This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بگذار تورا نفس بکشم در روزهای نبودت
در آن لحظه هایی که خواهانت بودم .
که هر کلامت نتی بر نتهای عطر خوشِ عشق ست .
بگذار حتی وقتی نیستی گنجشکگی شوم بر درختان دلت نشسته آوازی کوتاه خوانده
و تورا دوباره نفسکشیده...
#عادله_زمانی
@adelehz
در آن لحظه هایی که خواهانت بودم .
که هر کلامت نتی بر نتهای عطر خوشِ عشق ست .
بگذار حتی وقتی نیستی گنجشکگی شوم بر درختان دلت نشسته آوازی کوتاه خوانده
و تورا دوباره نفسکشیده...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28🕊6👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینگونه بوده که دیپلم قدیم و لیسانس جدید برابره..
@adelehz
@adelehz
👍18❤11👎1🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تابستانهای سالهای کودکی اینقدر گرم نبود .طالبی ها عطرش بیشتر بود
مادرم در آن لباس حریر سفیدش غروبهای تابستان که حیاط را آب پاشی می کرد عجیب زیبا می نمود.
نمیدانم آیا مغزم در حال خاطره سازی ست یا واقعا آن سالها همه چیز زیباتر بود .
من بی وقفه در حال دور شدن از کودکی هستم در حالی که کودکی من و مزه ی سالهایش هر روزم را می سازد .
این تناقض مرا در برگرفته ست .
بهترین تابستان من
هنوز هم نمیدانم بهترین تابستان من،کدام بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم در آن لباس حریر سفیدش غروبهای تابستان که حیاط را آب پاشی می کرد عجیب زیبا می نمود.
نمیدانم آیا مغزم در حال خاطره سازی ست یا واقعا آن سالها همه چیز زیباتر بود .
من بی وقفه در حال دور شدن از کودکی هستم در حالی که کودکی من و مزه ی سالهایش هر روزم را می سازد .
این تناقض مرا در برگرفته ست .
بهترین تابستان من
هنوز هم نمیدانم بهترین تابستان من،کدام بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤42💔13👍9😁5🕊3🍓3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادر اینگونه ست که تو پیر میشوی اما هنوز به او نیاز داری و در سالهای سالمندی وقتی به آخرین ایستگاه رسیده ای و باید از این جهان به جهانی دیگر سفر کنی مادرت ست که برای بردنت می آید.
مادر اینگونه ست که تو میمیری و در جهانی دیگر با نام مادرت فراخوانده خواهی شد ...
مادر اینگونه ست
اینگونه که هیچ چیز شبیهش نیست...
#عادله_زمانی
@adelehz
مادر اینگونه ست که تو میمیری و در جهانی دیگر با نام مادرت فراخوانده خواهی شد ...
مادر اینگونه ست
اینگونه که هیچ چیز شبیهش نیست...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔53❤25👍5🥰5😢2🕊1
مشکل از جایی شروع شد که یک مشت آدمِ اشتباه، با هم به زیر سقفهایی رفتند که قرار بود میزبانِ آدمهای درست باشد...
مشکل از جایی شروع شد که دو نفرهایی با هم جفت شدند که هرکدام یا دلشان جای دیگری بود یا دنیاهایشان با هم فرق داشت.
دونفری که حتی سرسوزنی یکدیگر را نمی فهمیدند!
مشکل از جایی شروع شد که بیشترِ دو نفرهای جهان، هم خانه شدند اما همدل نشدند... فارغ شدند اما عاشق نشدند.
و مشکل اصلی درست همان جایی شروع شد که همان دونفرهای اشتباهی، سه نفر شدند...
@adelehz
مشکل از جایی شروع شد که دو نفرهایی با هم جفت شدند که هرکدام یا دلشان جای دیگری بود یا دنیاهایشان با هم فرق داشت.
دونفری که حتی سرسوزنی یکدیگر را نمی فهمیدند!
مشکل از جایی شروع شد که بیشترِ دو نفرهای جهان، هم خانه شدند اما همدل نشدند... فارغ شدند اما عاشق نشدند.
و مشکل اصلی درست همان جایی شروع شد که همان دونفرهای اشتباهی، سه نفر شدند...
@adelehz
👍101💔29❤4
شد شد ،نشد یه چایی می ریزم تو آشپزخونه سبزی های قرمه سبزی مامانمو سرخ میکنم هایده گوش میدم .
والله 🙊
@adelehz
والله 🙊
@adelehz
❤63🥰17👍12😁6💋4🕊3🍓1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بدین شکل منتظر یه پاییز پر بارونم ..
❤30🥰9👍1🕊1
دلم برات تنگ شده دایی احمد
ستاره های چشمات کجان بهترین رفیق من......💔
ستاره های چشمات کجان بهترین رفیق من......💔
💔70😢12🕊10❤7👍2
مرا به گلایه کردن متهم نکن
من تا وقتی برایم زنده ای از تو گلایه میکنم
آنگاه که برایم بمیری دیگر گلایه ای در کار نخواهد بود .
دیگر سکوتی مطلق تمام آسمان مان را فراخواهد گرفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
من تا وقتی برایم زنده ای از تو گلایه میکنم
آنگاه که برایم بمیری دیگر گلایه ای در کار نخواهد بود .
