💔34👍1
هزار سال میان جنگل ستاره ها
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
@adelehz
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
@adelehz
❤30👍1
به همه می خندی و وقتی به من نگاه میکنی لبهایت بوی همه را می دهد
من از این مال همه بودنت رنجیده ام
من اینگونه تورا یوسفی میان بازار برده فروشان..در معرض خواستاران ،نمیخواستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
من از این مال همه بودنت رنجیده ام
من اینگونه تورا یوسفی میان بازار برده فروشان..در معرض خواستاران ،نمیخواستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30👍4
صبح روزی که جنگ تمام شد .
سرباز را مرده یافتند
و عشق را
وبوسه را
و حس خزنده ی وسوسه را
جنگ که تمام شود دیگر هیچ چیز شبیه اولش نخواهد شد .
حتی اگر مردم به زندگی عادی برگردند اما واقعا دیگر چیزی عادی پیدا نخواهی کرد.
دعا کن
نه برای تمام شدنش
بلکه برای شروع نشدنش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
سرباز را مرده یافتند
و عشق را
وبوسه را
و حس خزنده ی وسوسه را
جنگ که تمام شود دیگر هیچ چیز شبیه اولش نخواهد شد .
حتی اگر مردم به زندگی عادی برگردند اما واقعا دیگر چیزی عادی پیدا نخواهی کرد.
دعا کن
نه برای تمام شدنش
بلکه برای شروع نشدنش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32👍21😢8
❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰13❤4🕊2
نگاهم که میکنی
پنجره ای در قلبم باز میشود
رنگین کمانی آسمان وجودم را احاطه میکند ؛
نگاهم که میکنی
بوی یاس و اقاقیا در هوا میرقصد،
جانم شکوفه میدهد
بهار میشوم...
شاهیندخت آرا
@adelehz
پنجره ای در قلبم باز میشود
رنگین کمانی آسمان وجودم را احاطه میکند ؛
نگاهم که میکنی
بوی یاس و اقاقیا در هوا میرقصد،
جانم شکوفه میدهد
بهار میشوم...
شاهیندخت آرا
@adelehz
🥰10💔8👍1
زن که باشی دربارهی زیباییت که دست خودت نبوده و نیست ،
دربارهی تارهای مویت ،
دربارهی روحت جسمت،
دربارهی تو و زن بودنت
و عشقت قضاوت میکنند ...
فروغ فرخزاد
@adelehz
دربارهی تارهای مویت ،
دربارهی روحت جسمت،
دربارهی تو و زن بودنت
و عشقت قضاوت میکنند ...
فروغ فرخزاد
@adelehz
💔25👍11😢6👎1🕊1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دل کوچلوی ساده لوح
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
👍16💔12❤4
کلاس دوم دبستان شیفت بعدازظهر بودم، باران تندی میبارید ...
آن روز صبح یک چتر هفت رنگ خریده بودم؛ وقتی به مدرسه رفتم دلم میخواست با همان چتر زیبایم زیر باران بازی کنم، اما زنگ خورد ...
هر عقل سالمی تشخیص میداد که کلاس درس واجبتر از بازی زیر باران است؛
یادم نیست آن روز آموزگارم چه درسی به من آموخت؛ اما دلم هنوز زیر همان باران توی حیاط مدرسه مانده.
بعد از آن روز شاید هزار بارِ دیگر باران باریده باشد و من صد بار دیگر چترِ نو خریده باشم؛ اما آن حال خوبِ هشت سالگی هرگز تکرار نخواهد شد ...
این اولین بدهکاری من به دلم بود که در خاطرم مانده اما حالا بعضی شب ها فکر میکنم اگه قرار بر این شود که من آمدنِ صبحِ فردا را نبینم، چقدر پشیمانم از انجام ندادن کارهایى که به بهانه منطق، حماقت نامیدمشان ...
حالا میدانم هر حالِ خوبى سن مخصوص خودش را دارد؛
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛ براى آنها تنها نشانه حیات، بخارِ گرمِ نفس هایشان است!
کسی از کسی نمیپرسد: آهای فلانی، از خانه دلت چه خبر؟ گرم است؟ چراغش نوری دارد هنوز ...؟
👤محمود دولت آبادی
@adelehz
آن روز صبح یک چتر هفت رنگ خریده بودم؛ وقتی به مدرسه رفتم دلم میخواست با همان چتر زیبایم زیر باران بازی کنم، اما زنگ خورد ...
