This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آمدی ..
ولی وقتی که دیگر آمدنت صلاح نبود .
سر وقت به من نرسیدی
وقتی رسیدی که درختان برگهای پاییزی شان را تکانده بودند و عریان زیر لایه های برف مدفون شده بودند .
این آمدنت چه حاصلی داشت وقتی در برگریزان پاییزی دستم را نگرفتی .
آمدی عزیزم
ولی وقتی آمدنت صلاح نبود
وقتی دیگر آمدنت معنی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی وقتی که دیگر آمدنت صلاح نبود .
سر وقت به من نرسیدی
وقتی رسیدی که درختان برگهای پاییزی شان را تکانده بودند و عریان زیر لایه های برف مدفون شده بودند .
این آمدنت چه حاصلی داشت وقتی در برگریزان پاییزی دستم را نگرفتی .
آمدی عزیزم
ولی وقتی آمدنت صلاح نبود
وقتی دیگر آمدنت معنی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36❤14👍4🕊1
کم کم به روز زایمانم نزدیک میشم میشه برام دعا کنین ؟ ممنون میشم از شما اعضای و کانال تون
+بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
+بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
🥰90❤59🕊13👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از خوشی در پوستم نمیگنجم😁
@adelehz
@adelehz
❤23👍7🥰5
هربار خواستید در حق کسی بی انصافی یا اجحافی روا دارید .چندثانیه به این فکر کنید که اگر این آدم فردای ظلمی که در حقش کرده ام از دنیا برود و فرصتی برای بخشش من برایش باقی نماند آیا میتوانم تا زنده ام با آن حس گس و خزنده ی عذاب وجدان زندگی کنم؟
نگویید ما در حق کسی اجحاف نمیکنیم که خودمان بهتر از هرکس میدانیم بیشتر مواقع آگاهانه بکسی بدی می کنیم و حتی آن لحظه ممکن است بخاطر این موضوع خوشحال و حق به جانب هم باشیم.
حالا سوال این است که چقدر میتوانیم با یک عذاب مداوم حاصل از گناهکار بودن ادامه دهیم .
حتی اگر فرض کنیم هیچ کس مارا محاکمه نمیکند و ما مجبوریم مثل شازده کوچلو در سیارک نمیدانم چندم وزیر دادگستری شویم و خودمان را محاکمه کنیم .
اگر فقط ساعاتی تعلل کنیم شاید از این بگذریم که حقی را نادیده بگیریم .
و اگر چنین شود چقدر راحت تر میشود در دنیا زندگی کرد
هرچند اگر در حد یک رویا باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
نگویید ما در حق کسی اجحاف نمیکنیم که خودمان بهتر از هرکس میدانیم بیشتر مواقع آگاهانه بکسی بدی می کنیم و حتی آن لحظه ممکن است بخاطر این موضوع خوشحال و حق به جانب هم باشیم.
حالا سوال این است که چقدر میتوانیم با یک عذاب مداوم حاصل از گناهکار بودن ادامه دهیم .
حتی اگر فرض کنیم هیچ کس مارا محاکمه نمیکند و ما مجبوریم مثل شازده کوچلو در سیارک نمیدانم چندم وزیر دادگستری شویم و خودمان را محاکمه کنیم .
اگر فقط ساعاتی تعلل کنیم شاید از این بگذریم که حقی را نادیده بگیریم .
و اگر چنین شود چقدر راحت تر میشود در دنیا زندگی کرد
هرچند اگر در حد یک رویا باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28💔13👍7
❤38💔7🥰6😢5
از تابستون فقط بوی عطر میوه فروشی سر صبح بعد اومدن بار تازه رو دوس دارم ❤️
@adelehz
@adelehz
👍27❤11🥰6👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نهایتا این سفر به پایان خواهد رسید .آدمهایی ما را تا زمان محدودی یاد خواهند کرد و تمام آنچه دلنگرانش یا عاشقش بودیم در جهان باقی خواهد ماند .
نهایتا عشق ،نفرت و درد هایمان برجای خواهند ماند و ما رهسپار مقصدی نامعلوم خواهیم شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
نهایتا عشق ،نفرت و درد هایمان برجای خواهند ماند و ما رهسپار مقصدی نامعلوم خواهیم شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36😢6👍5❤1
❤29👍8🕊3
💔27😢16
💔38👍21😢7❤2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آخرش یک روز ساعتی که مشغول کاری هستیم در لحظه ماتمان میبرد. پرت میشویم به سالهای قبل و در حجم عجیبی از خاطرات غبار آلود غرق میشویم.
من این مات بردن را دوست دارم به من نشان میدهد چقدر تلاشم برای عبور از گذشته ساده لوحانه ست گذشته مرا رها نمیکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
من این مات بردن را دوست دارم به من نشان میدهد چقدر تلاشم برای عبور از گذشته ساده لوحانه ست گذشته مرا رها نمیکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔35❤17👍3🕊3
تولد مهربون ترین و گل ترین رفیق دنیاست😍
زهرا جونم تولدت مبارک امیدوارم تو تمام سالهای عمرمون مثل این ۱۵ سالی که از دوستی مون گذشت دوست بمونیم ..
میدونی که خیلی دوستت دارم
و همیشه خوشحالم که اون روز تو مدرسه کنار همنشستیم😍
تولدت مبارک عزیزدلم ...
زهرا جونم تولدت مبارک امیدوارم تو تمام سالهای عمرمون مثل این ۱۵ سالی که از دوستی مون گذشت دوست بمونیم ..
میدونی که خیلی دوستت دارم
و همیشه خوشحالم که اون روز تو مدرسه کنار همنشستیم😍
تولدت مبارک عزیزدلم ...
❤60🥰13🍓5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انبوهی از رفقای دوران دبیرستانمون😁
😁21💔3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و اگر امید به باز شدن گره ها نبود
دیگر چگونه ادامه میدادیم.
بسلامتی امید که هرگز نگذاشت شکست را باور کنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
دیگر چگونه ادامه میدادیم.
بسلامتی امید که هرگز نگذاشت شکست را باور کنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🕊25👍18❤9👎2