این یه پلتفرم جمع اوری امضا برای کمک به بهبود شرایط مراکز مثبت زندگی بهزیستی که مستقیما به جامعه معلولین و اقشار کم درآمد ارائه خدمات میکنند هست لطفا زمان بذارید امضا کنید تا بلکه بشه کمکی به این عزیزان کرد.
لینک کارزار مراکز مثبت زندگی
https://www.karzar.net/137253
لینک کارزار مراکز مثبت زندگی
https://www.karzar.net/137253
👍7
اگر نور نمی بود
اگر صبح نمیبود
اگر عشقبازی ملایم اشعه های آرام نور بر پوست صورتمان نمیبود
زندگی را می توانستیم تحمل کنیم؟
گمان نمیکنم...
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر صبح نمیبود
اگر عشقبازی ملایم اشعه های آرام نور بر پوست صورتمان نمیبود
زندگی را می توانستیم تحمل کنیم؟
گمان نمیکنم...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32👍4🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من که شاعر نبودم بلد نبودم کلمات را بچینم در ظرف طلایی و پیش چشمانت بگیرم .
من عاشق بودم دوستت دارم را می پیچیدم
لای برگ گل میگذاشتم در دامانت
اما چه سود که همیشه شاعران، عاشقان خوش شانس تری بودند...
#عادله_زمانی
@adelehz
من عاشق بودم دوستت دارم را می پیچیدم
لای برگ گل میگذاشتم در دامانت
اما چه سود که همیشه شاعران، عاشقان خوش شانس تری بودند...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔21❤13👍7🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر میدانستم که بزرگ شدن اینقدر سریع رخ می دهد .
وقتی شش ساله بودم هنگام خوابیدن آرزو نمیکردم صبح که بیدار شوم شانزده ساله باشم .
من که از شانزده سالگی گذشتم ،من که هزار بالا و پایین را به چشم دیدم من که بزرگ شدم.
اما هربار از خودم پرسیدم چرا اینقدر زود گذشت ؟
چرا جهان نگذاشت ما زندگی را واقعا مزه کنیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی شش ساله بودم هنگام خوابیدن آرزو نمیکردم صبح که بیدار شوم شانزده ساله باشم .
من که از شانزده سالگی گذشتم ،من که هزار بالا و پایین را به چشم دیدم من که بزرگ شدم.
اما هربار از خودم پرسیدم چرا اینقدر زود گذشت ؟
چرا جهان نگذاشت ما زندگی را واقعا مزه کنیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔46😢13❤6👍4🕊3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بگذار تورا نفس بکشم در روزهای نبودت
در آن لحظه هایی که خواهانت بودم .
که هر کلامت نتی بر نتهای عطر خوشِ عشق ست .
بگذار حتی وقتی نیستی گنجشکگی شوم بر درختان دلت نشسته آوازی کوتاه خوانده
و تورا دوباره نفسکشیده...
#عادله_زمانی
@adelehz
در آن لحظه هایی که خواهانت بودم .
که هر کلامت نتی بر نتهای عطر خوشِ عشق ست .
بگذار حتی وقتی نیستی گنجشکگی شوم بر درختان دلت نشسته آوازی کوتاه خوانده
و تورا دوباره نفسکشیده...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤28🕊6👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینگونه بوده که دیپلم قدیم و لیسانس جدید برابره..
@adelehz
@adelehz
👍18❤11👎1🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تابستانهای سالهای کودکی اینقدر گرم نبود .طالبی ها عطرش بیشتر بود
مادرم در آن لباس حریر سفیدش غروبهای تابستان که حیاط را آب پاشی می کرد عجیب زیبا می نمود.
نمیدانم آیا مغزم در حال خاطره سازی ست یا واقعا آن سالها همه چیز زیباتر بود .
من بی وقفه در حال دور شدن از کودکی هستم در حالی که کودکی من و مزه ی سالهایش هر روزم را می سازد .
این تناقض مرا در برگرفته ست .
بهترین تابستان من
هنوز هم نمیدانم بهترین تابستان من،کدام بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادرم در آن لباس حریر سفیدش غروبهای تابستان که حیاط را آب پاشی می کرد عجیب زیبا می نمود.