هر عقل سالمی تشخیص میداد که کلاس درس واجبتر از بازی زیر باران است؛
یادم نیست آن روز آموزگارم چه درسی به من آموخت؛ اما دلم هنوز زیر همان باران توی حیاط مدرسه مانده.
بعد از آن روز شاید هزار بارِ دیگر باران باریده باشد و من صد بار دیگر چترِ نو خریده باشم؛ اما آن حال خوبِ هشت سالگی هرگز تکرار نخواهد شد ...
این اولین بدهکاری من به دلم بود که در خاطرم مانده اما حالا بعضی شب ها فکر میکنم اگه قرار بر این شود که من آمدنِ صبحِ فردا را نبینم، چقدر پشیمانم از انجام ندادن کارهایى که به بهانه منطق، حماقت نامیدمشان ...
حالا میدانم هر حالِ خوبى سن مخصوص خودش را دارد؛
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛ براى آنها تنها نشانه حیات، بخارِ گرمِ نفس هایشان است!
کسی از کسی نمیپرسد: آهای فلانی، از خانه دلت چه خبر؟ گرم است؟ چراغش نوری دارد هنوز ...؟
👤محمود دولت آبادی
@adelehz
❤28💔13🕊7😢6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .
http://Instagram.com/adeleh.zamani90
👍12🥰3
💔21👍14🥰2
لحظات خوشی و مهربانی را هرکسی میتواند تحمل کند،بگرد دنبال آنکه بدی هایت را ببیند و از تو براحتی عبور نکند.
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤20👍2
🌱بعد از گذشت شش ماه از رابطه باید بدونی :
🫧 چه چیزی باعث خنده یا ناراحتی شریک عاطفیت میشه ؟
🫧 چه مسائلی خط قرمز شریک عاطفیت هست و انجامشون غیر قابل قبوله و ممکنه باعث جدایی بشه ؟
🫧 اهداف شریک عاطفیت برای ۱تا۵ سال آینده چیا هست؟
🫧وقتی شریک عاطفیت مضطرب یا ناراحت هست انجام چه کارهایی توسط تو حالش رو بهتر میکنه ؟
🫧 زبان عشق شریک عاطفیت چیه ؟
🫧 هدف شریک عاطفیت از این رابطه چیه ؟
🫧بابت چه اتفاقات و چه کارهایی شریک عاطفیت به خودش افتخار میکنه ؟
🫧 شیوه مورد علاقه تفریح شریک عاطفیت چی هست ؟
🫧بهترین و سخت ترین اتقاق زندگی شریک عاطفیت چی هست ؟
@adelehz
🫧 چه چیزی باعث خنده یا ناراحتی شریک عاطفیت میشه ؟
🫧 چه مسائلی خط قرمز شریک عاطفیت هست و انجامشون غیر قابل قبوله و ممکنه باعث جدایی بشه ؟
🫧 اهداف شریک عاطفیت برای ۱تا۵ سال آینده چیا هست؟
🫧وقتی شریک عاطفیت مضطرب یا ناراحت هست انجام چه کارهایی توسط تو حالش رو بهتر میکنه ؟
🫧 زبان عشق شریک عاطفیت چیه ؟
🫧 هدف شریک عاطفیت از این رابطه چیه ؟
🫧بابت چه اتفاقات و چه کارهایی شریک عاطفیت به خودش افتخار میکنه ؟
🫧 شیوه مورد علاقه تفریح شریک عاطفیت چی هست ؟
🫧بهترین و سخت ترین اتقاق زندگی شریک عاطفیت چی هست ؟
@adelehz
👍24❤10
صبح یکی از روزهای آوریل که هیچ تفاوتی با روزهای دیگر نداشت ناگهان به چیزی پی بردم، من با ریسک هدر دادن زندگی ام روبرو بودم.
متوجه شدم که روزها یکی پس از دیگری میگذرد. از خودم پرسیدم: اما من از زندگی چه میخواهم؟ خب، میخواهم شاد باشم. اما هرگز به این که چه چیز مرا خوشحال میکرد یا این که چطور میتوانستم خوشحال باشم، فکر نکرده بودم.
📕 پروژه شادی
✍🏻 گرچین رابین
@adelehz
متوجه شدم که روزها یکی پس از دیگری میگذرد. از خودم پرسیدم: اما من از زندگی چه میخواهم؟ خب، میخواهم شاد باشم. اما هرگز به این که چه چیز مرا خوشحال میکرد یا این که چطور میتوانستم خوشحال باشم، فکر نکرده بودم.
📕 پروژه شادی
✍🏻 گرچین رابین
@adelehz
❤15💔10👍9