This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچکس باور نمیکند در پشت استخوان سینه ی من تو میطپی و قلب بهانه ای بیش نیست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
❤21🕊10💔7👍4
خدایا خودمون رو ایران رو و فردا مون رو به خودت میسپاریم .
ما که از دست مون چیزی برنمیاد
میخوابیم ولی تو بیداری محافظ مون باش
شب بخیر ❤️
ما که از دست مون چیزی برنمیاد
میخوابیم ولی تو بیداری محافظ مون باش
شب بخیر ❤️
❤65👍12💔8🥰3🕊1
یک جایی شنیدم که میگفت: "کسی که تاج رو بخواد، سنگینی تاج هم تحمل می کنه..."
خواستم بگم اگه کسی واقعا شما رو بخواهد ضعف ها، بد قلقی ها، شکست ها، کمبود های شما را هم می خواهد، و از آنها دلیلی برای رفتن نمی سازد...
می ماند و در کنار هم از همدیگه آدم های بهتری می سازید،
نه با اصرار به تغییر " بلکه با عشق به آنچه هستی"
#شما_فرستادین
@adelehz
خواستم بگم اگه کسی واقعا شما رو بخواهد ضعف ها، بد قلقی ها، شکست ها، کمبود های شما را هم می خواهد، و از آنها دلیلی برای رفتن نمی سازد...
می ماند و در کنار هم از همدیگه آدم های بهتری می سازید،
نه با اصرار به تغییر " بلکه با عشق به آنچه هستی"
#شما_فرستادین
@adelehz
❤39👍7👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید مهربان بود
نه چون کاری انسانی ست ،نه چون الزاما باعث خوشحالی کسی میشود بلکه به این دلیل که این حیات بی وفای دو روزه به هیچ چیز جز مهربانی نمی ارزد .
#عادله_زمانی
@adelehz
نه چون کاری انسانی ست ،نه چون الزاما باعث خوشحالی کسی میشود بلکه به این دلیل که این حیات بی وفای دو روزه به هیچ چیز جز مهربانی نمی ارزد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤30👍3💋1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داستان غمگینش از این قراره که؛
در دشت پهناور مغان كشاورزي زندگي مي كرد به اسم سلطان كه دختري زيبا و مهربون به اسم سارای داشت؛ دختري كه هركس اونو مي ديد با خود مي گفت كاش مي دونستم كه خداوند اين دختر زيبا رو قسمت كدوم مرد خوشبختي مي كنه؟»
و البته توي همون ده جوان بسيار برومند و شايسته اي بود به اسم آيدين كه سردسته چوپانهاي ده بود. خان چوپان و ساراي، هم عاشق همديگر بودند.
و عاقبت هم يك روز ساراي زيبا را عقد بسته و نامزد خان چوپان كردند ولی چون فصل سرما بود و چوپان باید گله رو به قشلاق میبرد شش ماه از سارای دور بود.
اما بعد رفتن چوپان ، خانِ ده که سارای رو میبینه عاشقش میشه و دوپاشو میکنه تو کفش و میگه الا و بالله باید سارای بانوی خانه من بشه.
ساراي درمانده و نگران از خدا كمك مي خواست اما اميد چنداني در دلش نبود و مجبورش کردن به این ازدواج:))
اما سارای که نمیخواست به عشقش خیانت بشه خودشو از بالاي پل به رودخانه آرپاچاپي می اندازه و خودش رو به دست امواج خروشان اون میسپره .
@adelehz
در دشت پهناور مغان كشاورزي زندگي مي كرد به اسم سلطان كه دختري زيبا و مهربون به اسم سارای داشت؛ دختري كه هركس اونو مي ديد با خود مي گفت كاش مي دونستم كه خداوند اين دختر زيبا رو قسمت كدوم مرد خوشبختي مي كنه؟»
و البته توي همون ده جوان بسيار برومند و شايسته اي بود به اسم آيدين كه سردسته چوپانهاي ده بود. خان چوپان و ساراي، هم عاشق همديگر بودند.
و عاقبت هم يك روز ساراي زيبا را عقد بسته و نامزد خان چوپان كردند ولی چون فصل سرما بود و چوپان باید گله رو به قشلاق میبرد شش ماه از سارای دور بود.
اما بعد رفتن چوپان ، خانِ ده که سارای رو میبینه عاشقش میشه و دوپاشو میکنه تو کفش و میگه الا و بالله باید سارای بانوی خانه من بشه.
