Forwarded from کاف
سید محمدرضا میرتاجالدینی نماینده آذربایجان شرقی: « بالگرد حامل رئیسی پس از سقوط هنوز پیدا نشدهاست. خبری از وضعیت سلامت ابراهیم رئیسی در دست نیست.»
هیچ ارتباطی نتوانستیم با بالگرد رئیسی برقرار کنیم.
وزیر کشور: هنوز هیچ نشانه هایی از هلی کوپتر رییسی نداریم.
@kafiha
هیچ ارتباطی نتوانستیم با بالگرد رئیسی برقرار کنیم.
وزیر کشور: هنوز هیچ نشانه هایی از هلی کوپتر رییسی نداریم.
@kafiha
🥰22😢12👍6🕊4👎1💔1
از من بشما نصیحت عاشق اگر میشوید عاشق آدمهای با شکوه شوید .
آنها که عظمت و شکوه در کلام ،رفتار و چشمانشان ست.
در عشق باید خودتان را خرج کنید خودتان را خرج ادمهای کم بها نکنید .
#عادله_زمانی
@adelehz
آنها که عظمت و شکوه در کلام ،رفتار و چشمانشان ست.
در عشق باید خودتان را خرج کنید خودتان را خرج ادمهای کم بها نکنید .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍35❤13👎1🥰1
Forwarded from کاف
😢35🥰15💔8👍1😁1
وقتی که خودم را به اندازه کافی دوست داشتم،
دیدم مجبور نیستم دنبال زندگی بدوم،
اگر آرام بگیرم و خاموش باشم زندگی به سراغم میآید.
✍🏻 #الیسون_مک_میلن
📚 @adelehz
دیدم مجبور نیستم دنبال زندگی بدوم،
اگر آرام بگیرم و خاموش باشم زندگی به سراغم میآید.
✍🏻 #الیسون_مک_میلن
📚 @adelehz
👍27❤6🥰6😁1💔1
👍26❤7👎2🥰2😢2😁1
♦️چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است
معاون اجرایی رئیسجمهور: بهدلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیسجمهور چهارشنبه تعطیل است./فارس
@adelehz
معاون اجرایی رئیسجمهور: بهدلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیسجمهور چهارشنبه تعطیل است./فارس
@adelehz
💔12🥰10👍8👎2🕊1
روانشناسی میگه:
فاصله گرفتن از یه سری افراد برای حفاظت از سلامت عاطفی خودتون، ضعف نیست. بلوغ فکریه!
@adelehz
فاصله گرفتن از یه سری افراد برای حفاظت از سلامت عاطفی خودتون، ضعف نیست. بلوغ فکریه!
@adelehz
👍51❤3🕊1
عمیقا از اینکه اردیبهشت به پایان رسید خوشحالم .این ماه با تمام قشنگی هاش برای من اصلا قشنگ نیست . و انگار ازش ترس دارم :(
تولد خردادی ها مبارک❤️
@adelehz
تولد خردادی ها مبارک❤️
@adelehz
❤37👎21😢2
در میانه ی جنگ آلمان ها و انگلیسها،مردی انگلیسی با لبخندی نامفهوم جعبه ای پر از شیشه های شیر تازه را از میان خرابه ها عبور می دهد .
این چیست؟
امید میان ویرانه ها؟ یا باور به بهتر شدن زندگی؟
من ترجیح میدهم نامش را اجبار زندگی بنامم.
که یعنی هرچه شود هر طوری که پیش برود تا وقتی زنده ای، مجبوری زندگی کنی .
راه بروی،غذا بخوری نیازهای جنسی ات را برطرف کنی و بلاخره نفس بکشی .
جبر زندگی یعنی تا اخرش،تا آخرین نفسی که طالعت در این دنیاست باید کاری بکنی .
ولو که بخواهی ولو که نه
تو مجبوری به زندگی کردن
#عادله_زمانی
@adelehz
این چیست؟
امید میان ویرانه ها؟ یا باور به بهتر شدن زندگی؟
من ترجیح میدهم نامش را اجبار زندگی بنامم.
که یعنی هرچه شود هر طوری که پیش برود تا وقتی زنده ای، مجبوری زندگی کنی .
راه بروی،غذا بخوری نیازهای جنسی ات را برطرف کنی و بلاخره نفس بکشی .
جبر زندگی یعنی تا اخرش،تا آخرین نفسی که طالعت در این دنیاست باید کاری بکنی .
ولو که بخواهی ولو که نه
تو مجبوری به زندگی کردن
#عادله_زمانی
@adelehz
👍25🕊8💔6❤5🥰2
فرزندان تان با شما در بزرگسالی به گونه ای برخورد خواهند کرد که شما در کودکی شان با آنها رفتار کردید .
@adelehz
@adelehz
👍45❤11😢6
به کجا چنین شتابان؟
گون از نسیم پرسید
- دل من گرفته زین جا
هوس سفر نداری
ز غبار این بیابان؟
- همه آرزویم اما
چه کنم که بسته پایم.
