"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تلاش مردم برای نجات کبوترهای حرم رضوی از بارش وحشتناک تگرگ 🥺
@adelehz
32😢24🕊3👎2
شادمان‌ترین مردم،
بهترین چیزها را در زندگی ندارند
بلکه آنها بهترین
"برداشت"
را از زندگی دارند ...

#کاترین_پاندر
@adelehz
👍296😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شازده کوچولو پرسید:
پس آدم‌ها کجا هستند، آدم در بیابان احساس تنهایی می‌کند.
مار گفت :
آدم با آدم‌ها هم احساس تنهایی می‌کند...

📕 #شازده_کوچولو
✍🏻 #آنتوان_دوسنت_اگزوپری

@adelehz
👍249💔6😢1🕊1
Forwarded from کاف
🔴بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه «فرود سخت» شده است

رئیس جمهور رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است.

گروه‌های امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند./ ایرنا

@kafiha
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🕊14👍7🥰5😢2👎1
ما هیچگاه هیچکس را از دست نمی‌دهیم بلکه فقط رابطه‌هایمان تغییر شکل میدهند. ممکن است جسم کسی در کنار ما نباشد اما همواره در درونمان حضور خواهد داشت. هر رویدادی در زندگی من، هر شبی که به بی‌خوابی گذشت و تمام اشک‌هایی که ریختم مرا در مسیر سفر روحم به پیش برده است...

👤#دبی_فورد

@adelehz
👍14🥰121
Forwarded from کاف
سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده آذربایجان شرقی: « بالگرد حامل رئیسی پس از سقوط هنوز پیدا نشده‌است. خبری از وضعیت سلامت ابراهیم رئیسی در دست نیست.»

هیچ ارتباطی نتوانستیم با بالگرد رئیسی برقرار کنیم.  
وزیر کشور: هنوز هیچ نشانه هایی از هلی کوپتر رییسی نداریم.

@kafiha
🥰22😢12👍6🕊4👎1💔1
از من بشما نصیحت عاشق اگر میشوید عاشق آدم‌های با شکوه شوید .
آنها که عظمت و شکوه در کلام ،رفتار و چشمانشان ست.
در عشق باید خودتان را خرج کنید خودتان را خرج ادمهای کم بها نکنید .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍3513👎1🥰1
خدایی ما هم چه چیزا که ندیدیم تو این چند وقته😐
👍37😢12💔2
من جدا نیاز به یه خواب راحت با دوستام تو یه خونه زیر زمینی دارم🥺❤️
40👍4🥰2😁1😢1
Forwarded from کاف
🔹همه سرنشینان بالگرد به شهادت رسیده‌اند./ صابرین نیوز


@kafiha
😢35🥰15💔8👍1😁1
وقتی که خودم را به اندازه کافی دوست داشتم،
دیدم مجبور نیستم دنبال زندگی بدوم،
اگر آرام بگیرم و خاموش باشم زندگی به سراغم می‌آید.

✍🏻 #الیسون_مک_میلن

📚 @adelehz
👍276🥰6😁1💔1
بغیر دل که عزیز و نگاه داشتنی است
جهان و هرچه دَرو هست، واگذاشتنی است...

صائب جان تبریزی
@adelehz
👍267👎2🥰2😢2😁1
در شکوه رنگ سبز💚

@adelehz
🥰1712🍓4
♦️چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور: به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور چهارشنبه تعطیل است./فارس

@adelehz
💔12🥰10👍8👎2🕊1
روانشناسی میگه:
فاصله گرفتن از یه سری افراد برای حفاظت از سلامت عاطفی خودتون، ضعف نیست. بلوغ فکریه!

@adelehz
👍513🕊1
عمیقا از اینکه اردیبهشت به پایان رسید خوشحالم .این ماه با تمام قشنگی هاش برای من اصلا قشنگ نیست . و انگار ازش ترس دارم :(
تولد خردادی ها مبارک❤️
@adelehz
37👎21😢2
در میانه ی جنگ آلمان ها و انگلیسها،مردی انگلیسی با لبخندی نامفهوم جعبه ای پر از شیشه های شیر تازه را از میان خرابه ها عبور می دهد .
این چیست؟
امید میان ویرانه ها؟ یا باور به بهتر شدن زندگی؟
من ترجیح می‌دهم نامش را اجبار زندگی بنامم.
که یعنی هرچه شود هر طوری که پیش برود تا وقتی زنده ای، مجبوری زندگی کنی .
راه بروی،غذا بخوری نیازهای جنسی ات را برطرف کنی و بلاخره نفس بکشی .
جبر زندگی یعنی تا اخرش،تا آخرین نفسی که طالعت در این دنیاست باید کاری بکنی .
ولو که بخواهی ولو که نه
تو مجبوری به زندگی کردن
#عادله_زمانی
@adelehz
👍25🕊8💔65🥰2
فرزندان تان با شما در بزرگسالی به گونه ای برخورد خواهند کرد که شما در کودکی شان با آنها رفتار کردید .

@adelehz
👍4511😢6
به کجا چنین شتابان؟
گون از نسیم پرسید
- دل من گرفته زین جا
هوس سفر نداری
ز غبار این بیابان؟
- همه آرزویم اما
چه کنم که بسته پایم.
به کجا چنین شتابان؟
- به هر آن کجا که باشد
به جز این سرا، سرایم
- سفرت به خیر اما تو و دوستی، خدا را
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
به شکوفه‌ها، به باران
برسان سلام ما را

شفیعی کدکنی ❤️
@adelehz
35🕊9💔5👍2
من در سال‌های نوجوانی ام در یاغی ترین حالت ممکن زندگیم بودم .همیشه باید حرفم را به هر ترتیبی که بود می زدم ،پاسخهای تند را ردیف می کردم و از بلند کردن صدایم در جاهایی ابا نداشتم.
خودسانسوری از نظرم گناه کبیره ی نابخشودنی بود و خیال میکردم آزادی یعنی هرچیزی را هرجا بتوانم بگویم.
باید سالها می‌گذشت که بشوم منِ امروزم
که از در صلح وارد میشوم .روابط با افراد را جنگ نمیدانم از دشمنی بی دلیل افراد حرص نمی‌خورم و کمتر حرف میزنم و نظراتم را به آسانی علنی نمیکنم.
خودسانسوری به نحوی مرا در یک آرامش و سکون راضی کننده قرار داده ست .
اینکه مجبور نباشم در هر زمینه ای نظرم را اعلام کنم و بر سر درست و غلط بودنش با کسی بجنگم .
من به درستی نظرم باور قلبی دارم و آن را در معرض تایید کسی قرار نمی‌دهم چون حالا فهمیده ام که برای قبول خودم نباید متکی به تایید دیگران برای افکارم باشم .
این به من کمک می‌کند به بزرگترین مرحله ی پختگی نزدیک و نزدیک تر شوم و خودتان که می‌دانید آرامش حاصل پختگی ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍55🕊51