ساراي درمانده و نگران از خدا كمك مي خواست اما اميد چنداني در دلش نبود و مجبورش کردن به این ازدواج:))
اما سارای که نمیخواست به عشقش خیانت بشه خودشو از بالاي پل به رودخانه آرپاچاپي می اندازه و خودش رو به دست امواج خروشان اون میسپره .
@adelehz
💔47😢15👍5❤4🕊2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من نمیدونم این ویدیو چقدر درسته ولی،شدیدا دلم میخواد واقعی و پر از خوش یمنی باشه .
@adelehz
@adelehz
👍23❤15🥰6🕊4
وقتی یه زن واقعا عاشق یه مرد میشه
تنها کسی که تو دنیا میتونه اون عشق رو نابود کنه و از بین ببره، همون مرده.
کاف
💬ftwm
@adelehz
تنها کسی که تو دنیا میتونه اون عشق رو نابود کنه و از بین ببره، همون مرده.
کاف
💬ftwm
@adelehz
👍40💔12❤1
سلام به آنها که فکر می کردند ما از هیچ چیز خبر نداریم در حالیکه ما همه چیز را می دانستیم اما غرورمان اجازه نمیداد آنها را بشکنیم چون خودمان میشکستیم ....
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
😢26💔9👍7❤1
"زنی کهگم کردم "
داستان غمگینش از این قراره که؛ در دشت پهناور مغان كشاورزي زندگي مي كرد به اسم سلطان كه دختري زيبا و مهربون به اسم سارای داشت؛ دختري كه هركس اونو مي ديد با خود مي گفت كاش مي دونستم كه خداوند اين دختر زيبا رو قسمت كدوم مرد خوشبختي مي كنه؟» و البته توي همون ده…
سلام، آهنگ ساری گلین و سارای متفاوتن
ساری گلین به معنی عروس طلایی (موبور) مربوط به دختر ارمنی و پسر آذری بوده که عاشق هم بودن و کشورشون سال هاست باهم دیگه در جنگه و عشقشون نافرجام میمونه چون پسر میمیره.
اون داستانی که شما گفتید داستان خان چوپان و سارای هست که آهنگ معروف خودش سارای رو داره.
#شما_فرستادین
@adelehz
ساری گلین به معنی عروس طلایی (موبور) مربوط به دختر ارمنی و پسر آذری بوده که عاشق هم بودن و کشورشون سال هاست باهم دیگه در جنگه و عشقشون نافرجام میمونه چون پسر میمیره.
اون داستانی که شما گفتید داستان خان چوپان و سارای هست که آهنگ معروف خودش سارای رو داره.
#شما_فرستادین
@adelehz
💔18👍12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هایده فقط یک خواننده نبود او یک سبک خاص از زندگی، رفتار و زنانگی زیبا بود❤️
گفته های هما میر افشار دوست صمیمی هایده و شاعر بسیاری از ترانه های نامدار را در تاثیر عشق بر هایده بشنوید .
#عادله_زمانی
@adelehz
گفته های هما میر افشار دوست صمیمی هایده و شاعر بسیاری از ترانه های نامدار را در تاثیر عشق بر هایده بشنوید .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤41👍5🥰4😢2
تو زیبایی فقط کافی ست
جایی که متعلق به تو نیست قرار نگیری
کنار آنکه تحسینت نمیکند باقی نمانی
و خودت را بیشتر از همیشه دوست داشته باشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
جایی که متعلق به تو نیست قرار نگیری
کنار آنکه تحسینت نمیکند باقی نمانی
و خودت را بیشتر از همیشه دوست داشته باشی .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32👍10💔9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما که بچه نداریم ولی شمایی که دارید اینجوری تربیت شون کنید که هرکی دید لذت ببره ...
@adelehz
@adelehz
🥰34❤19👍3😢1
به همین خاطر هست که همیشه تاکید میشه نسبت به آنچه میشه روش طلسم انجام بشه دقت کنید .و اینکه این موارد واقعی هست و خرافات نیست.
@adelehz
@adelehz
😢16👎12💔8👍4😁3
به اندازه ی خیال خوش کودکانه دوستت دارم.
سبک ،معطر و بدون پیچیدگی
آنگونه که هرگاه بخواهم بتوانم یاد تورا زیر بالشتم بگذارم و رویا ببینم.
#عادله_زمانی
@adelehz
سبک ،معطر و بدون پیچیدگی
آنگونه که هرگاه بخواهم بتوانم یاد تورا زیر بالشتم بگذارم و رویا ببینم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰19❤11👍2