This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرش یک روز ساعتی که مشغول کاری هستیم در لحظه ماتمان میبرد. پرت میشویم به سالهای قبل و در حجم عجیبی از خاطرات غبار آلود غرق میشویم.
من این مات بردن را دوست دارم به من نشان میدهد چقدر تلاشم برای عبور از گذشته ساده لوحانه ست گذشته مرا رها نمیکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
من این مات بردن را دوست دارم به من نشان میدهد چقدر تلاشم برای عبور از گذشته ساده لوحانه ست گذشته مرا رها نمیکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔35❤17👍3🕊3
تولد مهربون ترین و گل ترین رفیق دنیاست😍
زهرا جونم تولدت مبارک امیدوارم تو تمام سالهای عمرمون مثل این ۱۵ سالی که از دوستی مون گذشت دوست بمونیم ..
میدونی که خیلی دوستت دارم
و همیشه خوشحالم که اون روز تو مدرسه کنار همنشستیم😍
تولدت مبارک عزیزدلم ...
زهرا جونم تولدت مبارک امیدوارم تو تمام سالهای عمرمون مثل این ۱۵ سالی که از دوستی مون گذشت دوست بمونیم ..
میدونی که خیلی دوستت دارم
و همیشه خوشحالم که اون روز تو مدرسه کنار همنشستیم😍
تولدت مبارک عزیزدلم ...
❤60🥰13🍓5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انبوهی از رفقای دوران دبیرستانمون😁
😁21💔3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و اگر امید به باز شدن گره ها نبود
دیگر چگونه ادامه میدادیم.
بسلامتی امید که هرگز نگذاشت شکست را باور کنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
دیگر چگونه ادامه میدادیم.
بسلامتی امید که هرگز نگذاشت شکست را باور کنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🕊25👍18❤9👎2
وقتی کسی بشما دروغ میگوید بدترین اسیبش به شما شکستن باورتان ست.
شما بعد از شنیدن یک دروغ هرگز نمیتوانید دوباره براحتی حرفی را بپذیرید و شک چون کرمی خزنده همیشه در سیاه توی های مغزتان جولان میدهد.
و این بدترین آسیبی ست که کسی میتواند بشما بزند .
#عادله_زمانی
@adelehz
شما بعد از شنیدن یک دروغ هرگز نمیتوانید دوباره براحتی حرفی را بپذیرید و شک چون کرمی خزنده همیشه در سیاه توی های مغزتان جولان میدهد.
و این بدترین آسیبی ست که کسی میتواند بشما بزند .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍48💔9❤8
❤30👍10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط اونایی که این فیلم و دیدن میدونن این صحنه چقدر قشنگ بود ..
@adelehz
@adelehz
❤49👍2😢2
من اینو دیدم که نوشتن گویا ترند امسال دوست پسر زشت هست!
راستش من فکر میکنم زنها در جهان کم کم دارند به ایننتیجه می رسند که انسان امن از هر چیزی مهمتره یعنی با کسی باشی که امنیت داشته باشی .امنیت روانی،عاطفی حتی مالی
و وقتی چنین حس خاصی از پارتنرت بگیری دیگه برات مهم نیست چقدر زیبا یا زشته
این حاصل از پختگی و بلوغ فردی آدمه
بگردید دنبال آدم امن تون اونی که بهتون احترام میذاره و دوستتون داره
همین کافیه
آدم ِ خوشگلی که بهتون بی احترامی میکنه واستون یار نمیشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
راستش من فکر میکنم زنها در جهان کم کم دارند به ایننتیجه می رسند که انسان امن از هر چیزی مهمتره یعنی با کسی باشی که امنیت داشته باشی .امنیت روانی،عاطفی حتی مالی
و وقتی چنین حس خاصی از پارتنرت بگیری دیگه برات مهم نیست چقدر زیبا یا زشته
این حاصل از پختگی و بلوغ فردی آدمه
بگردید دنبال آدم امن تون اونی که بهتون احترام میذاره و دوستتون داره
همین کافیه
آدم ِ خوشگلی که بهتون بی احترامی میکنه واستون یار نمیشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤43👍28👎3
ما خسته تر از آن بودیم که بتوانیم دوباره رویاپردازی کنیم .
غروب یک روز تمام رویاها را توی آتش ریختیم و رفتیم که باران جرقه ها را اطراف کلبه مان نبینیم...
دیگر برای رویا پردازی دیر بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
غروب یک روز تمام رویاها را توی آتش ریختیم و رفتیم که باران جرقه ها را اطراف کلبه مان نبینیم...
دیگر برای رویا پردازی دیر بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30😢4❤3👍2