اگر در زندگی کسی باقی نماندی هر زمان به تو اندیشید
گل لبخند روی باغ لبش بروید...
🥀
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هربار باران بیاید یادت می افتم .
یاد باران نامهربانی هایت
که خانه دل کوچکم را عجیب
بدست سیل داد..
@adelehz
Good night my god❤️❤️❤️❤️
@adelehz
روزخوب
یعنی روزی که درمیان ادمهایی سر
شود که بدانی روی شان و دل شان
همرنگ است..
نه دو رنگ ...
@adelehz
درجهانی باشم ..
که جز دوست
جز هوای مهربانی
جز آرامش هیچ چیز نباشد...
ولو که جهانی باشد کوچک
ولو که فانی ...
ولی کاش چنین جهانی را داشتم
حتی اگر در دستان خودم..
#عادله_زمانی
@adelehz
یه قطار باشه سوارشیم
بریم به روزهای بیخیالی بچگی مون
اونجا اروم شیم بعدش برگردیم به زندگی عادی
پ.ن عکس کارخودمه یکی از کتابهای هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده "قصه های مجید"...
@adelehz
نامه دوم
سلام پسرم ...
حال دلت چطور است ؟
آسمان این روزهای دلت چه رنگی است؟؟
میدانی جانم،یک چیز را باید که خوب یادبگیری خوب بدانی تا بعداها توی زندگیت زجر نکشی زبانم لال...
پسرم ..زندگی سختی دارد واسانی بالا دارد وپایین سفید دارد و سیاه یعنی که جانم بدان دنیای ما پراست از متضادها پارادوکس ها
واینکه جان دلم فکر نکن قرار است که همیشه روی خوب سکه برایت ضرب بخورد...نه عزیزم گاهی هم باید سیاهی ها را تحمل کنی..نه گفتن ها را نشدن ها را..
اما چیزی که باید درکنار این بدانی هم این است که عزیزکم "امید"بهترین هدیه ایست که خداجان برای ما فرستاده ..
شاید بپرسی امید یعنی چی مادر!
مادرم امید یعنی هر دری که برویت بسته شد بروی سراغ دوم ...در سوم در چهارم ...به درهای بسته نگاه نکنی مادر وجلو بروی ...
واین رابدانی که هرگز نخواهد امد که هیچ دری برویت باز نشود...
هیوادم ..امید یعنی هروقت کفشهایت پاره شد به بهانه اش کنار جاده نشینی و ادامه بدهی راه بروی حتی اگر پایت زخم شود وایمان داشته باشی که در مقصد هر زخمی مرهم می شود...
پسرم دنیا همیشه قشنگ نیست ..اما تکیه به خدا رها نکردن دامن زیبایش همیشه قشنگ است ..
جانم تودر دنیا بجز خدا هیچ پناهگاه واقعی دیگری نخواهی داشت ..هیچ کس به اندازه او دوستت نخواهد داشت ..فقط به او اعتمادکن .
او ازهرکسی بهتر کارش را بلد است.
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
#موزیک_شب
براتون امشب یه اهنگی که یه کمی قدیمی تره پیدا کردم .
نشکن دلمو از محسن یگانه
حسشو دوس دارم...
بشنوید با ما🌙🎧
@adelehz
ملت چه دلبری ها بلدن بکنن واسه شوهراشون😂
@adelehz
گاهی خونی
وگاهی هوا...
گاهی درون وجودم
وگاهی در اطرافم
اما در هرصورت برای زنده
ماندنم بودنت ضروریست..
#عادله_زمانی
@adelehz
#موزیک_شب
آهنگ عشقم این روزا
از محمد علیزاده
بشنوید با ما 🌙🎧
@adelehz
هرشب هوایت
به سر ما میزند..
مهمان این خانه است
بویت...
تورا جانا ساعت خوش باد
که خوش ترین آرزوی مایی
#شب_بخیر
@adelehz
+‏میگم تو ccu نمیشه همراه بمونه
+میگه تو رو خدا بذار زنم کنارم بمونه
من سالها اسیر جنگی بودم ازم دور میشه دلم تنگ میشه ..
بمیرم واسه دل تنگت😔



@adelehz
کاش یک روز
ما میشدیم
"مهمانهای کوکب خانم"
پای چنین سفره ای ...
#نوستالژی
@adelehz
آن من است او هی مبریدش ...
#مولانا
@adelehz