به همین خاطر هست که همیشه تاکید میشه نسبت به آنچه میشه روش طلسم انجام بشه دقت کنید .و اینکه این موارد واقعی هست و خرافات نیست.
@adelehz
@adelehz
😢16👎12💔8👍4😁3
به اندازه ی خیال خوش کودکانه دوستت دارم.
سبک ،معطر و بدون پیچیدگی
آنگونه که هرگاه بخواهم بتوانم یاد تورا زیر بالشتم بگذارم و رویا ببینم.
#عادله_زمانی
@adelehz
سبک ،معطر و بدون پیچیدگی
آنگونه که هرگاه بخواهم بتوانم یاد تورا زیر بالشتم بگذارم و رویا ببینم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰19❤11👍2
بچه ها یه سایت برای دانلود فیلممعرفی کنید که هم فیلمهاش سانسور نباشه هم زیرنویس داشته باشه
@aydel70
@aydel70
👍12💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ابایی از این ندارم اگر روزی خدا را از نزدیکنبینم ،من دستان و نان مقدس تورا دیده ام پدر....
پس خدا را دیده ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
پس خدا را دیده ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔46❤9👍6🥰2👎1😁1
در گذرگاه زمان
خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی
خود میگذرد
عشق ها میمیرند
رنگ ها رنگ دگر میگیرند
و فقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ....
دست ناخورده بهجا میمانند...
#مهدی_اخوان_ثالث 🌿
@adelehz
خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی
خود میگذرد
عشق ها میمیرند
رنگ ها رنگ دگر میگیرند
و فقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ....
دست ناخورده بهجا میمانند...
#مهدی_اخوان_ثالث 🌿
@adelehz
❤31👍7💔5🕊3
تمام میشود و آفتاب میتابد
غمی نبوده به عالم که ماندنی باشد
غمی نبوده به عالم که ماندنی باشد
❤37👍10🕊6💔4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی دلممیخواهد برگردم و به روزهایی که گذراندم نگاه کنمو از خود بپرسم
آیا من بودم که از تمام این روزها گذشتم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
آیا من بودم که از تمام این روزها گذشتم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍16🕊10❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا بسیار دوست داشتم
شبیه دوست داشتن ماهی گلی شب عید در کودکی
همانگونه که صبحی برخواستم و تنگ خالی بود
تورا هم شبی گم کردم ..
و دیگر هیچ شبی پیدایت نکردم.
#عادله_زمانی
@adelehz
شبیه دوست داشتن ماهی گلی شب عید در کودکی
همانگونه که صبحی برخواستم و تنگ خالی بود
تورا هم شبی گم کردم ..
و دیگر هیچ شبی پیدایت نکردم.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔33❤13😢8👍4
شبها همه چیز سنگین تر میشود .
درد در شب شدید تر است .اندوه سنگین تر
خوشحالی روح نواز تر است .
مستی گیراتر
و عشق ...
و عشق بی پروا تر
اصلا جنس آنچه در شب رخ میدهد شبیه روز نیست .
هرچقدر بیشتر به دلش می روی انگار بیشتر غرق میشوی
روزها شاید فراموش شوند اما شبها هرگز از یاد نمی روند.
شبهای عشق و شبهای اندوه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
درد در شب شدید تر است .اندوه سنگین تر
خوشحالی روح نواز تر است .
مستی گیراتر
و عشق ...
و عشق بی پروا تر
اصلا جنس آنچه در شب رخ میدهد شبیه روز نیست .
هرچقدر بیشتر به دلش می روی انگار بیشتر غرق میشوی
روزها شاید فراموش شوند اما شبها هرگز از یاد نمی روند.
شبهای عشق و شبهای اندوه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤49👍22
"زنی کهگم کردم "
شبها همه چیز سنگین تر میشود . درد در شب شدید تر است .اندوه سنگین تر خوشحالی روح نواز تر است . مستی گیراتر و عشق ... و عشق بی پروا تر اصلا جنس آنچه در شب رخ میدهد شبیه روز نیست . هرچقدر بیشتر به دلش می روی انگار بیشتر غرق میشوی روزها شاید فراموش شوند اما…
دقت بفرمایید که احتمال خر شدن در شب هم همیشه بیشتر از بقیه وقتاست🤦♀
😁59👍26❤6🥰5👎1
"زنی کهگم کردم "
دقت بفرمایید که احتمال خر شدن در شب هم همیشه بیشتر از بقیه وقتاست🤦♀
خصوصا آخر شبها😑
😁47👍18❤5👎1
Forwarded from کاف
بعد از 15 سال سابقه کار، به شما میگم ارزش کاری که میکنین نه به شرکته، نه به حقوق بلکه به روابطی هست که پیدا میکنین و میگیرین. اونا گاهی وقتا مسیر زندگیتون رو به کلی زیر و رو میکنن. پس تا میتونین ارتباط بگیرین. با مشتری، با همکارا با هرکسی که میتونه چیزی به شما اضافه کنه.
💬روانپریش
NiNa @Kafiha
💬روانپریش
NiNa @Kafiha
👍43❤6👎1
هر زمانی حس کردید کسی را آنقدر دوست دارید که
شبیه به حیثیت،
اصالت،
خانواده،
وطن تان است،
وَ به این آسانیها از آن دست نمیکشید،
آنگاه اجازه دارید دوستت دارم را بیان کنید.
آدم باید اینطور پایبند به «دوستت دارم» هایش باشد...
@adelehz
شبیه به حیثیت،
اصالت،
خانواده،
وطن تان است،
وَ به این آسانیها از آن دست نمیکشید،
آنگاه اجازه دارید دوستت دارم را بیان کنید.
آدم باید اینطور پایبند به «دوستت دارم» هایش باشد...
@adelehz
👍46❤10💔10🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آمدی ..
ولی وقتی که دیگر آمدنت صلاح نبود .
سر وقت به من نرسیدی
وقتی رسیدی که درختان برگهای پاییزی شان را تکانده بودند و عریان زیر لایه های برف مدفون شده بودند .
این آمدنت چه حاصلی داشت وقتی در برگریزان پاییزی دستم را نگرفتی .
آمدی عزیزم
ولی وقتی آمدنت صلاح نبود
وقتی دیگر آمدنت معنی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
ولی وقتی که دیگر آمدنت صلاح نبود .
سر وقت به من نرسیدی
وقتی رسیدی که درختان برگهای پاییزی شان را تکانده بودند و عریان زیر لایه های برف مدفون شده بودند .
این آمدنت چه حاصلی داشت وقتی در برگریزان پاییزی دستم را نگرفتی .
آمدی عزیزم
ولی وقتی آمدنت صلاح نبود
وقتی دیگر آمدنت معنی نداشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔36❤14👍4🕊1
کم کم به روز زایمانم نزدیک میشم میشه برام دعا کنین ؟ ممنون میشم از شما اعضای و کانال تون
+بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
+بله که میشه عزیزم انشالله بسلامتی و آرامش کوچلوتو بغل بگیری❤️
#شما_فرستادین
@adelehz
🥰90❤59🕊13👍7