💔21👍14🥰2
لحظات خوشی و مهربانی را هرکسی میتواند تحمل کند،بگرد دنبال آنکه بدی هایت را ببیند و از تو براحتی عبور نکند.
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20👍2
🌱بعد از گذشت شش ماه از رابطه باید بدونی :
🫧 چه چیزی باعث خنده یا ناراحتی شریک عاطفیت میشه ؟
🫧 چه مسائلی خط قرمز شریک عاطفیت هست و انجامشون غیر قابل قبوله و ممکنه باعث جدایی بشه ؟
🫧 اهداف شریک عاطفیت برای ۱تا۵ سال آینده چیا هست؟
🫧وقتی شریک عاطفیت مضطرب یا ناراحت هست انجام چه کارهایی توسط تو حالش رو بهتر میکنه ؟
🫧 زبان عشق شریک عاطفیت چیه ؟
🫧 هدف شریک عاطفیت از این رابطه چیه ؟
🫧بابت چه اتفاقات و چه کارهایی شریک عاطفیت به خودش افتخار میکنه ؟
🫧 شیوه مورد علاقه تفریح شریک عاطفیت چی هست ؟
🫧بهترین و سخت ترین اتقاق زندگی شریک عاطفیت چی هست ؟
@adelehz
🫧 چه چیزی باعث خنده یا ناراحتی شریک عاطفیت میشه ؟
🫧 چه مسائلی خط قرمز شریک عاطفیت هست و انجامشون غیر قابل قبوله و ممکنه باعث جدایی بشه ؟
🫧 اهداف شریک عاطفیت برای ۱تا۵ سال آینده چیا هست؟
🫧وقتی شریک عاطفیت مضطرب یا ناراحت هست انجام چه کارهایی توسط تو حالش رو بهتر میکنه ؟
🫧 زبان عشق شریک عاطفیت چیه ؟
🫧 هدف شریک عاطفیت از این رابطه چیه ؟
🫧بابت چه اتفاقات و چه کارهایی شریک عاطفیت به خودش افتخار میکنه ؟
🫧 شیوه مورد علاقه تفریح شریک عاطفیت چی هست ؟
🫧بهترین و سخت ترین اتقاق زندگی شریک عاطفیت چی هست ؟
@adelehz
👍24❤10
صبح یکی از روزهای آوریل که هیچ تفاوتی با روزهای دیگر نداشت ناگهان به چیزی پی بردم، من با ریسک هدر دادن زندگی ام روبرو بودم.
متوجه شدم که روزها یکی پس از دیگری میگذرد. از خودم پرسیدم: اما من از زندگی چه میخواهم؟ خب، میخواهم شاد باشم. اما هرگز به این که چه چیز مرا خوشحال میکرد یا این که چطور میتوانستم خوشحال باشم، فکر نکرده بودم.
📕 پروژه شادی
✍🏻 گرچین رابین
@adelehz
متوجه شدم که روزها یکی پس از دیگری میگذرد. از خودم پرسیدم: اما من از زندگی چه میخواهم؟ خب، میخواهم شاد باشم. اما هرگز به این که چه چیز مرا خوشحال میکرد یا این که چطور میتوانستم خوشحال باشم، فکر نکرده بودم.
📕 پروژه شادی
✍🏻 گرچین رابین
@adelehz
❤15💔10👍9
مردی از اولیای الهی، در بیابانی گم شده بود. پس از ساعتها سردرگمی و تشنگی، بر سر چاه آبی رسید. وقتی که قصد کرد تا از آب چاه بنوشد. متوجه شد که ارتفاع آب خیلی پایین است؛ و بدون دلو و طناب نمی توان از آن آب کشید. هرچه گشت، نتوانست وسیله ای برای آب کشیدن بیابد. لذا روی تخته سنگی دراز کشید و بی حال افتاد.
پس از لحظاتی، یک گله آهو پدیدار شد و بر سر چاه آمدند. بلافاصله، آب از چاه بیرون آمد و همه آن حیوانات از آن نوشیدند و رفتند. با رفتن آنها، آب چاه هم پایین رفت!
آن فرد با دیدن این منظره، دلش شکست و رو به آسمان کرد و گفت:
خدایا! می خواستی با همان چشمی که به آهوهایت نگاه کردی، به من هم نگاه کنی!
همان لحظه ندا آمد:
ای بنده من، تو چشمت به دنبال دلو و طناب بود، باید بروی و آن را پیدا کنی. اما آن زبان بسته ها، امیدی به غیر از من نداشتند، لذا من هم به آنها آب دادم
@adelehz
پس از لحظاتی، یک گله آهو پدیدار شد و بر سر چاه آمدند. بلافاصله، آب از چاه بیرون آمد و همه آن حیوانات از آن نوشیدند و رفتند. با رفتن آنها، آب چاه هم پایین رفت!
آن فرد با دیدن این منظره، دلش شکست و رو به آسمان کرد و گفت:
خدایا! می خواستی با همان چشمی که به آهوهایت نگاه کردی، به من هم نگاه کنی!
