"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
عاشقی سهم زیبایی از زندگی ست .خیلی ها می گویند عشق اگر وصال نداشته باشد زیبا نیست من اما میگویم نتیجه مهم نیست مهم آن است که سالها بعد وقتی به روزهای که عاشقی کردی فکر میکنی لبخند بزنی ..قیمت همان لبخند فارغ از بارور بودن ویا عقیم بودن نهال عشق جوانی ات هزار هزار کرور می ارزد...چرا که تو میدانی حتی اگر اشتباه اما نور محبت به قلبت تابیده شده و چه باارزش تر از چراغانی شدن قلبت .....#عادله_زمانی @adelehz
بچه‌دار شدن تصمیم خطیری‌ست.
با این تصمیم می‌گذارید که قلب‌تان
تا ابد جایی در بیرون و دوروبر تن‌تان به سر برد.

#الیزابت_استون

@adelehz
چو او باشد دل دلسوز ما را
چه باشد شب چه باشد روز ما را
که خورشید ار فروشد ار برآمد
بس است این جان جان افروز ما را
#مولانا
#شب_خوش
@adelehz
بيمار خنده‌هاي توام بيشتر بخند
خورشيد آرزوي مني گرم‌تر بتاب.
#فریدون_مشیری
#صبح_خوش
@adelehz
شراب تلخ می‌خواهم
که مردافکن بود زورش
که تا یک دم بیاسایم
ز دنیا و شر و شورش
#حافظ
@adelehz
موزیک شب قطعه چنین کنم چنان کنم از حامد همایون .. بشنوید با ما 🎼🌛 @adelehz
رویای شمال و نم نم اول صبح
یک کلبه و عطر مریم اول صبح

من هیمه بیاورم تو هم کتری آب
من آتش و تو چای دم اول صبح


@adelehz
دخترم هستن ایشون😍😍💋
یک عدد امید به حیات😍💋
@adelehz
آخرش یک جایی
یک روزی
جا میگذارم...ومی روم
حرف هایی که سنگینم کرد
نگاههایی که دلم را شکاند
وادمهایی که عذابم دادند
سبک میشم و بدون چمدان می روم.
#عادله_زمانی
@adelehz
من یاد گرفته ام
هر دردی هرچقدرهم که عمیق
روزی درمان می شود،کهنه میشود،فراموش می شود.
وزمان نام دیگر مرهم و علاج است.
#عادله_زمانی
@adelehz
درپناه پدر...
زنده ای که زنده ام...
به بوی تو زنده ام ...
بابا جان

@adelehz
دوچیز کهنه اش بهتر است...
شراب و دوستی❤️
خوش گذرانی های دخترانه❤️👠
امروز با بهترین دوستهای دنیا
بیاد سالهای خوب دبیرستان و دانشگاه
#عادله
#زهرا
#آذین
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تپلک خوبی باش
ناخوناتو کوتاه کنم
خوشگل بشی😊
@adelehz
ایاکه میتوان دلی راکه خسته است؟
چون درختی پوسیده ازخزان دربهار رویاند؟وچه معجزه ای تاچه عظیم لازم است؟
خیلی هامیگویندعشق قادراست.
من امامیگویم لبخندانان که دوستشان داری ارجح تراست..
#عادله_زمانی
تو با پیراهن سرخت چه غوغا میکنی بانو...
تمام تیرگی هارا ،رسوا میکنی بانو
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح بخیر😊
@adelehz
ازمن فقط نامی خواهد ماند
و دلخوشیم آن روز خواهد بود
که تو
هرگاه آخرین باقیمانده مرا به ذهن می آوری..
لبخندی بزنی..
@adelehz
چقد این عکس خوبه
خدا میدونه ...
@adelehz