Forwarded from کاف
سپاه آیه فتح خواند
حساب توییتری سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات به اسرائیل نوشت:
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ...
@Kafiha
حساب توییتری سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات به اسرائیل نوشت:
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ...
@Kafiha
❤22👎11💔7
هم خوابم میاد هم ترسیدم .
من تو این کانال خیلی روزها و حسهای عجیبی رو تجربه کردم .
اما امشب حسم واقعا عجیب ترینه ...
خدایا خودت مراقب همه مون باش لطفا❤️
من تو این کانال خیلی روزها و حسهای عجیبی رو تجربه کردم .
اما امشب حسم واقعا عجیب ترینه ...
خدایا خودت مراقب همه مون باش لطفا❤️
❤49😢15👍10🕊8💔5
👍14🕊4👎3
همه ی کشورها به اتباع شون میگن ایران و ترک کنید .
بیخود کردید! اومدید سفر خوش گذشته الان وسط داستان میخواید برید فقط ما بمونیم؟😒
من بودم مرز و میبستم!
هرچی هست و باید همه باهم تحمل کنیم😬🦊
بیخود کردید! اومدید سفر خوش گذشته الان وسط داستان میخواید برید فقط ما بمونیم؟😒
من بودم مرز و میبستم!
هرچی هست و باید همه باهم تحمل کنیم😬🦊
👍25😁25
🔴 منابع رسمی ایران: بزودی حمله موشکی به اسرائیل آغاز خواهد شد
💔12👎8👍4🕊3😁1
پا نشید برید به اکس تون پیام بدید بگید جنگ شد حلالم کن .فقط آرزو کنید یه موشک هم بخوره تو سرش 😒
😁51👍12💔3🕊1
💔34👍1
هزار سال میان جنگل ستاره ها
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
@adelehz
پی تو گشته ام
ستاره ای نگفت : کزاین سرای بی کسی
کسی صدایت میکند؟
هنوز دیر نیست، هنوز صبر من به قامت
بلند آرزوست
عزیزهمزبان، تودرکدام کهکشان نشسته آیی..
#هوشنگابتهاج
@adelehz
❤30👍1
به همه می خندی و وقتی به من نگاه میکنی لبهایت بوی همه را می دهد
من از این مال همه بودنت رنجیده ام
من اینگونه تورا یوسفی میان بازار برده فروشان..در معرض خواستاران ،نمیخواستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
من از این مال همه بودنت رنجیده ام
من اینگونه تورا یوسفی میان بازار برده فروشان..در معرض خواستاران ،نمیخواستم .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔30👍4
صبح روزی که جنگ تمام شد .
سرباز را مرده یافتند
و عشق را
وبوسه را
و حس خزنده ی وسوسه را
جنگ که تمام شود دیگر هیچ چیز شبیه اولش نخواهد شد .
حتی اگر مردم به زندگی عادی برگردند اما واقعا دیگر چیزی عادی پیدا نخواهی کرد.
دعا کن
نه برای تمام شدنش
بلکه برای شروع نشدنش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
سرباز را مرده یافتند
و عشق را
وبوسه را
و حس خزنده ی وسوسه را
جنگ که تمام شود دیگر هیچ چیز شبیه اولش نخواهد شد .
حتی اگر مردم به زندگی عادی برگردند اما واقعا دیگر چیزی عادی پیدا نخواهی کرد.
دعا کن
نه برای تمام شدنش
بلکه برای شروع نشدنش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32👍21😢8
❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح، نور و خیر
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
خداوند سبد روزی ات را از این هدیه هایش پر کند .
باشد که خیر بریزد و نور ببارد بر خانه ات همسفر
#عادله_زمانی
@adelehz
🥰13❤4🕊2
نگاهم که میکنی
پنجره ای در قلبم باز میشود
رنگین کمانی آسمان وجودم را احاطه میکند ؛
نگاهم که میکنی
بوی یاس و اقاقیا در هوا میرقصد،
جانم شکوفه میدهد
بهار میشوم...
شاهیندخت آرا
@adelehz
پنجره ای در قلبم باز میشود
رنگین کمانی آسمان وجودم را احاطه میکند ؛
نگاهم که میکنی
بوی یاس و اقاقیا در هوا میرقصد،
جانم شکوفه میدهد
بهار میشوم...
شاهیندخت آرا
@adelehz
🥰10💔8👍1
زن که باشی دربارهی زیباییت که دست خودت نبوده و نیست ،
دربارهی تارهای مویت ،
دربارهی روحت جسمت،
دربارهی تو و زن بودنت
و عشقت قضاوت میکنند ...
فروغ فرخزاد
@adelehz
دربارهی تارهای مویت ،
دربارهی روحت جسمت،
دربارهی تو و زن بودنت
و عشقت قضاوت میکنند ...
فروغ فرخزاد
@adelehz
💔25👍11😢6👎1🕊1
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دل کوچلوی ساده لوح
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
با تمام بچگی هایت،با تمام خوش باوری هایت
تورا دوست دارم .
دل کوچلوی بی پناه
تورا وقتی در جواب صداقت هایت نارو میخوری و زیر باران اشک می ریزی،دوستت دارم .
دل کوچلوی خوش باور
وقتی هرچه میشنوی و میبینی با خوش باوری می پذیری حتی،دوستت دارم .
دلکم،تمام سادگی هایت به من آسیب می زند و خودت هم این را می دانی اما
می دانم که جز من کسی را نداری .
با تمام کمبودهایت،تو دل کوچلوی تپنده ی منی
هرکجا که بروی همراهت می آیم و تنهایت نمی گذارم .
برای همیشه دوستت دارم.
#عادله_زمانی
#نارنجی
@adelehz
👍16💔12❤4