عاشقی سهم زیبایی از زندگی ست .خیلی ها می گویند عشق اگر وصال نداشته باشد زیبا نیست من اما میگویم نتیجه مهم نیست مهم آن است که سالها بعد وقتی به روزهای که عاشقی کردی فکر میکنی لبخند بزنی ..قیمت همان لبخند فارغ از بارور بودن ویا عقیم بودن نهال عشق جوانی ات هزار هزار کرور می ارزد...چرا که تو میدانی حتی اگر اشتباه اما نور محبت به قلبت تابیده شده و چه باارزش تر از چراغانی شدن قلبت .....#عادله_زمانی @adelehz
بچهدار شدن تصمیم خطیریست.
با این تصمیم میگذارید که قلبتان
تا ابد جایی در بیرون و دوروبر تنتان به سر برد.
#الیزابت_استون
@adelehz
با این تصمیم میگذارید که قلبتان
تا ابد جایی در بیرون و دوروبر تنتان به سر برد.
#الیزابت_استون
@adelehz
موزیک شب قطعه چنین کنم چنان کنم از حامد همایون .. بشنوید با ما 🎼🌛 @adelehz
رویای شمال و نم نم اول صبح
یک کلبه و عطر مریم اول صبح
من هیمه بیاورم تو هم کتری آب
من آتش و تو چای دم اول صبح
@adelehz
یک کلبه و عطر مریم اول صبح
من هیمه بیاورم تو هم کتری آب
من آتش و تو چای دم اول صبح
@adelehz
آخرش یک جایی
یک روزی
جا میگذارم...ومی روم
حرف هایی که سنگینم کرد
نگاههایی که دلم را شکاند
وادمهایی که عذابم دادند
سبک میشم و بدون چمدان می روم.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روزی
جا میگذارم...ومی روم
حرف هایی که سنگینم کرد
نگاههایی که دلم را شکاند
وادمهایی که عذابم دادند
سبک میشم و بدون چمدان می روم.
#عادله_زمانی
@adelehz
من یاد گرفته ام
هر دردی هرچقدرهم که عمیق
روزی درمان می شود،کهنه میشود،فراموش می شود.
وزمان نام دیگر مرهم و علاج است.
#عادله_زمانی
@adelehz
هر دردی هرچقدرهم که عمیق
روزی درمان می شود،کهنه میشود،فراموش می شود.
وزمان نام دیگر مرهم و علاج است.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایاکه میتوان دلی راکه خسته است؟
چون درختی پوسیده ازخزان دربهار رویاند؟وچه معجزه ای تاچه عظیم لازم است؟
خیلی هامیگویندعشق قادراست.
من امامیگویم لبخندانان که دوستشان داری ارجح تراست..
#عادله_زمانی
چون درختی پوسیده ازخزان دربهار رویاند؟وچه معجزه ای تاچه عظیم لازم است؟
خیلی هامیگویندعشق قادراست.
من امامیگویم لبخندانان که دوستشان داری ارجح تراست..
#عادله_زمانی
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اوخی😁
@adelehz
@adelehz
ازمن فقط نامی خواهد ماند
و دلخوشیم آن روز خواهد بود
که تو
هرگاه آخرین باقیمانده مرا به ذهن می آوری..
لبخندی بزنی..
@adelehz
و دلخوشیم آن روز خواهد بود
که تو
هرگاه آخرین باقیمانده مرا به ذهن می آوری..
لبخندی بزنی..
@adelehz