وقتی کسی بشما دروغ میگوید بدترین اسیبش به شما شکستن باورتان ست.
شما بعد از شنیدن یک دروغ هرگز نمیتوانید دوباره براحتی حرفی را بپذیرید و شک چون کرمی خزنده همیشه در سیاه توی های مغزتان جولان میدهد.
و این بدترین آسیبی ست که کسی میتواند بشما بزند .
#عادله_زمانی
@adelehz
شما بعد از شنیدن یک دروغ هرگز نمیتوانید دوباره براحتی حرفی را بپذیرید و شک چون کرمی خزنده همیشه در سیاه توی های مغزتان جولان میدهد.
و این بدترین آسیبی ست که کسی میتواند بشما بزند .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍48💔9❤8
❤30👍10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط اونایی که این فیلم و دیدن میدونن این صحنه چقدر قشنگ بود ..
@adelehz
@adelehz
❤49👍2😢2
من اینو دیدم که نوشتن گویا ترند امسال دوست پسر زشت هست!
راستش من فکر میکنم زنها در جهان کم کم دارند به ایننتیجه می رسند که انسان امن از هر چیزی مهمتره یعنی با کسی باشی که امنیت داشته باشی .امنیت روانی،عاطفی حتی مالی
و وقتی چنین حس خاصی از پارتنرت بگیری دیگه برات مهم نیست چقدر زیبا یا زشته
این حاصل از پختگی و بلوغ فردی آدمه
بگردید دنبال آدم امن تون اونی که بهتون احترام میذاره و دوستتون داره
همین کافیه
آدم ِ خوشگلی که بهتون بی احترامی میکنه واستون یار نمیشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش من فکر میکنم زنها در جهان کم کم دارند به ایننتیجه می رسند که انسان امن از هر چیزی مهمتره یعنی با کسی باشی که امنیت داشته باشی .امنیت روانی،عاطفی حتی مالی
و وقتی چنین حس خاصی از پارتنرت بگیری دیگه برات مهم نیست چقدر زیبا یا زشته
این حاصل از پختگی و بلوغ فردی آدمه
بگردید دنبال آدم امن تون اونی که بهتون احترام میذاره و دوستتون داره
همین کافیه
آدم ِ خوشگلی که بهتون بی احترامی میکنه واستون یار نمیشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤43👍28👎3
ما خسته تر از آن بودیم که بتوانیم دوباره رویاپردازی کنیم .
غروب یک روز تمام رویاها را توی آتش ریختیم و رفتیم که باران جرقه ها را اطراف کلبه مان نبینیم...
دیگر برای رویا پردازی دیر بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
غروب یک روز تمام رویاها را توی آتش ریختیم و رفتیم که باران جرقه ها را اطراف کلبه مان نبینیم...
دیگر برای رویا پردازی دیر بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30😢4❤3👍2
از خنده ی ما گوش فلک پر شود ای کاش
غم از بر ما رخت ببندد رود ای کاش
جز خوش خبری هیچ خبر کاش نباشد
کی میشود این ؟نوبت ما کی شود ای کاش
@adelehz
غم از بر ما رخت ببندد رود ای کاش
جز خوش خبری هیچ خبر کاش نباشد
کی میشود این ؟نوبت ما کی شود ای کاش
@adelehz
❤32👍9💔8🕊5
خدا
چیست؟
کیست؟
کجاست؟
خدا در دستیست که به یاری میگیری
درقلبیست که شاد میکنی
درلبخندیست که به لب مینشانی
خدا درعطر خوش نانیست که به دیگری میدهی
درجشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی
آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی
خدا، در تو، با تو، و برای توست...
👤#سهراب_سپهری
@adelehz
چیست؟
کیست؟
کجاست؟
خدا در دستیست که به یاری میگیری
درقلبیست که شاد میکنی
درلبخندیست که به لب مینشانی
خدا درعطر خوش نانیست که به دیگری میدهی
درجشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی
آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی
خدا، در تو، با تو، و برای توست...
👤#سهراب_سپهری
@adelehz
❤37👍7
"زنی کهگم کردم "
کم کم به روز زایمانم نزدیک میشم میشه برام دعا کنین ؟ ممنون میشم از شما اعضای و کانال تون +بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️ #شما_فرستادین @adelehz
اینم اولین لبخند پسر کوچولومون
برای همه ی عزیزانی که واسه مامانش دعا کردند .
اسمشم گذاشتن امیر ارسلان❤️
#امید
#دعا
#شما_فرستادین
@adelehz
برای همه ی عزیزانی که واسه مامانش دعا کردند .
اسمشم گذاشتن امیر ارسلان❤️
#امید
#دعا
#شما_فرستادین
@adelehz
❤111🥰19🕊5💋5👍2
روزها رفتند و من دیگر،
خود نمیدانم کدامینم
آن منِ سر سختِ مغرورم؟
یا منِ مغلوبِ دیرینم؟
- فروغ فرخزاد
اشعارکوتاه🌱
@adelehz
خود نمیدانم کدامینم
آن منِ سر سختِ مغرورم؟
یا منِ مغلوبِ دیرینم؟
- فروغ فرخزاد
اشعارکوتاه🌱
@adelehz
❤20💔14👍6😢5🕊3
بخش اعظمی از تجربیات ما حاصل برخورد با آدمهایی ست که در وهله ای از زندگی وارد زندگی ما میشوند و سپس بدون اطلاع دقیقی ناپدید میشوند.
من همیشه به ناپدیدشدگان بیشتر فکر میکنم .
تلاشی برای دوباره یافتن شان نمیکنم چون اساسا معتقدم کسی که رفته آگاهانه رفته و بازگرداندن دوباره اش نه به نفع اوست و نه به نفع من .
اما در حقیقت به آنها بسیار می اندیشم .و اخیرا متوجه شده ام که نه به آدمهای رفته بلکه به احساسات و تجربیات زندگی با وجود آنها فکر می کنم .
حس و حال عجیب و گاهی دل آزاری ست .اما گریزی از آن نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
من همیشه به ناپدیدشدگان بیشتر فکر میکنم .
تلاشی برای دوباره یافتن شان نمیکنم چون اساسا معتقدم کسی که رفته آگاهانه رفته و بازگرداندن دوباره اش نه به نفع اوست و نه به نفع من .
اما در حقیقت به آنها بسیار می اندیشم .و اخیرا متوجه شده ام که نه به آدمهای رفته بلکه به احساسات و تجربیات زندگی با وجود آنها فکر می کنم .
حس و حال عجیب و گاهی دل آزاری ست .اما گریزی از آن نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍15😢14💔6❤3
🕊19❤14😢11💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عمر ما آنقدر زیاد نیست
چطور ممکنه که ما هر دو شکل این آدمها را در طول زندگی دیده ایم ؟
چرا هر چقدر بیشتر نگاه میکنم بیشتر در بهت غرق میشم...
چه چیز عوض شده ست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
چطور ممکنه که ما هر دو شکل این آدمها را در طول زندگی دیده ایم ؟
چرا هر چقدر بیشتر نگاه میکنم بیشتر در بهت غرق میشم...
چه چیز عوض شده ست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢64👍10❤7👎3💔1