همان لحظه ندا آمد:
ای بنده من، تو چشمت به دنبال دلو و طناب بود، باید بروی و آن را پیدا کنی. اما آن زبان بسته ها، امیدی به غیر از من نداشتند، لذا من هم به آنها آب دادم
@adelehz
❤41👍2
بزرگتر شدن در زندگی به شما می آموزد که تمام حرفهایی که می شنوید را باور نکنید .
در عوض آنچه را مکررا می بینید باور کنید.
که ارزش هرچیز نه به گفتن که به اثبات کردن ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
در عوض آنچه را مکررا می بینید باور کنید.
که ارزش هرچیز نه به گفتن که به اثبات کردن ست .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤41💔9
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ده ساله بودم که چتر رنگی رنگی دایی احمد را در تاکسی جاگذاشتم .
وقتی تاکسی از من دور شد و یادم آمد چترم را برنداشتم چیزی شبیه یک نخ از دلم کشیده شد .
حس کردم چند ثانیه قلبم ایستاد و دوباره شروع به کار کرد.
وقتی به مدرسه رفتم آنقدر گریه کرده بودم که چشمانم پر از خواب شده بود .
سالها بعد من چتر را یادم رفت ،دایی مهربانم را از دست دادم و دیگر به آن مدرسه برنگشتم .
اما آن اشک،فقدان و حس کشیده شدن نخ از دلم هنوز بیادم ست .
زندگی گاهی همین اندازه بی رحم ست .
به غایت یک چتر رنگی گم شده در روزی سرد که دوباره هرگز خریده نمیشود...
@adelehz
وقتی تاکسی از من دور شد و یادم آمد چترم را برنداشتم چیزی شبیه یک نخ از دلم کشیده شد .
حس کردم چند ثانیه قلبم ایستاد و دوباره شروع به کار کرد.
وقتی به مدرسه رفتم آنقدر گریه کرده بودم که چشمانم پر از خواب شده بود .
سالها بعد من چتر را یادم رفت ،دایی مهربانم را از دست دادم و دیگر به آن مدرسه برنگشتم .
اما آن اشک،فقدان و حس کشیده شدن نخ از دلم هنوز بیادم ست .
زندگی گاهی همین اندازه بی رحم ست .
به غایت یک چتر رنگی گم شده در روزی سرد که دوباره هرگز خریده نمیشود...
@adelehz
💔37👍7😢1
➜ @TakByt
عبدالحسین مختاباد┃تمنای وصال
تا کی به تمنای وصال تو یگانه…
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه؟
خواهد به سرآید غم هجران تو یا نه؟!
ای تیرِ غمت را دلِ عشاق نشانه…
#شیخ_بهایی
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه؟
خواهد به سرآید غم هجران تو یا نه؟!
ای تیرِ غمت را دلِ عشاق نشانه…
#شیخ_بهایی
❤12
"زنی کهگم کردم "
عبدالحسین مختاباد┃تمنای وصال – ➜ @TakByt
هر در که زنم صاحب آن خانه تویی تو....
❤21
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔆به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است
آرام، بی صدا، همیشگی . . .
گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد
که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . .
#نارنجی
@adelehz
آرام، بی صدا، همیشگی . . .
گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد
که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . .
#نارنجی
@adelehz
❤22👍6💔2🥰1🕊1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر شب خودم را در آغوش میگیرم ،تکه های شکسته ام را جمع میکنم
و تمام شب آنها را بهم میچسبانم..
صبح با طلوع خورشید منِ بهم متصلم را دوباره راهی زندگی میکنم .و اینچرخه هرشب ادامه می یابد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
و تمام شب آنها را بهم میچسبانم..
صبح با طلوع خورشید منِ بهم متصلم را دوباره راهی زندگی میکنم .و اینچرخه هرشب ادامه می یابد ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤18💔12👍11
"زنی کهگم کردم "
https://t.me/hamfekr123
خوب رفقا
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
سوالات تون و به این آیدی بفرستید تا بدون اعلام نام بذارم تو کانال
@aydel70
بعد از این توی این اتاق کوچک سفید به همفکری راجع به مشکلاتی که فرستاده میشه میپردازیم.
اتاقمون هنوز تازه راه افتاده پس لطفا توش عضو بشید و لینک شو برای دوستان تون هم ارسال کنید .
قصد داریم با حرف زدن بارهای سنگین روی دوشمون رو کمی سبک تر کنیم..
سوالات تون و به این آیدی بفرستید تا بدون اعلام نام بذارم تو کانال
@aydel70
❤7👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من آخرین رقصمان را
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرگز بیاد نمی آورم.دلیلش شاید ساده باشد چون ما هرگز با هم نرقصیدیم
اصلا ما باهم چکار کردیم؟ سفر رفتیم؟کنار دریا آتش روشن کردیم؟زیر باران نمنم قدم زدیم؟برایم با قد بلندت آخرین سیب بالاترین نقطه درخت را چیدی؟
ما حتی با هم یک فنجان چای هم نخوردیم
اصلا من از تو
تو از من چه بیاد خواهیم آورد ؟
من هرگز آخرین رقصمان را بیاد نخواهم آورد...
#عادله_زمانی
@adelehz
💔14🥰8😢4❤3👍1