"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
داستان غمگینش از این قراره که؛ در دشت پهناور مغان كشاورزي زندگي مي كرد به اسم سلطان كه دختري زيبا و مهربون به اسم سارای داشت؛ دختري كه هركس اونو مي ديد با خود مي گفت كاش مي دونستم كه خداوند اين دختر زيبا رو قسمت كدوم مرد خوشبختي مي كنه؟» و البته توي همون ده…
سلام، آهنگ ساری گلین و سارای متفاوتن
ساری گلین به معنی عروس طلایی (موبور) مربوط به دختر ارمنی و پسر آذری بوده که عاشق هم بودن و کشورشون سال هاست باهم دیگه در جنگه و عشقشون نافرجام میمونه چون پسر میمیره.
اون داستانی که شما گفتید داستان خان چوپان و سارای هست که آهنگ معروف خودش سارای رو داره.

#شما_فرستادین
@adelehz
💔18👍12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هایده فقط یک خواننده نبود او یک سبک خاص از زندگی، رفتار و زنانگی زیبا بود❤️
گفته های هما میر افشار دوست صمیمی هایده و شاعر بسیاری از ترانه های نامدار را در تاثیر عشق بر هایده بشنوید .
#عادله_زمانی
@adelehz
41👍5🥰4😢2
Delam Mikhad
Hayedeh
20🕊2👍1🥰1
یعنی الان کجان؟
بهم رسیدن؟
ایرانن؟
خوشحالن؟ بچه دارن؟
زنده اند؟🥺
@adelehz
45💔31👍4😁3😢2🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبتون بخیر گل نقلی ها❤️
@adelehz
34👍3
تو زیبایی فقط کافی ست
جایی که متعلق به تو نیست قرار نگیری
کنار آنکه تحسینت نمی‌کند باقی نمانی
و خودت را بیشتر از همیشه دوست داشته باشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
32👍10💔9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما که بچه نداریم ولی شمایی که دارید اینجوری تربیت شون کنید که هرکی دید لذت ببره ...
@adelehz
🥰3419👍3😢1
به همین خاطر هست که همیشه تاکید میشه نسبت به آنچه میشه روش طلسم انجام بشه دقت کنید .و اینکه این موارد واقعی هست و خرافات نیست.
@adelehz
😢16👎12💔8👍4😁3
به اندازه ی خیال خوش کودکانه دوستت دارم‌.
سبک ،معطر و بدون پیچیدگی
آنگونه که هرگاه بخواهم بتوانم یاد تورا زیر بالشتم بگذارم و رویا ببینم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰1911👍2
بچه ها یه سایت برای دانلود فیلم‌معرفی کنید که هم فیلمهاش سانسور نباشه هم زیرنویس داشته باشه
@aydel70
👍12💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ابایی از این ندارم اگر روزی خدا را از نزدیک‌نبینم ،من دستان و نان مقدس تورا دیده ام پدر....
پس خدا را دیده ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔469👍6🥰2👎1😁1
در گذرگاه زمان
خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی
خود می‌گذرد
عشق ها می‌میرند
رنگ ها رنگ دگر می‌گیرند
و فقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ....
دست ناخورده به‌جا می‌مانند...

#مهدی_اخوان_ثالث 🌿
@adelehz
31👍7💔5🕊3
تمام می‌شود و آفتاب می‌تابد
غمی نبوده به عالم که ماندنی باشد
37👍10🕊6💔4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی دلم‌می‌خواهد برگردم و به روزهایی که گذراندم نگاه کنم‌و از خود بپرسم‌
آیا من بودم که از تمام این روزها گذشتم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍16🕊105
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا بسیار دوست داشتم
شبیه دوست داشتن ماهی گلی شب عید در کودکی
همانگونه که صبحی برخواستم و تنگ خالی بود
تورا هم شبی گم کردم ..
و دیگر هیچ شبی پیدایت نکردم.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔3313😢8👍4
53🕊7👎1
شبها همه چیز سنگین تر میشود .
درد در شب شدید تر است .اندوه سنگین تر
خوشحالی روح نواز تر است .
مستی گیراتر
و عشق ...
و عشق بی پروا تر
اصلا جنس آنچه در شب رخ می‌دهد شبیه روز نیست .
هرچقدر بیشتر به دلش می روی انگار بیشتر غرق میشوی
روزها شاید فراموش شوند اما شبها هرگز از یاد نمی روند.
شبهای عشق و شبهای اندوه ..
#عادله_زمانی
@adelehz
49👍22