نمیدانم آیا مغزم در حال خاطره سازی ست یا واقعا آن سالها همه چیز زیباتر بود .
من بی وقفه در حال دور شدن از کودکی هستم در حالی که کودکی من و مزه ی سالهایش هر روزم را می سازد .
این تناقض مرا در برگرفته ست .
بهترین تابستان من
هنوز هم نمیدانم بهترین تابستان من،کدام بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤42💔13👍9😁5🕊3🍓3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادر اینگونه ست که تو پیر میشوی اما هنوز به او نیاز داری و در سالهای سالمندی وقتی به آخرین ایستگاه رسیده ای و باید از این جهان به جهانی دیگر سفر کنی مادرت ست که برای بردنت می آید.
مادر اینگونه ست که تو میمیری و در جهانی دیگر با نام مادرت فراخوانده خواهی شد ...
مادر اینگونه ست
اینگونه که هیچ چیز شبیهش نیست...
#عادله_زمانی
@adelehz
مادر اینگونه ست که تو میمیری و در جهانی دیگر با نام مادرت فراخوانده خواهی شد ...
مادر اینگونه ست
اینگونه که هیچ چیز شبیهش نیست...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔53❤25👍5🥰5😢2🕊1
مشکل از جایی شروع شد که یک مشت آدمِ اشتباه، با هم به زیر سقفهایی رفتند که قرار بود میزبانِ آدمهای درست باشد...
مشکل از جایی شروع شد که دو نفرهایی با هم جفت شدند که هرکدام یا دلشان جای دیگری بود یا دنیاهایشان با هم فرق داشت.
دونفری که حتی سرسوزنی یکدیگر را نمی فهمیدند!
مشکل از جایی شروع شد که بیشترِ دو نفرهای جهان، هم خانه شدند اما همدل نشدند... فارغ شدند اما عاشق نشدند.
و مشکل اصلی درست همان جایی شروع شد که همان دونفرهای اشتباهی، سه نفر شدند...
@adelehz
مشکل از جایی شروع شد که دو نفرهایی با هم جفت شدند که هرکدام یا دلشان جای دیگری بود یا دنیاهایشان با هم فرق داشت.
دونفری که حتی سرسوزنی یکدیگر را نمی فهمیدند!
مشکل از جایی شروع شد که بیشترِ دو نفرهای جهان، هم خانه شدند اما همدل نشدند... فارغ شدند اما عاشق نشدند.
و مشکل اصلی درست همان جایی شروع شد که همان دونفرهای اشتباهی، سه نفر شدند...
@adelehz
👍101💔29❤4
شد شد ،نشد یه چایی می ریزم تو آشپزخونه سبزی های قرمه سبزی مامانمو سرخ میکنم هایده گوش میدم .
والله 🙊
@adelehz
والله 🙊
@adelehz
❤63🥰17👍12😁6💋4🕊3🍓1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بدین شکل منتظر یه پاییز پر بارونم ..
❤30🥰9👍1🕊1
دلم برات تنگ شده دایی احمد
ستاره های چشمات کجان بهترین رفیق من......💔
ستاره های چشمات کجان بهترین رفیق من......💔
💔70😢12🕊10❤7👍2
مرا به گلایه کردن متهم نکن
من تا وقتی برایم زنده ای از تو گلایه میکنم
آنگاه که برایم بمیری دیگر گلایه ای در کار نخواهد بود .
دیگر سکوتی مطلق تمام آسمان مان را فراخواهد گرفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
من تا وقتی برایم زنده ای از تو گلایه میکنم
آنگاه که برایم بمیری دیگر گلایه ای در کار نخواهد بود .
دیگر سکوتی مطلق تمام آسمان مان را فراخواهد گرفت .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍24❤9💔7
یه حسی هم هست اینجوریه که شماره یه دوست قدیمی که مدتهاست ازش بیخبری یهو تو تلگرام جوین میشه و تو که میری چک میکنی میبینی اکانت تلگرام به اسم دیگه ای ثبت شده و یهو دلت بیشتر میگیره ....
💔38👍1