"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
وقتی کسی بشما دروغ می‌گوید بدترین اسیبش به شما شکستن باورتان ست.
شما بعد از شنیدن یک دروغ هرگز نمی‌توانید دوباره براحتی حرفی را بپذیرید و شک چون کرمی خزنده همیشه در سیاه توی های مغزتان جولان می‌دهد.
و این بدترین آسیبی ست که کسی می‌تواند بشما بزند .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍48💔98
ای دل که بی‌گدار به آبی نمیزدی
بی‌قایقت میانه‌ی دریا چه میکنی؟

- معین دهاز 🌱

@adelehz
30👍10
شمس: مومن کیست؟

مولانا: آن‌ که دل نمی آزارد.

@adelehz
32👍19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل مقدس ست
در انتخاب آنان که ساکن دلتان می‌شوند دقیق باشید...
#عادله_زمانی
@adelehz
26💔4👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط اونایی که این فیلم و دیدن میدونن این صحنه چقدر قشنگ بود ..
@adelehz
49👍2😢2
Benshin Tamashayat Konam
Arman Garshasbi
ای چشم تو شیشه ی عمر من...
14👍5🕊1🍓1
من اینو دیدم که نوشتن گویا ترند امسال دوست پسر زشت هست!
راستش من فکر میکنم زنها در جهان کم کم دارند به این‌نتیجه می رسند که انسان امن از هر چیزی مهمتره یعنی با کسی باشی که امنیت داشته باشی .امنیت روانی،عاطفی حتی مالی
و وقتی چنین حس خاصی از پارتنرت بگیری دیگه برات مهم نیست چقدر زیبا یا زشته
این حاصل از پختگی و بلوغ فردی آدمه
بگردید دنبال آدم امن تون اونی که بهتون احترام میذاره و دوستتون داره
همین کافیه
آدم ِ خوشگلی که بهتون بی احترامی میکنه واستون یار نمیشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
43👍28👎3
ما خسته تر از آن بودیم که بتوانیم دوباره رویاپردازی کنیم .
غروب یک روز تمام رویاها را توی آتش ریختیم و رفتیم که باران جرقه ها را اطراف کلبه مان نبینیم...
دیگر برای رویا پردازی دیر بود‌.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30😢43👍2
از این عکسها که دوست دارین ..
@adelehz
51🥰18💔2👍1
از خنده ی ما گوش فلک پر شود ای کاش
غم از بر ما رخت ببندد رود ای کاش
جز خوش خبری هیچ خبر کاش نباشد
کی می‌شود این ؟نوبت ما کی شود ای کاش

@adelehz
32👍9💔8🕊5
خدا
چیست؟
کیست؟
کجاست؟
خدا در دستیست که به یاری میگیری
درقلبیست که شاد میکنی
درلبخندیست که به لب مینشانی
خدا درعطر خوش نانیست که به دیگری میدهی
درجشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی
آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی
خدا، در تو، با تو، و برای توست...

👤#سهراب_سپهری

@adelehz
37👍7
روزها رفتند و من دیگر،
خود نمی‌دانم کدامینم
آن منِ سر سختِ مغرورم؟
یا منِ مغلوبِ دیرینم؟

- فروغ فرخزاد
اشعارکوتاه🌱

@adelehz
20💔14👍6😢5🕊3
بخش اعظمی از تجربیات ما حاصل برخورد با آدمهایی ست که در وهله ای از زندگی وارد زندگی ما میشوند و سپس بدون اطلاع دقیقی ناپدید می‌شوند.
من همیشه به ناپدیدشدگان بیشتر فکر میکنم .
تلاشی برای دوباره یافتن شان نمیکنم چون اساسا معتقدم کسی که رفته آگاهانه رفته و بازگرداندن دوباره اش نه به نفع اوست و نه به نفع من .
اما در حقیقت به آنها بسیار می اندیشم .و اخیرا متوجه شده ام که نه به آدم‌های رفته بلکه به احساسات و تجربیات زندگی با وجود آنها فکر می کنم .
حس و حال عجیب و گاهی دل آزاری ست .اما گریزی از آن نیست .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍15😢14💔63
🩶🪽
گاهی هم بگذر
چنان که گویی هرگز در مسیرِ تو نبوده ست!

#معصومه_صابر


امروزتون زیبا
@adelehz
🕊1914😢11💔5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عمر ما آنقدر زیاد نیست
چطور ممکنه که ما هر دو شکل این آدمها را در طول زندگی دیده ایم ؟
چرا هر چقدر بیشتر نگاه میکنم بیشتر در بهت غرق میشم...
چه چیز عوض شده ست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
😢64👍107👎3💔1