"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
عزیزم تو کنارم همونقدر زیبایی
که بید مجنون کنار آب.



@adelehz
28🥰10👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔆به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است
آرام، بی صدا، همیشگی . . .
گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد
که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . .
#نارنجی
@adelehz
22👍6💔2🥰1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر شب خودم را در آغوش میگیرم ،تکه های شکسته ام را جمع میکنم
و تمام شب آنها را بهم می‌چسبانم..
صبح با طلوع خورشید منِ بهم متصلم را دوباره راهی زندگی میکنم .و این‌چرخه هرشب ادامه می یابد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
18💔12👍11
"زنی که‌گم کردم "
https://t.me/hamfekr123
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه می‌پردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
سوالات تون و به این آیدی بفرستید تا بدون اعلام نام بذارم تو کانال
@aydel70
7👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من آخرین رقصمان را
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نم‌نم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔14🥰8😢43👍1
عالی بود ❤️😄
👍38😁167🥰7🍓2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
مادر بودن به ذات زیباست،اما راستش را بگویم مثل مادران ما،مثل زنانی که نسل مادران ما را تشکیل دادند دیگر براحتی نخواهد آمد .
من مادر نشده ام ،خودم را انسان بدی نمیدانم تصور می‌کنم مادر بدی هم نمی‌شوم اما می‌دانم که هرگز ،هرگز مادری به خوبی مادر خودم نخواهم شد .
نمیدانم ذات این مادران چه بود ،چه نجابتی ،چه صبری چه مهربانی و عشقی در تارو پودشان نهفته بود ‌.فقط یک چیز را می‌دانم که ما ،حتی امروز هرچیز زیبایی که در این زندگی های لعنتی خسته کننده داریم از برکت وجود این زن هاست .
این مادرانی که خدا یکبار خلق شان کرد و بعد حیف دانست دوباره تکرارشان کند .
#عادله_زمانی
@adelehz
44🥰5👍4💔3😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهاجرت داستان غریبی ست ،هر که می‌خواهد باشد از هر نقطه ی جهان .
فرقی ندارد همین که مجبور باشی خاطرات، دلبستگی ها،خانواده، دوستان و حتی عشق و نفرتت را بچپانی توی یک چمدان و بزنی زیر بغلت
و در بهترین حالت سوار هواپیماهای غول پیکر بشوی یا شبانه گوشه ی مرزها کز کنی تا صبح زود با قاچاق چی های بی رحم انسان بزنی به دل آنچه نمیدانی چیست.مهاجری...
مهاجر مظلوم ست ،نه چون حقی در هیچ خاکی ندارد چون مهاجر ست و خاک خودش را گم کرده است .
چیزی را از دست داده که هیچ سرزمین دیگری به او نمی تواند بدهد ‌‌.
شادی، ثروت و امنیت می آید اما ریشه ...
ریشه گمان نمی‌کنم.
درختی که از خاکی بریده می‌شود تا در خاک دیگری جوانه بدهد هرگز شبیه آن درخت سرزمین مادری نخواهد بود.
گرچه درختان بسیاری در سرزمین‌های دیگری بالیده اند اما جنگل‌ها گواهی می دهند که آنها هرشب با رویای خاکی که ترکش کردند به خواب می روند ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
💔2018👍7🕊4
دقت کردید گربه‌ها همیشه صرفا درحال رفتنن؟ کجا میرن؟

💬Sab
Artikal

@adelehz
😁38🥰7👍2🕊1
همه چیز به دیدگاه شما بستگی دارد.
@adelehz
32👍12🥰1
43🕊10🥰2😢1