از خنده ی ما گوش فلک پر شود ای کاش
غم از بر ما رخت ببندد رود ای کاش
جز خوش خبری هیچ خبر کاش نباشد
کی میشود این ؟نوبت ما کی شود ای کاش
@adelehz
غم از بر ما رخت ببندد رود ای کاش
جز خوش خبری هیچ خبر کاش نباشد
کی میشود این ؟نوبت ما کی شود ای کاش
@adelehz
❤32👍9💔8🕊5
خدا
چیست؟
کیست؟
کجاست؟
خدا در دستیست که به یاری میگیری
درقلبیست که شاد میکنی
درلبخندیست که به لب مینشانی
خدا درعطر خوش نانیست که به دیگری میدهی
درجشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی
آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی
خدا، در تو، با تو، و برای توست...
👤#سهراب_سپهری
@adelehz
چیست؟
کیست؟
کجاست؟
خدا در دستیست که به یاری میگیری
درقلبیست که شاد میکنی
درلبخندیست که به لب مینشانی
خدا درعطر خوش نانیست که به دیگری میدهی
درجشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی
آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی
خدا، در تو، با تو، و برای توست...
👤#سهراب_سپهری
@adelehz
❤37👍7
"زنی کهگم کردم "
کم کم به روز زایمانم نزدیک میشم میشه برام دعا کنین ؟ ممنون میشم از شما اعضای و کانال تون +بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️ #شما_فرستادین @adelehz
اینم اولین لبخند پسر کوچولومون
برای همه ی عزیزانی که واسه مامانش دعا کردند .
اسمشم گذاشتن امیر ارسلان❤️
#امید
#دعا
#شما_فرستادین
@adelehz
برای همه ی عزیزانی که واسه مامانش دعا کردند .
اسمشم گذاشتن امیر ارسلان❤️
#امید
#دعا
#شما_فرستادین
@adelehz
❤111🥰19🕊5💋5👍2
روزها رفتند و من دیگر،
خود نمیدانم کدامینم
آن منِ سر سختِ مغرورم؟
یا منِ مغلوبِ دیرینم؟
- فروغ فرخزاد
اشعارکوتاه🌱
@adelehz
خود نمیدانم کدامینم
آن منِ سر سختِ مغرورم؟
یا منِ مغلوبِ دیرینم؟
- فروغ فرخزاد
اشعارکوتاه🌱
@adelehz
❤20💔14👍6😢5🕊3
بخش اعظمی از تجربیات ما حاصل برخورد با آدمهایی ست که در وهله ای از زندگی وارد زندگی ما میشوند و سپس بدون اطلاع دقیقی ناپدید میشوند.
من همیشه به ناپدیدشدگان بیشتر فکر میکنم .
تلاشی برای دوباره یافتن شان نمیکنم چون اساسا معتقدم کسی که رفته آگاهانه رفته و بازگرداندن دوباره اش نه به نفع اوست و نه به نفع من .
اما در حقیقت به آنها بسیار می اندیشم .و اخیرا متوجه شده ام که نه به آدمهای رفته بلکه به احساسات و تجربیات زندگی با وجود آنها فکر می کنم .
حس و حال عجیب و گاهی دل آزاری ست .اما گریزی از آن نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
من همیشه به ناپدیدشدگان بیشتر فکر میکنم .
تلاشی برای دوباره یافتن شان نمیکنم چون اساسا معتقدم کسی که رفته آگاهانه رفته و بازگرداندن دوباره اش نه به نفع اوست و نه به نفع من .
اما در حقیقت به آنها بسیار می اندیشم .و اخیرا متوجه شده ام که نه به آدمهای رفته بلکه به احساسات و تجربیات زندگی با وجود آنها فکر می کنم .
حس و حال عجیب و گاهی دل آزاری ست .اما گریزی از آن نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍15😢14💔6❤3
🕊19❤14😢11💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عمر ما آنقدر زیاد نیست
چطور ممکنه که ما هر دو شکل این آدمها را در طول زندگی دیده ایم ؟
چرا هر چقدر بیشتر نگاه میکنم بیشتر در بهت غرق میشم...
چه چیز عوض شده ست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
چطور ممکنه که ما هر دو شکل این آدمها را در طول زندگی دیده ایم ؟
چرا هر چقدر بیشتر نگاه میکنم بیشتر در بهت غرق میشم...
چه چیز عوض شده ست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢64👍10❤7👎3💔1
بزرگترین گناه،ناامیدی از درگاه خداست .
هر وقت ناامید شدی بدان که دو چیز را باخته ای هم زندگی ات و هم نگاه خدا به خودت ..
