"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی دلم‌می‌خواهد برگردم و به روزهایی که گذراندم نگاه کنم‌و از خود بپرسم‌
آیا من بودم که از تمام این روزها گذشتم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍16🕊105
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا بسیار دوست داشتم
شبیه دوست داشتن ماهی گلی شب عید در کودکی
همانگونه که صبحی برخواستم و تنگ خالی بود
تورا هم شبی گم کردم ..
و دیگر هیچ شبی پیدایت نکردم.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔3313😢8👍4
53🕊7👎1
شبها همه چیز سنگین تر میشود .
درد در شب شدید تر است .اندوه سنگین تر
خوشحالی روح نواز تر است .
مستی گیراتر
و عشق ...
و عشق بی پروا تر
اصلا جنس آنچه در شب رخ می‌دهد شبیه روز نیست .
هرچقدر بیشتر به دلش می روی انگار بیشتر غرق میشوی
روزها شاید فراموش شوند اما شبها هرگز از یاد نمی روند.
شبهای عشق و شبهای اندوه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
49👍22
Forwarded from کاف
بعد از 15 سال سابقه کار، به شما میگم ارزش کاری که میکنین نه به شرکته، نه به حقوق بلکه به روابطی هست که پیدا میکنین و میگیرین. اونا گاهی وقتا مسیر زندگیتون رو به کلی زیر و رو میکنن. پس تا میتونین ارتباط بگیرین. با مشتری، با همکارا با هرکسی که میتونه چیزی به شما اضافه کنه.


💬روانپریش
NiNa @Kafiha
👍436👎1
هر زمانی حس کردید کسی را آنقدر دوست دارید که
شبیه به حیثیت،
اصالت،
خانواده،
وطن تان است،
وَ به این آسانی‌ها از آن دست نمی‌کشید،
آنگاه اجازه دارید دوستت دارم را بیان کنید.
آدم باید اینطور پایبند به «دوستت دارم» هایش باشد...

@adelehz
👍4610💔10🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آمدی ..
ولی وقتی که دیگر آمدنت صلاح نبود .
سر وقت به من نرسیدی
وقتی رسیدی که درختان برگهای پاییزی شان را تکانده بودند و عریان زیر لایه های برف مدفون شده بودند .
این آمدنت چه حاصلی داشت وقتی در برگریزان پاییزی دستم را نگرفتی .
آمدی عزیزم
ولی وقتی آمدنت صلاح نبود
وقتی دیگر آمدنت معنی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔3614👍4🕊1
کم کم به روز زایمانم نزدیک میشم میشه برام دعا کنین ؟ ممنون میشم از شما اعضای و کانال تون


+بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️

#شما_فرستادین
@adelehz
🥰9059🕊13👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از خوشی در پوستم نمیگنجم😁
@adelehz
23👍7🥰5
هربار خواستید در حق کسی بی انصافی یا اجحافی روا دارید .چندثانیه به این فکر کنید که اگر این آدم فردای ظلمی که در حقش کرده ام از دنیا برود و فرصتی برای بخشش من برایش باقی نماند آیا میتوانم تا زنده ام با آن حس گس و خزنده ی عذاب وجدان زندگی کنم؟
نگویید ما در حق کسی اجحاف نمیکنیم که خودمان بهتر از هرکس می‌دانیم بیشتر مواقع آگاهانه بکسی بدی می کنیم و حتی آن لحظه ممکن است بخاطر این موضوع خوشحال و حق به جانب هم باشیم.
حالا سوال این است که چقدر می‌توانیم با یک عذاب مداوم حاصل از گناهکار بودن ادامه دهیم .
حتی اگر فرض کنیم هیچ کس مارا محاکمه نمی‌کند و ما مجبوریم مثل شازده کوچلو در سیارک نمیدانم چندم وزیر دادگستری شویم و خودمان را محاکمه کنیم .
اگر فقط ساعاتی تعلل کنیم شاید از این بگذریم که حقی را نادیده بگیریم .
و اگر چنین شود چقدر راحت تر میشود در دنیا زندگی کرد
هرچند اگر در حد یک رویا باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
28💔13👍7
خدا، امید و خواب را برای جبران غم‌های زندگی به ما ارزانی داشته است.

#فرانسوا_ولتر

@adelehz
38💔7🥰6😢5
از تابستون فقط بوی عطر میوه فروشی سر صبح بعد اومدن بار تازه رو دوس دارم ❤️
@adelehz
👍2711🥰6👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نهایتا این سفر به پایان خواهد رسید .آدمهایی ما را تا زمان محدودی یاد خواهند کرد و تمام آنچه دلنگرانش یا عاشقش بودیم در جهان باقی خواهد ماند .
نهایتا عشق ،نفرت و درد هایمان برجای خواهند ماند و ما رهسپار مقصدی نامعلوم خواهیم شد .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36😢6👍51
... و گفت:
هنگامی معنای آرامش را لمس کرده‌ای که همچون برگی رقصنده باشی در میان طوفان‌ها...

@adelehz
29👍8🕊3