شبها همه چیز سنگین تر میشود .
درد در شب شدید تر است .اندوه سنگین تر
خوشحالی روح نواز تر است .
مستی گیراتر
و عشق ...
و عشق بی پروا تر
اصلا جنس آنچه در شب رخ میدهد شبیه روز نیست .
هرچقدر بیشتر به دلش می روی انگار بیشتر غرق میشوی
روزها شاید فراموش شوند اما شبها هرگز از یاد نمی روند.
شبهای عشق و شبهای اندوه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
درد در شب شدید تر است .اندوه سنگین تر
خوشحالی روح نواز تر است .
مستی گیراتر
و عشق ...
و عشق بی پروا تر
اصلا جنس آنچه در شب رخ میدهد شبیه روز نیست .
هرچقدر بیشتر به دلش می روی انگار بیشتر غرق میشوی
روزها شاید فراموش شوند اما شبها هرگز از یاد نمی روند.
شبهای عشق و شبهای اندوه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤49👍22
"زنی کهگم کردم "
شبها همه چیز سنگین تر میشود . درد در شب شدید تر است .اندوه سنگین تر خوشحالی روح نواز تر است . مستی گیراتر و عشق ... و عشق بی پروا تر اصلا جنس آنچه در شب رخ میدهد شبیه روز نیست . هرچقدر بیشتر به دلش می روی انگار بیشتر غرق میشوی روزها شاید فراموش شوند اما…
دقت بفرمایید که احتمال خر شدن در شب هم همیشه بیشتر از بقیه وقتاست🤦♀
😁59👍26❤6🥰5👎1
"زنی کهگم کردم "
دقت بفرمایید که احتمال خر شدن در شب هم همیشه بیشتر از بقیه وقتاست🤦♀
خصوصا آخر شبها😑
😁47👍18❤5👎1
Forwarded from کاف
بعد از 15 سال سابقه کار، به شما میگم ارزش کاری که میکنین نه به شرکته، نه به حقوق بلکه به روابطی هست که پیدا میکنین و میگیرین. اونا گاهی وقتا مسیر زندگیتون رو به کلی زیر و رو میکنن. پس تا میتونین ارتباط بگیرین. با مشتری، با همکارا با هرکسی که میتونه چیزی به شما اضافه کنه.
💬روانپریش
NiNa @Kafiha
💬روانپریش
NiNa @Kafiha
👍43❤6👎1
هر زمانی حس کردید کسی را آنقدر دوست دارید که
شبیه به حیثیت،
اصالت،
خانواده،
وطن تان است،
وَ به این آسانیها از آن دست نمیکشید،
آنگاه اجازه دارید دوستت دارم را بیان کنید.
آدم باید اینطور پایبند به «دوستت دارم» هایش باشد...
@adelehz
شبیه به حیثیت،
اصالت،
خانواده،
وطن تان است،
وَ به این آسانیها از آن دست نمیکشید،
آنگاه اجازه دارید دوستت دارم را بیان کنید.
آدم باید اینطور پایبند به «دوستت دارم» هایش باشد...
@adelehz
👍46❤10💔10🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آمدی ..
ولی وقتی که دیگر آمدنت صلاح نبود .
سر وقت به من نرسیدی
وقتی رسیدی که درختان برگهای پاییزی شان را تکانده بودند و عریان زیر لایه های برف مدفون شده بودند .
این آمدنت چه حاصلی داشت وقتی در برگریزان پاییزی دستم را نگرفتی .
آمدی عزیزم
ولی وقتی آمدنت صلاح نبود
وقتی دیگر آمدنت معنی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی وقتی که دیگر آمدنت صلاح نبود .
سر وقت به من نرسیدی
وقتی رسیدی که درختان برگهای پاییزی شان را تکانده بودند و عریان زیر لایه های برف مدفون شده بودند .
این آمدنت چه حاصلی داشت وقتی در برگریزان پاییزی دستم را نگرفتی .
آمدی عزیزم
ولی وقتی آمدنت صلاح نبود
وقتی دیگر آمدنت معنی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36❤14👍4🕊1
کم کم به روز زایمانم نزدیک میشم میشه برام دعا کنین ؟ ممنون میشم از شما اعضای و کانال تون
+بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
+بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
🥰90❤59🕊13👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از خوشی در پوستم نمیگنجم😁
@adelehz
@adelehz
❤23👍7🥰5
هربار خواستید در حق کسی بی انصافی یا اجحافی روا دارید .چندثانیه به این فکر کنید که اگر این آدم فردای ظلمی که در حقش کرده ام از دنیا برود و فرصتی برای بخشش من برایش باقی نماند آیا میتوانم تا زنده ام با آن حس گس و خزنده ی عذاب وجدان زندگی کنم؟
نگویید ما در حق کسی اجحاف نمیکنیم که خودمان بهتر از هرکس میدانیم بیشتر مواقع آگاهانه بکسی بدی می کنیم و حتی آن لحظه ممکن است بخاطر این موضوع خوشحال و حق به جانب هم باشیم.
حالا سوال این است که چقدر میتوانیم با یک عذاب مداوم حاصل از گناهکار بودن ادامه دهیم .
حتی اگر فرض کنیم هیچ کس مارا محاکمه نمیکند و ما مجبوریم مثل شازده کوچلو در سیارک نمیدانم چندم وزیر دادگستری شویم و خودمان را محاکمه کنیم .
اگر فقط ساعاتی تعلل کنیم شاید از این بگذریم که حقی را نادیده بگیریم .
و اگر چنین شود چقدر راحت تر میشود در دنیا زندگی کرد
هرچند اگر در حد یک رویا باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
نگویید ما در حق کسی اجحاف نمیکنیم که خودمان بهتر از هرکس میدانیم بیشتر مواقع آگاهانه بکسی بدی می کنیم و حتی آن لحظه ممکن است بخاطر این موضوع خوشحال و حق به جانب هم باشیم.
حالا سوال این است که چقدر میتوانیم با یک عذاب مداوم حاصل از گناهکار بودن ادامه دهیم .
حتی اگر فرض کنیم هیچ کس مارا محاکمه نمیکند و ما مجبوریم مثل شازده کوچلو در سیارک نمیدانم چندم وزیر دادگستری شویم و خودمان را محاکمه کنیم .
اگر فقط ساعاتی تعلل کنیم شاید از این بگذریم که حقی را نادیده بگیریم .
و اگر چنین شود چقدر راحت تر میشود در دنیا زندگی کرد
هرچند اگر در حد یک رویا باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28💔13👍7
❤38💔7🥰6😢5
از تابستون فقط بوی عطر میوه فروشی سر صبح بعد اومدن بار تازه رو دوس دارم ❤️
@adelehz
@adelehz
👍27❤11🥰6👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نهایتا این سفر به پایان خواهد رسید .آدمهایی ما را تا زمان محدودی یاد خواهند کرد و تمام آنچه دلنگرانش یا عاشقش بودیم در جهان باقی خواهد ماند .
نهایتا عشق ،نفرت و درد هایمان برجای خواهند ماند و ما رهسپار مقصدی نامعلوم خواهیم شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
نهایتا عشق ،نفرت و درد هایمان برجای خواهند ماند و ما رهسپار مقصدی نامعلوم خواهیم شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36😢6👍5❤1
❤29👍8🕊3
💔27😢16
💔38👍21😢7❤2