به کجا چنین شتابان؟
- به هر آن کجا که باشد
به جز این سرا، سرایم
- سفرت به خیر اما تو و دوستی، خدا را
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
به شکوفهها، به باران
برسان سلام ما را
شفیعی کدکنی ❤️
@adelehz
گون از نسیم پرسید
- دل من گرفته زین جا
هوس سفر نداری
ز غبار این بیابان؟
- همه آرزویم اما
چه کنم که بسته پایم.
به کجا چنین شتابان؟
- به هر آن کجا که باشد
به جز این سرا، سرایم
- سفرت به خیر اما تو و دوستی، خدا را
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
به شکوفهها، به باران
برسان سلام ما را
شفیعی کدکنی ❤️
@adelehz
❤35🕊9💔5👍2
من در سالهای نوجوانی ام در یاغی ترین حالت ممکن زندگیم بودم .همیشه باید حرفم را به هر ترتیبی که بود می زدم ،پاسخهای تند را ردیف می کردم و از بلند کردن صدایم در جاهایی ابا نداشتم.
خودسانسوری از نظرم گناه کبیره ی نابخشودنی بود و خیال میکردم آزادی یعنی هرچیزی را هرجا بتوانم بگویم.
باید سالها میگذشت که بشوم منِ امروزم
که از در صلح وارد میشوم .روابط با افراد را جنگ نمیدانم از دشمنی بی دلیل افراد حرص نمیخورم و کمتر حرف میزنم و نظراتم را به آسانی علنی نمیکنم.
خودسانسوری به نحوی مرا در یک آرامش و سکون راضی کننده قرار داده ست .
اینکه مجبور نباشم در هر زمینه ای نظرم را اعلام کنم و بر سر درست و غلط بودنش با کسی بجنگم .
من به درستی نظرم باور قلبی دارم و آن را در معرض تایید کسی قرار نمیدهم چون حالا فهمیده ام که برای قبول خودم نباید متکی به تایید دیگران برای افکارم باشم .
این به من کمک میکند به بزرگترین مرحله ی پختگی نزدیک و نزدیک تر شوم و خودتان که میدانید آرامش حاصل پختگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
خودسانسوری از نظرم گناه کبیره ی نابخشودنی بود و خیال میکردم آزادی یعنی هرچیزی را هرجا بتوانم بگویم.
باید سالها میگذشت که بشوم منِ امروزم
که از در صلح وارد میشوم .روابط با افراد را جنگ نمیدانم از دشمنی بی دلیل افراد حرص نمیخورم و کمتر حرف میزنم و نظراتم را به آسانی علنی نمیکنم.
خودسانسوری به نحوی مرا در یک آرامش و سکون راضی کننده قرار داده ست .
اینکه مجبور نباشم در هر زمینه ای نظرم را اعلام کنم و بر سر درست و غلط بودنش با کسی بجنگم .
من به درستی نظرم باور قلبی دارم و آن را در معرض تایید کسی قرار نمیدهم چون حالا فهمیده ام که برای قبول خودم نباید متکی به تایید دیگران برای افکارم باشم .
این به من کمک میکند به بزرگترین مرحله ی پختگی نزدیک و نزدیک تر شوم و خودتان که میدانید آرامش حاصل پختگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍55🕊5❤1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مادرم شاید هرگز باخبر نبود که من شبهای زیادی به خودکشی،مهاجرت یا رها کردن همه چیز فکر کردم و تنها به خاطر او بود که از آن افکار خجالت کشیدم .
که هربار به رها کردن و رفتن از هر نوعش فکر کردم مادرم را دیدم که عاشقانه در خانه چرخ می زند و بوی غذایش تمام محله را پر کرده است . که هربار به خاطر گرمای آغوشش به زندگی روزانه برگشتم .
بقول آقا حمید دعا کن سالم باشیم تا مادران مان خوشحال باشند.
همین
#عادله_زمانی
که هربار به رها کردن و رفتن از هر نوعش فکر کردم مادرم را دیدم که عاشقانه در خانه چرخ می زند و بوی غذایش تمام محله را پر کرده است . که هربار به خاطر گرمای آغوشش به زندگی روزانه برگشتم .
بقول آقا حمید دعا کن سالم باشیم تا مادران مان خوشحال باشند.
همین
#عادله_زمانی
❤41💔20👍5🕊4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رها کن برود جانم
شاید اصلا مال تو نباشد .
دستت را خالی کن برای آمدن آنچه از آن توست .
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید اصلا مال تو نباشد .
دستت را خالی کن برای آمدن آنچه از آن توست .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔21😁9❤8👍6
از ما بِنَماند جز خیالی
آن نیز برفت
پاره پاره...
#حضرت_مولانا
« گوشه ای در اعماق ما وجود دارد که هرگز باران در آنجا قطع نمیشود…! »
@adelehz
آن نیز برفت
پاره پاره...
#حضرت_مولانا
« گوشه ای در اعماق ما وجود دارد که هرگز باران در آنجا قطع نمیشود…! »
@adelehz
💔21❤5👍2😢2
من یک دشمن باشکوه را به هزاران دوست حقیر ترجیح میدهم.
چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت میکشاند.
#عادله_زمانی
@adelehz
چون دشمن با شکوه حتی در دشمنی اش منصف ست و دوست حقیر در دوستی اش تورا به ذلت میکشاند.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍30❤7