This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔆به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است
آرام، بی صدا، همیشگی . . .
گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد
که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . .
#نارنجی
@adelehz
آرام، بی صدا، همیشگی . . .
گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد
که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . .
#نارنجی
@adelehz
❤22👍6💔2🥰1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر شب خودم را در آغوش میگیرم ،تکه های شکسته ام را جمع میکنم
و تمام شب آنها را بهم میچسبانم..
صبح با طلوع خورشید منِ بهم متصلم را دوباره راهی زندگی میکنم .و اینچرخه هرشب ادامه می یابد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
و تمام شب آنها را بهم میچسبانم..
صبح با طلوع خورشید منِ بهم متصلم را دوباره راهی زندگی میکنم .و اینچرخه هرشب ادامه می یابد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18💔12👍11
"زنی کهگم کردم "
https://t.me/hamfekr123
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
سوالات تون و به این آیدی بفرستید تا بدون اعلام نام بذارم تو کانال
@aydel70
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
سوالات تون و به این آیدی بفرستید تا بدون اعلام نام بذارم تو کانال
@aydel70
❤7👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من آخرین رقصمان را
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔14🥰8😢4❤3👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
مادر بودن به ذات زیباست،اما راستش را بگویم مثل مادران ما،مثل زنانی که نسل مادران ما را تشکیل دادند دیگر براحتی نخواهد آمد .
من مادر نشده ام ،خودم را انسان بدی نمیدانم تصور میکنم مادر بدی هم نمیشوم اما میدانم که هرگز ،هرگز مادری به خوبی مادر خودم نخواهم شد .
نمیدانم ذات این مادران چه بود ،چه نجابتی ،چه صبری چه مهربانی و عشقی در تارو پودشان نهفته بود .فقط یک چیز را میدانم که ما ،حتی امروز هرچیز زیبایی که در این زندگی های لعنتی خسته کننده داریم از برکت وجود این زن هاست .
این مادرانی که خدا یکبار خلق شان کرد و بعد حیف دانست دوباره تکرارشان کند .
#عادله_زمانی
@adelehz
من مادر نشده ام ،خودم را انسان بدی نمیدانم تصور میکنم مادر بدی هم نمیشوم اما میدانم که هرگز ،هرگز مادری به خوبی مادر خودم نخواهم شد .
نمیدانم ذات این مادران چه بود ،چه نجابتی ،چه صبری چه مهربانی و عشقی در تارو پودشان نهفته بود .فقط یک چیز را میدانم که ما ،حتی امروز هرچیز زیبایی که در این زندگی های لعنتی خسته کننده داریم از برکت وجود این زن هاست .
این مادرانی که خدا یکبار خلق شان کرد و بعد حیف دانست دوباره تکرارشان کند .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤44🥰5👍4💔3😢1
دوستان مورد جدید همفکری داریم لطفا نظرات تون و داشته باشید .
https://t.me/hamfekr123
https://t.me/hamfekr123
Telegram
اتاق سفید همفکری
مکانی برای همفکری جمعی و حل مشکلات
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
برای فرستادن سوالات و مشکلات تون
به این ایدی مراجعه کنید :
@aydel70
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهاجرت داستان غریبی ست ،هر که میخواهد باشد از هر نقطه ی جهان .
فرقی ندارد همین که مجبور باشی خاطرات، دلبستگی ها،خانواده، دوستان و حتی عشق و نفرتت را بچپانی توی یک چمدان و بزنی زیر بغلت
و در بهترین حالت سوار هواپیماهای غول پیکر بشوی یا شبانه گوشه ی مرزها کز کنی تا صبح زود با قاچاق چی های بی رحم انسان بزنی به دل آنچه نمیدانی چیست.مهاجری...
مهاجر مظلوم ست ،نه چون حقی در هیچ خاکی ندارد چون مهاجر ست و خاک خودش را گم کرده است .
چیزی را از دست داده که هیچ سرزمین دیگری به او نمی تواند بدهد .
شادی، ثروت و امنیت می آید اما ریشه ...
ریشه گمان نمیکنم.
درختی که از خاکی بریده میشود تا در خاک دیگری جوانه بدهد هرگز شبیه آن درخت سرزمین مادری نخواهد بود.
گرچه درختان بسیاری در سرزمینهای دیگری بالیده اند اما جنگلها گواهی می دهند که آنها هرشب با رویای خاکی که ترکش کردند به خواب می روند ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
فرقی ندارد همین که مجبور باشی خاطرات، دلبستگی ها،خانواده، دوستان و حتی عشق و نفرتت را بچپانی توی یک چمدان و بزنی زیر بغلت
و در بهترین حالت سوار هواپیماهای غول پیکر بشوی یا شبانه گوشه ی مرزها کز کنی تا صبح زود با قاچاق چی های بی رحم انسان بزنی به دل آنچه نمیدانی چیست.مهاجری...
مهاجر مظلوم ست ،نه چون حقی در هیچ خاکی ندارد چون مهاجر ست و خاک خودش را گم کرده است .
چیزی را از دست داده که هیچ سرزمین دیگری به او نمی تواند بدهد .
شادی، ثروت و امنیت می آید اما ریشه ...
ریشه گمان نمیکنم.
درختی که از خاکی بریده میشود تا در خاک دیگری جوانه بدهد هرگز شبیه آن درخت سرزمین مادری نخواهد بود.
گرچه درختان بسیاری در سرزمینهای دیگری بالیده اند اما جنگلها گواهی می دهند که آنها هرشب با رویای خاکی که ترکش کردند به خواب می روند ..
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
💔20❤18👍7🕊4
😁38🥰7👍2🕊1