"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
ترک جان می‌بایدم گفتن که این شیرین لبان
بوسه می‌بخشند امّا جان شیرین می‌برند

- بسطامی
🌱

@adelehz
💔16🥰91
خودمانیم رفیقان، به کسی بر نخورَد
هر هوس را به غلط عشق حسابش کردیم...

علیرضا ضرغامی
🌱

@adelehz
💔38👍21😢72
"زنی که‌گم کردم "
@adelehz
قلبتون تیر میکشه وقتی بفهمید بازیگر مرد فوت کرده 🥺....
💔65😢24
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرش یک روز ساعتی که مشغول کاری هستیم در لحظه ماتمان می‌برد. پرت می‌شویم به سال‌های قبل و در حجم عجیبی از خاطرات غبار آلود غرق می‌شویم.
من این مات بردن را دوست دارم به من نشان می‌دهد چقدر تلاشم برای عبور از گذشته ساده لوحانه ست گذشته مرا رها نمی‌کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔3517👍3🕊3
تولد مهربون ترین و گل ترین رفیق دنیاست😍
زهرا جونم تولدت مبارک امیدوارم تو تمام سال‌های عمرمون مثل این ۱۵ سالی که از دوستی مون گذشت دوست بمونیم ..
میدونی که خیلی دوستت دارم
و همیشه خوشحالم که اون روز تو مدرسه کنار هم‌نشستیم😍
تولدت مبارک عزیزدلم ...
60🥰13🍓5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انبوهی از رفقای دوران دبیرستانمون😁
😁21💔3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و اگر امید به باز شدن گره ها نبود
دیگر چگونه ادامه می‌دادیم.
بسلامتی امید که هرگز نگذاشت شکست را باور کنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🕊25👍189👎2
"زنی که‌گم کردم "
Pami – Gandomzar
خو دیدم گمت کردم ...
💔16👍5🕊2
صاحب تلگرام و تو پاریس گرفتن
عجیب ترین چیزی که شنیدم امروز !!!
😢31👍5

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران
پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد...

حافظ🌱

@adelehz
💔29🕊32👍1
وقتی کسی بشما دروغ می‌گوید بدترین اسیبش به شما شکستن باورتان ست.
شما بعد از شنیدن یک دروغ هرگز نمی‌توانید دوباره براحتی حرفی را بپذیرید و شک چون کرمی خزنده همیشه در سیاه توی های مغزتان جولان می‌دهد.
و این بدترین آسیبی ست که کسی می‌تواند بشما بزند .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍48💔98
ای دل که بی‌گدار به آبی نمیزدی
بی‌قایقت میانه‌ی دریا چه میکنی؟

- معین دهاز 🌱

@adelehz
30👍10
شمس: مومن کیست؟

مولانا: آن‌ که دل نمی آزارد.

@adelehz
32👍19
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دل مقدس ست
در انتخاب آنان که ساکن دلتان می‌شوند دقیق باشید...
#عادله_زمانی
@adelehz
26💔4👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فقط اونایی که این فیلم و دیدن میدونن این صحنه چقدر قشنگ بود ..
@adelehz
49👍2😢2
Benshin Tamashayat Konam
Arman Garshasbi
ای چشم تو شیشه ی عمر من...
14👍5🕊1🍓1
من اینو دیدم که نوشتن گویا ترند امسال دوست پسر زشت هست!
راستش من فکر میکنم زنها در جهان کم کم دارند به این‌نتیجه می رسند که انسان امن از هر چیزی مهمتره یعنی با کسی باشی که امنیت داشته باشی .امنیت روانی،عاطفی حتی مالی
و وقتی چنین حس خاصی از پارتنرت بگیری دیگه برات مهم نیست چقدر زیبا یا زشته
این حاصل از پختگی و بلوغ فردی آدمه
بگردید دنبال آدم امن تون اونی که بهتون احترام میذاره و دوستتون داره
همین کافیه
آدم ِ خوشگلی که بهتون بی احترامی میکنه واستون یار نمیشه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
43👍28👎3