دیگر سکوتی مطلق تمام آسمان مان را فراخواهد گرفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍24❤9💔7
یه حسی هم هست اینجوریه که شماره یه دوست قدیمی که مدتهاست ازش بیخبری یهو تو تلگرام جوین میشه و تو که میری چک میکنی میبینی اکانت تلگرام به اسم دیگه ای ثبت شده و یهو دلت بیشتر میگیره ....
💔38👍1
احساس میکنم پشه ها با ما وارد رابطه یه طرفه شدن
اینهمه بوسه یه طرفه اونم به هر نقطه از بدن را دیگه نمیشه برتابید😭
اینهمه بوسه یه طرفه اونم به هر نقطه از بدن را دیگه نمیشه برتابید😭
😁44👍6🥰2
راستش دنیا دیگر عوض شده است .سخت میشود مردانگی واقعی را پیدا کرد خیلی از پسرها در پرنده آبی سابق هشتگ من هم یکپرنسسم را ترند میکنند و بی محابا از اینکه لازم ست کسی ناز و قهرشان را بخرد حرف می زنند .
حالا خیلی از پسرها روتین پوستی دارند ،لاک زدن را یک موضوع عادی می دانند و میتوانند با گفتن واقعا برات متاسفم هانی تلفن را قطع کنند و به قهری طولانی بروند .
راستش قصدم نقد نیست،اصلا مارا چه به نقد آنچه دیگران می کنند.برچسب خوب یا بد بودن زدن هم کار من یکی نیست. قصه،قصه ی این است که برای یکی مثل من این دسته مردها غریبه اند .انگار که آدم فضایی دیده باشم .
حالا وسط این بازار مکاره چشمم میخورد به تصویر طهماسب،پسر کوهستان
طهماسب که صورتش پر از بوسه ی آفتاب ست و چشمانش کندوی عسل های زاگرس
لبخندش را نگویم .
اینگونه که ایستاده و سه عموزاده اش را زیر پرهای کوچکش میگیرد و به نوبت می بوسدشان آنطور که هیچ کدام جا نمانند .
و لحن گفتارش،آن بیایید عزیزانمی که می گوید ..انگار با همین سن کم ذاتا پدر خلق شده است .
ذاتا"مرد"آفریده شده است .
طهماسب همان پسری ست که یکی مثل من آرزو دارد بزرگش کند .که قطعا وقتی بیست ساله شد و سبیل های نازک پشت لبش سبز شد مرد واقعی میشود.
از آن مردهایی که کار میکند تا خواهر کوچیکه مدرسه برود ،مادر النگویی تازه بخرد و یک معشوق که او را برای ابد برمی گزیند و از جوار گیسویش قدمی دور نمیشود.
آخ که وسط این دنیای پر از پرنسس های ریشو من چقدر دلم میخواهد همه ی مادرها طهماسب تربیت کنند .
با دلی که بوی دریا می دهد با مرامی که شبیه هیچکس نیست .
طهماسبی که مرد است.
یکمرد واقعی
راستش جهان عوض شده ولی یادمان نمی رود جهان در هر حالش به مرد های واقعی همنیاز دارد .
مردانی که کودکی شان شبیه طهماسب باشد .
#عادله_زمانی
با تشکر از آرمان جان دشتکی که شانس شناختن طهماسب را به ما داد.
@arman_dashtaki
@adelehz
حالا خیلی از پسرها روتین پوستی دارند ،لاک زدن را یک موضوع عادی می دانند و میتوانند با گفتن واقعا برات متاسفم هانی تلفن را قطع کنند و به قهری طولانی بروند .
راستش قصدم نقد نیست،اصلا مارا چه به نقد آنچه دیگران می کنند.برچسب خوب یا بد بودن زدن هم کار من یکی نیست. قصه،قصه ی این است که برای یکی مثل من این دسته مردها غریبه اند .انگار که آدم فضایی دیده باشم .
حالا وسط این بازار مکاره چشمم میخورد به تصویر طهماسب،پسر کوهستان
طهماسب که صورتش پر از بوسه ی آفتاب ست و چشمانش کندوی عسل های زاگرس
لبخندش را نگویم .
اینگونه که ایستاده و سه عموزاده اش را زیر پرهای کوچکش میگیرد و به نوبت می بوسدشان آنطور که هیچ کدام جا نمانند .
و لحن گفتارش،آن بیایید عزیزانمی که می گوید ..انگار با همین سن کم ذاتا پدر خلق شده است .
ذاتا"مرد"آفریده شده است .
طهماسب همان پسری ست که یکی مثل من آرزو دارد بزرگش کند .که قطعا وقتی بیست ساله شد و سبیل های نازک پشت لبش سبز شد مرد واقعی میشود.
از آن مردهایی که کار میکند تا خواهر کوچیکه مدرسه برود ،مادر النگویی تازه بخرد و یک معشوق که او را برای ابد برمی گزیند و از جوار گیسویش قدمی دور نمیشود.
آخ که وسط این دنیای پر از پرنسس های ریشو من چقدر دلم میخواهد همه ی مادرها طهماسب تربیت کنند .
با دلی که بوی دریا می دهد با مرامی که شبیه هیچکس نیست .
طهماسبی که مرد است.
یکمرد واقعی
راستش جهان عوض شده ولی یادمان نمی رود جهان در هر حالش به مرد های واقعی همنیاز دارد .
مردانی که کودکی شان شبیه طهماسب باشد .
#عادله_زمانی
با تشکر از آرمان جان دشتکی که شانس شناختن طهماسب را به ما داد.
@arman_dashtaki
@adelehz
❤45👍33