چیزی ترسناک تر از این وجود دارد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
هر وقت ناامید شدی بدان که دو چیز را باخته ای هم زندگی ات و هم نگاه خدا به خودت ..
چیزی ترسناک تر از این وجود دارد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍30💔13❤11🥰3👎1
ولی وقتی تو کوچه ی ما هم عروسی شد
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
من دستت و میگیرم و اینقدر می رقصیم که
از پا بیفتیم
بعد یه گوشه میشینیم و تا صبح می خندیدیم
الکی که نیست بحث یه عمره
یه عمری که توش نخندیدیم و نرقصیدیم..
بعدش باهم به طلوع خورشید خیره میشیم و من سرمو میذارم رو شونه ات و چشمامو میبندم
فقط وقتی تو کوچه مون عروسی بشه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤37💔11👍3👎1
👍15❤10💔9😢2
اگر دیداری هم نباشد،
حتی اگر لمسی هم نباشد،
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست…
#جمال_ثریا
@adelehz
حتی اگر لمسی هم نباشد،
بیدلیل برای بعضیها
همیشه جایی در دلهایمان هست…
#جمال_ثریا
@adelehz
💔35❤19😢9👍5🕊1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما صبور نبودیم
تاریکی را تحمل میکردیم چون لذت چشیدن نور هنوز زیر زبان مان بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
تاریکی را تحمل میکردیم چون لذت چشیدن نور هنوز زیر زبان مان بود...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤33🕊7💔6🥰2👍1
رها کن جانم
خودت را رها کن
و بدان خورشید فردا از تاریکی امشب قوی تر است .
گرچه تلخ بگذرد اما شیرینی منتظر ماست .
بازهم قناری ها آواز خواهند خواند .
رها کن جانم خودت را
فردا که برف ببارد بازهم با هم دست در دست آدم برفی می سازیم و برفهای چسبیده بر بوت هایمان را می تکانیم.
آرام باش
قطار دوباره مرا و تورا سوار خواهد کرد از دل جنگلها و تونل ها میگذریم و این بار هیچ کوهی ای فرو نریخته تا ریز علی مشعل بدست شباهنگام بیدارمان کند .
فردا خورشید پرنور تر خواهد تابید .
رها کن خودت را جان من
#عادله_زمانی❤️
@adelehz
خودت را رها کن
و بدان خورشید فردا از تاریکی امشب قوی تر است .
گرچه تلخ بگذرد اما شیرینی منتظر ماست .
بازهم قناری ها آواز خواهند خواند .
رها کن جانم خودت را
فردا که برف ببارد بازهم با هم دست در دست آدم برفی می سازیم و برفهای چسبیده بر بوت هایمان را می تکانیم.
آرام باش
قطار دوباره مرا و تورا سوار خواهد کرد از دل جنگلها و تونل ها میگذریم و این بار هیچ کوهی ای فرو نریخته تا ریز علی مشعل بدست شباهنگام بیدارمان کند .
فردا خورشید پرنور تر خواهد تابید .
رها کن خودت را جان من
#عادله_زمانی❤️
@adelehz
❤26🕊4👍3👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید بسیاری از شما حین خواندن کامنتها یا نظریات افرادی که آنها را نمیشناسید در فضای مجازی عصبانی شوید یا حس خشم بشما دست دهد خصوصا اگر این کامنتها توهین آمیز،قومیتی،نژادپرستانه یا کاملا بی منطق باشد .
با دیدن این ویدئو متوجه خواهید شد که چرا بعضی افراد چنین کامنتهایی میگذارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
با دیدن این ویدئو متوجه خواهید شد که چرا بعضی افراد چنین کامنتهایی میگذارند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍29❤1
یکی تعریف میکرد که مچ شوهرمو با یکی گرفتم
خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم
گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره
مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !!
میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر دیگ قرمه سبزی
💬موکاخانِم
@adelehz
خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم
گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره
مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !!
میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر دیگ قرمه سبزی
💬موکاخانِم
@adelehz
😁58👍7💔3😢1
"زنی کهگم کردم "
یکی تعریف میکرد که مچ شوهرمو با یکی گرفتم خود شوهرم انکار کرد رفتم به مادر شوهرم گفتم گفت:به روش نیار به تنوع نیاز داره مرد هرچقدر بیرون ساندویچ بخوره بازم دلش برای قرمه سبزی خونه لک میزنه !! میگه گذشت دامادشون به خاطر یه ساندویچ همبرگر خیانت کرد زد زیر…
قیافه دیگ قرمه سبزی دیدنی بوده😐
😁38💔2