"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داستان غمگینش از این قراره که؛
در دشت پهناور مغان كشاورزي زندگي مي كرد به اسم سلطان كه دختري زيبا و مهربون به اسم سارای داشت؛ دختري كه هركس اونو مي ديد با خود مي گفت كاش مي دونستم كه خداوند اين دختر زيبا رو قسمت كدوم مرد خوشبختي مي كنه؟»
و البته توي همون ده جوان بسيار برومند و شايسته اي بود به اسم آيدين كه سردسته چوپانهاي ده بود. خان چوپان و ساراي، هم عاشق همديگر بودند.
و عاقبت هم يك روز ساراي زيبا را عقد بسته و نامزد خان چوپان كردند ولی چون فصل سرما بود و چوپان باید گله رو به قشلاق میبرد شش ماه از سارای دور بود.
اما بعد رفتن چوپان ، خانِ ده که سارای رو میبینه عاشقش میشه و دوپاشو میکنه تو کفش و میگه الا و بالله باید سارای بانوی خانه من بشه.
ساراي درمانده و نگران از خدا كمك مي خواست اما اميد چنداني در دلش نبود و مجبورش کردن به این ازدواج:))
اما سارای که نمی‌خواست به عشقش خیانت بشه خودشو از بالاي پل به رودخانه آرپاچاپي می اندازه و خودش رو به دست امواج خروشان اون میسپره .
@adelehz
💔47😢15👍54🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من نمیدونم این ویدیو چقدر درسته ولی،شدیدا دلم میخواد واقعی و پر از خوش یمنی باشه .
@adelehz
👍2315🥰6🕊4
وقتی یه زن واقعا عاشق یه مرد میشه
تنها کسی که تو دنیا میتونه اون عشق رو نابود کنه و از بین ببره، همون مرده.
کاف


💬ftwm
@adelehz
👍40💔121
سلام به آنها که فکر می کردند ما از هیچ چیز خبر نداریم در حالیکه ما همه چیز را می دانستیم اما غرورمان اجازه نمی‌داد آنها را بشکنیم چون خودمان میشکستیم ....
#عادله_زمانی
@adelehz
😢26💔9👍71
"زنی که‌گم کردم "
داستان غمگینش از این قراره که؛ در دشت پهناور مغان كشاورزي زندگي مي كرد به اسم سلطان كه دختري زيبا و مهربون به اسم سارای داشت؛ دختري كه هركس اونو مي ديد با خود مي گفت كاش مي دونستم كه خداوند اين دختر زيبا رو قسمت كدوم مرد خوشبختي مي كنه؟» و البته توي همون ده…
سلام، آهنگ ساری گلین و سارای متفاوتن
ساری گلین به معنی عروس طلایی (موبور) مربوط به دختر ارمنی و پسر آذری بوده که عاشق هم بودن و کشورشون سال هاست باهم دیگه در جنگه و عشقشون نافرجام میمونه چون پسر میمیره.
اون داستانی که شما گفتید داستان خان چوپان و سارای هست که آهنگ معروف خودش سارای رو داره.

#شما_فرستادین
@adelehz
💔18👍12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هایده فقط یک خواننده نبود او یک سبک خاص از زندگی، رفتار و زنانگی زیبا بود❤️
گفته های هما میر افشار دوست صمیمی هایده و شاعر بسیاری از ترانه های نامدار را در تاثیر عشق بر هایده بشنوید .
#عادله_زمانی
@adelehz
41👍5🥰4😢2
Delam Mikhad
Hayedeh
20🕊2👍1🥰1
یعنی الان کجان؟
بهم رسیدن؟
ایرانن؟
خوشحالن؟ بچه دارن؟
زنده اند؟🥺
@adelehz
45💔31👍4😁3😢2🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شبتون بخیر گل نقلی ها❤️
@adelehz
34👍3
تو زیبایی فقط کافی ست
جایی که متعلق به تو نیست قرار نگیری
کنار آنکه تحسینت نمی‌کند باقی نمانی
و خودت را بیشتر از همیشه دوست داشته باشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
32👍10💔9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما که بچه نداریم ولی شمایی که دارید اینجوری تربیت شون کنید که هرکی دید لذت ببره ...
@adelehz
🥰3419👍3😢1
به همین خاطر هست که همیشه تاکید میشه نسبت به آنچه میشه روش طلسم انجام بشه دقت کنید .و اینکه این موارد واقعی هست و خرافات نیست.
@adelehz
😢16👎12💔8👍4😁3
به اندازه ی خیال خوش کودکانه دوستت دارم‌.
سبک ،معطر و بدون پیچیدگی
آنگونه که هرگاه بخواهم بتوانم یاد تورا زیر بالشتم بگذارم و رویا ببینم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰1911👍2
بچه ها یه سایت برای دانلود فیلم‌معرفی کنید که هم فیلمهاش سانسور نباشه هم زیرنویس داشته باشه
@aydel70
👍12💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ابایی از این ندارم اگر روزی خدا را از نزدیک‌نبینم ،من دستان و نان مقدس تورا دیده ام پدر....
پس خدا را دیده ام..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔469👍6🥰2👎1😁1
در گذرگاه زمان
خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی
خود می‌گذرد
عشق ها می‌میرند
رنگ ها رنگ دگر می‌گیرند
و فقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ....
دست ناخورده به‌جا می‌مانند...

#مهدی_اخوان_ثالث 🌿
@adelehz
31👍7💔5🕊3
تمام می‌شود و آفتاب می‌تابد
غمی نبوده به عالم که ماندنی باشد
37👍10🕊6💔4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گاهی دلم‌می‌خواهد برگردم و به روزهایی که گذراندم نگاه کنم‌و از خود بپرسم‌
آیا من بودم که از تمام این روزها گذشتم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
👍16🕊105
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تورا بسیار دوست داشتم
شبیه دوست داشتن ماهی گلی شب عید در کودکی
همانگونه که صبحی برخواستم و تنگ خالی بود
تورا هم شبی گم کردم ..
و دیگر هیچ شبی پیدایت نکردم.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔3313😢8👍4