مشهدی هایی عزیز لطفا از تردد در سطح شهر خودداری کنید . وضعیت قرمزه
😢20👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تلاش مردم برای نجات کبوترهای حرم رضوی از بارش وحشتناک تگرگ 🥺
@adelehz
@adelehz
❤32😢24🕊3👎2
"زنی کهگم کردم "
شمار جانباختگان سیل مشهد به ۵نفر افزایش یافت داوری فرماندار مشهد: تاکنون شمار جانباختگان سیل مشهد پنج نفر می باشد. 🔹️در حال جمع بندی آمار فوت شدگان و مصدومان سیل امروز در مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت. 🔹️جانباختگان تاکنون مربوط…
چقدر باید بی شعور باشی عزیزمکه به خبر مرگ کسی بخندی!
احتمالا یکی هم پیدا بشه واسه شما چنین کاری و بکنه .
احتمالا یکی هم پیدا بشه واسه شما چنین کاری و بکنه .
👍75😢13❤3🕊2👎1😁1💔1
شادمانترین مردم،
بهترین چیزها را در زندگی ندارند
بلکه آنها بهترین
"برداشت"
را از زندگی دارند ...
#کاترین_پاندر
@adelehz
بهترین چیزها را در زندگی ندارند
بلکه آنها بهترین
"برداشت"
را از زندگی دارند ...
#کاترین_پاندر
@adelehz
👍29❤6😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شازده کوچولو پرسید:
پس آدمها کجا هستند، آدم در بیابان احساس تنهایی میکند.
مار گفت :
آدم با آدمها هم احساس تنهایی میکند...
📕 #شازده_کوچولو
✍🏻 #آنتوان_دوسنت_اگزوپری
@adelehz
پس آدمها کجا هستند، آدم در بیابان احساس تنهایی میکند.
مار گفت :
آدم با آدمها هم احساس تنهایی میکند...
📕 #شازده_کوچولو
✍🏻 #آنتوان_دوسنت_اگزوپری
@adelehz
👍24❤9💔6😢1🕊1
Forwarded from کاف
رئیس جمهور رئیسی، آیتالله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است.
گروههای امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند./ ایرنا
@kafiha
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🕊14👍7🥰5😢2👎1
Forwarded from کاف
سید محمدرضا میرتاجالدینی نماینده آذربایجان شرقی: « بالگرد حامل رئیسی پس از سقوط هنوز پیدا نشدهاست. خبری از وضعیت سلامت ابراهیم رئیسی در دست نیست.»
هیچ ارتباطی نتوانستیم با بالگرد رئیسی برقرار کنیم.
وزیر کشور: هنوز هیچ نشانه هایی از هلی کوپتر رییسی نداریم.
@kafiha
هیچ ارتباطی نتوانستیم با بالگرد رئیسی برقرار کنیم.
وزیر کشور: هنوز هیچ نشانه هایی از هلی کوپتر رییسی نداریم.
@kafiha
🥰22😢12👍6🕊4👎1💔1
از من بشما نصیحت عاشق اگر میشوید عاشق آدمهای با شکوه شوید .
آنها که عظمت و شکوه در کلام ،رفتار و چشمانشان ست.
در عشق باید خودتان را خرج کنید خودتان را خرج ادمهای کم بها نکنید .
#عادله_زمانی
@adelehz
آنها که عظمت و شکوه در کلام ،رفتار و چشمانشان ست.
در عشق باید خودتان را خرج کنید خودتان را خرج ادمهای کم بها نکنید .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍35❤13👎1🥰1
Forwarded from کاف
😢35🥰15💔8👍1😁1
وقتی که خودم را به اندازه کافی دوست داشتم،
دیدم مجبور نیستم دنبال زندگی بدوم،
اگر آرام بگیرم و خاموش باشم زندگی به سراغم میآید.
✍🏻 #الیسون_مک_میلن
📚 @adelehz
دیدم مجبور نیستم دنبال زندگی بدوم،
اگر آرام بگیرم و خاموش باشم زندگی به سراغم میآید.
✍🏻 #الیسون_مک_میلن
📚 @adelehz
👍27❤6🥰6😁1💔1
👍26❤7👎2🥰2😢2😁1
♦️چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است
معاون اجرایی رئیسجمهور: بهدلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیسجمهور چهارشنبه تعطیل است./فارس
@adelehz
معاون اجرایی رئیسجمهور: بهدلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیسجمهور چهارشنبه تعطیل است./فارس
@adelehz
💔12🥰10👍8👎2🕊1
روانشناسی میگه:
فاصله گرفتن از یه سری افراد برای حفاظت از سلامت عاطفی خودتون، ضعف نیست. بلوغ فکریه!
@adelehz
فاصله گرفتن از یه سری افراد برای حفاظت از سلامت عاطفی خودتون، ضعف نیست. بلوغ فکریه!
@adelehz
👍51❤3🕊1
عمیقا از اینکه اردیبهشت به پایان رسید خوشحالم .این ماه با تمام قشنگی هاش برای من اصلا قشنگ نیست . و انگار ازش ترس دارم :(
تولد خردادی ها مبارک❤️
@adelehz
تولد خردادی ها مبارک❤️
@adelehz
❤37👎21😢2
در میانه ی جنگ آلمان ها و انگلیسها،مردی انگلیسی با لبخندی نامفهوم جعبه ای پر از شیشه های شیر تازه را از میان خرابه ها عبور می دهد .
این چیست؟
امید میان ویرانه ها؟ یا باور به بهتر شدن زندگی؟
من ترجیح میدهم نامش را اجبار زندگی بنامم.
که یعنی هرچه شود هر طوری که پیش برود تا وقتی زنده ای، مجبوری زندگی کنی .
راه بروی،غذا بخوری نیازهای جنسی ات را برطرف کنی و بلاخره نفس بکشی .
جبر زندگی یعنی تا اخرش،تا آخرین نفسی که طالعت در این دنیاست باید کاری بکنی .
ولو که بخواهی ولو که نه
تو مجبوری به زندگی کردن
#عادله_زمانی
@adelehz
این چیست؟
امید میان ویرانه ها؟ یا باور به بهتر شدن زندگی؟
من ترجیح میدهم نامش را اجبار زندگی بنامم.
که یعنی هرچه شود هر طوری که پیش برود تا وقتی زنده ای، مجبوری زندگی کنی .
راه بروی،غذا بخوری نیازهای جنسی ات را برطرف کنی و بلاخره نفس بکشی .
جبر زندگی یعنی تا اخرش،تا آخرین نفسی که طالعت در این دنیاست باید کاری بکنی .
ولو که بخواهی ولو که نه
تو مجبوری به زندگی کردن
#عادله_زمانی
@adelehz
👍25🕊8💔6❤5🥰2
فرزندان تان با شما در بزرگسالی به گونه ای برخورد خواهند کرد که شما در کودکی شان با آنها رفتار کردید .
@adelehz
@adelehz
👍45❤11😢6