هم خوابم میاد هم ترسیدم .
من تو این کانال خیلی روزها و حسهای عجیبی رو تجربه کردم .
اما امشب حسم واقعا عجیب ترینه ...
خدایا خودت مراقب همه مون باش لطفا❤️
من تو این کانال خیلی روزها و حسهای عجیبی رو تجربه کردم .
اما امشب حسم واقعا عجیب ترینه ...
خدایا خودت مراقب همه مون باش لطفا❤️
❤49😢15👍10🕊8💔5
👍14🕊4👎3
همه ی کشورها به اتباع شون میگن ایران و ترک کنید .
بیخود کردید! اومدید سفر خوش گذشته الان وسط داستان میخواید برید فقط ما بمونیم؟😒
من بودم مرز و میبستم!
هرچی هست و باید همه باهم تحمل کنیم😬🦊
بیخود کردید! اومدید سفر خوش گذشته الان وسط داستان میخواید برید فقط ما بمونیم؟😒
من بودم مرز و میبستم!
هرچی هست و باید همه باهم تحمل کنیم😬🦊
👍25😁25
🔴 منابع رسمی ایران: بزودی حمله موشکی به اسرائیل آغاز خواهد شد
💔12👎8👍4🕊3😁1
پا نشید برید به اکس تون پیام بدید بگید جنگ شد حلالم کن .فقط آرزو کنید یه موشک هم بخوره تو سرش 😒
😁51👍12💔3🕊1
💔34👍1
هزار سال میان جنگل ستاره ها
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
@adelehz
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
@adelehz
❤30👍1
به همه می خندی و وقتی به من نگاه میکنی لبهایت بوی همه را می دهد
من از این مال همه بودنت رنجیده ام
من اینگونه تورا یوسفی میان بازار برده فروشان..در معرض خواستاران ،نمیخواستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
من از این مال همه بودنت رنجیده ام
من اینگونه تورا یوسفی میان بازار برده فروشان..در معرض خواستاران ،نمیخواستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30👍4
صبح روزی که جنگ تمام شد .
سرباز را مرده یافتند
و عشق را
وبوسه را
و حس خزنده ی وسوسه را
جنگ که تمام شود دیگر هیچ چیز شبیه اولش نخواهد شد .
حتی اگر مردم به زندگی عادی برگردند اما واقعا دیگر چیزی عادی پیدا نخواهی کرد.
دعا کن
نه برای تمام شدنش
بلکه برای شروع نشدنش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
سرباز را مرده یافتند
و عشق را
وبوسه را
و حس خزنده ی وسوسه را
جنگ که تمام شود دیگر هیچ چیز شبیه اولش نخواهد شد .
حتی اگر مردم به زندگی عادی برگردند اما واقعا دیگر چیزی عادی پیدا نخواهی کرد.
دعا کن
نه برای تمام شدنش
بلکه برای شروع نشدنش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32👍21😢8
❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰13❤4🕊2
نگاهم که میکنی
پنجره ای در قلبم باز میشود
رنگین کمانی آسمان وجودم را احاطه میکند ؛
نگاهم که میکنی
بوی یاس و اقاقیا در هوا میرقصد،
جانم شکوفه میدهد
بهار میشوم...
شاهیندخت آرا
@adelehz
پنجره ای در قلبم باز میشود
رنگین کمانی آسمان وجودم را احاطه میکند ؛
نگاهم که میکنی
بوی یاس و اقاقیا در هوا میرقصد،
جانم شکوفه میدهد
بهار میشوم...
شاهیندخت آرا
@adelehz
🥰10💔8👍1
زن که باشی دربارهی زیباییت که دست خودت نبوده و نیست ،
دربارهی تارهای مویت ،
دربارهی روحت جسمت،
دربارهی تو و زن بودنت
و عشقت قضاوت میکنند ...
فروغ فرخزاد
@adelehz
دربارهی تارهای مویت ،
دربارهی روحت جسمت،
دربارهی تو و زن بودنت
و عشقت قضاوت میکنند ...
فروغ فرخزاد
@adelehz
💔25👍11😢6👎1🕊1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دل کوچلوی ساده لوح
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
👍16💔12❤4
کلاس دوم دبستان شیفت بعدازظهر بودم، باران تندی میبارید ...
آن روز صبح یک چتر هفت رنگ خریده بودم؛ وقتی به مدرسه رفتم دلم میخواست با همان چتر زیبایم زیر باران بازی کنم، اما زنگ خورد ...
هر عقل سالمی تشخیص میداد که کلاس درس واجبتر از بازی زیر باران است؛
یادم نیست آن روز آموزگارم چه درسی به من آموخت؛ اما دلم هنوز زیر همان باران توی حیاط مدرسه مانده.
بعد از آن روز شاید هزار بارِ دیگر باران باریده باشد و من صد بار دیگر چترِ نو خریده باشم؛ اما آن حال خوبِ هشت سالگی هرگز تکرار نخواهد شد ...
این اولین بدهکاری من به دلم بود که در خاطرم مانده اما حالا بعضی شب ها فکر میکنم اگه قرار بر این شود که من آمدنِ صبحِ فردا را نبینم، چقدر پشیمانم از انجام ندادن کارهایى که به بهانه منطق، حماقت نامیدمشان ...
حالا میدانم هر حالِ خوبى سن مخصوص خودش را دارد؛
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛ براى آنها تنها نشانه حیات، بخارِ گرمِ نفس هایشان است!
کسی از کسی نمیپرسد: آهای فلانی، از خانه دلت چه خبر؟ گرم است؟ چراغش نوری دارد هنوز ...؟
👤محمود دولت آبادی
@adelehz
آن روز صبح یک چتر هفت رنگ خریده بودم؛ وقتی به مدرسه رفتم دلم میخواست با همان چتر زیبایم زیر باران بازی کنم، اما زنگ خورد ...
هر عقل سالمی تشخیص میداد که کلاس درس واجبتر از بازی زیر باران است؛
یادم نیست آن روز آموزگارم چه درسی به من آموخت؛ اما دلم هنوز زیر همان باران توی حیاط مدرسه مانده.
بعد از آن روز شاید هزار بارِ دیگر باران باریده باشد و من صد بار دیگر چترِ نو خریده باشم؛ اما آن حال خوبِ هشت سالگی هرگز تکرار نخواهد شد ...
این اولین بدهکاری من به دلم بود که در خاطرم مانده اما حالا بعضی شب ها فکر میکنم اگه قرار بر این شود که من آمدنِ صبحِ فردا را نبینم، چقدر پشیمانم از انجام ندادن کارهایى که به بهانه منطق، حماقت نامیدمشان ...
حالا میدانم هر حالِ خوبى سن مخصوص خودش را دارد؛
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛ براى آنها تنها نشانه حیات، بخارِ گرمِ نفس هایشان است!
کسی از کسی نمیپرسد: آهای فلانی، از خانه دلت چه خبر؟ گرم است؟ چراغش نوری دارد هنوز ...؟
👤محمود دولت آبادی
@adelehz
❤28💔13🕊7😢6