"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پا نشید برید به اکس تون پیام بدید بگید جنگ شد حلالم کن .فقط آرزو کنید یه موشک هم بخوره تو سرش 😒
😁51👍12💔3🕊1
خدایا ایران و به خودت سپردیم ❤️

شب بخیر رفقا
62😢8🕊8💔2
روزیِ صبحِ آسمانِ شما
قاصدک‌های خوش‌خبر باشد ...


صبحتون بخیر 🕊🌻



@adelehz
22🕊3👍2
🕊
16


از من فقط خبر داشت،
همین!
مثل مردمی که می‌دانند
جایی از جهان جنگ است..

رسول ادهمی



@adelehz
💔34👍1
چرا فروردین تموم‌نمیشه؟دیگه چی مونده که نشده باشه؟ 😐
👍26😁143
هزار سال میان جنگل ستاره ها
پی تو گشته ام

ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت می‌کند؟

هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست

عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگ‌ابتهاج

@adelehz
30👍1
به همه می خندی و وقتی به من نگاه میکنی لبهایت بوی همه را می دهد
من از این مال همه بودنت رنجیده ام
من اینگونه تورا یوسفی میان بازار برده فروشان..در معرض خواستاران ،نمیخواستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30👍4
صبح روزی که جنگ تمام شد .
سرباز را مرده یافتند
و عشق را
وبوسه را
و حس خزنده ی وسوسه را
جنگ که تمام شود دیگر هیچ چیز شبیه اولش نخواهد شد .
حتی اگر مردم به زندگی عادی برگردند اما واقعا دیگر چیزی عادی پیدا نخواهی کرد.
دعا کن
نه برای تمام شدنش
بلکه برای شروع نشدنش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
32👍21😢8
صبح تون بخیر
یه مورد همفکری داریم
لطفا نظرات تون و داشته باشید عزیزای دلم .

https://t.me/hamfekr123
4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰134🕊2
نگاهم که میکنی
پنجره ای در قلبم باز می‌شود
رنگین کمانی آسمان وجودم را احاطه می‌کند ؛
نگاهم که میکنی
بوی یاس و اقاقیا در هوا می‌رقصد،
جانم شکوفه می‌دهد
بهار می‌شوم...

شاهیندخت آرا
@adelehz
🥰10💔8👍1
زن که باشی درباره‌ی زیباییت که دست خودت نبوده و نیست ،
درباره‌ی تارهای مویت ،
درباره‌ی روحت جسمت،
درباره‌ی تو و زن بودنت
و عشقت قضاوت میکنند ...
فروغ فرخزاد

@adelehz
💔25👍11😢6👎1🕊1
دل کوچلوی ساده لوح
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
👍16💔124
کلاس دوم دبستان شیفت بعدازظهر بودم، باران تندی می‌بارید ...
آن روز صبح یک چتر هفت رنگ خریده بودم؛ وقتی به مدرسه رفتم دلم می‌خواست با همان چتر زیبایم زیر باران بازی کنم، اما زنگ خورد ...
هر عقل سالمی تشخیص می‌داد که کلاس درس واجب‌تر از بازی زیر باران است؛
یادم نیست آن روز آموزگارم چه درسی به من آموخت؛ اما دلم هنوز زیر همان باران توی حیاط مدرسه مانده.
بعد از آن روز شاید هزار بارِ دیگر باران باریده باشد و من صد بار دیگر چترِ نو خریده باشم؛ اما آن حال خوبِ هشت سالگی هرگز تکرار نخواهد شد ...
این اولین بدهکاری من به دلم بود که در خاطرم مانده اما حالا بعضی شب ها فکر می‌کنم اگه قرار بر این شود که من آمدنِ صبحِ فردا را نبینم، چقدر پشیمانم از انجام ندادن کارهایى که به بهانه منطق، حماقت نامیدمشان ...
حالا می‌دانم هر حالِ خوبى سن مخصوص خودش را دارد؛
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛ براى آنها تنها نشانه حیات، بخارِ گرمِ نفس هایشان است!
کسی از کسی نمی‌پرسد: آهای فلانی، از خانه دلت چه خبر؟ گرم است؟ چراغش نوری دارد هنوز ...؟


👤محمود دولت آبادی

@adelehz
28💔13🕊7😢6
من اینجا هستم ❤️
برای دنبال کردن نوشته های عادله زمانی
در اینستاگرام ما را فالوو کنید .

http://Instagram.com/adeleh.zamani90
👍12🥰3
بهار با قشنگی هاش❤️
@adelehz
26🥰8👍1
میدانی مشکل تو چیست ؟
تو به آنچه نباید بسیار می اندیشی....


@adelehz
💔21👍14🥰2
لحظات خوشی و مهربانی را هرکسی می‌تواند تحمل کند،بگرد دنبال آنکه بدی هایت را ببیند و از تو براحتی عبور نکند.
گرچه این مجوزی برای بد بودن نیست اما خودت بهتر میدانی که هر آدمی کاستی هایی دارد که گل بی خار خداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
20👍2