بگذار نور بر تاریک ترین قسمتهای روحت بتابد .
حتی اگر چون چشم عادت کرده به تاریکی از نور بهراسی...
اما بعد از آن شکوه جاری شدن لذت بر وجودت را هرگز از یاد نخواهی برد .
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر چون چشم عادت کرده به تاریکی از نور بهراسی...
اما بعد از آن شکوه جاری شدن لذت بر وجودت را هرگز از یاد نخواهی برد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15👍12🕊4
بعضی مزه ها حس هستند .
هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت مینشیند احساساتت بیدار میشود.
چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت مینشیند احساساتت بیدار میشود.
چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍28❤6🥰3🕊1
"زنی کهگم کردم "
بعضی مزه ها حس هستند . هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت مینشیند احساساتت بیدار میشود. چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما .. #عادله_زمانی @adelehz
برای من ساندویچ بندری با نوشابه ی زرد
یک مزه ی حس دارست .❤️
برای شما چه؟
اگر دوست داشتید از مزه های حس دار تان بگویید :
@aydel70
یک مزه ی حس دارست .❤️
برای شما چه؟
اگر دوست داشتید از مزه های حس دار تان بگویید :
@aydel70
🥰24❤10👍6
👍30
"زنی کهگم کردم "
بعضی مزه ها حس هستند . هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت مینشیند احساساتت بیدار میشود. چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما .. #عادله_زمانی @adelehz
برای من استامبولی پلو شب احیا همه حسامو بیدار میکنه شاید براش گریه کنم
برای من هیچی مثلِ طعم و عطرِ ساندویج کالباسی که
۴۶ سالِ پیش در راه مدرسه میخوردم نمیشه با کانادادرای...
وقتی خسته و کوفته از مدرسه برمیگشتی و انقدر خسته بودی نای حرف زدن هم نداشتی بعد یهو میومدی خونه بوی قورمه سبزی تو کل خونه پیچیده اون قورمه سبزی یک مزه حس دار بود🙂
#مزه_حس
@adelehz
برای من هیچی مثلِ طعم و عطرِ ساندویج کالباسی که
۴۶ سالِ پیش در راه مدرسه میخوردم نمیشه با کانادادرای...
وقتی خسته و کوفته از مدرسه برمیگشتی و انقدر خسته بودی نای حرف زدن هم نداشتی بعد یهو میومدی خونه بوی قورمه سبزی تو کل خونه پیچیده اون قورمه سبزی یک مزه حس دار بود🙂
#مزه_حس
@adelehz
❤41👍10😢6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خستگی،فراموشی،دلزدگی ناگهان وارد میشود.
در لحظه رخ می دهد .
ناگهان حس میکنی خسته و دلزده کسی را فراموش کرده ای .
خیلی ناگهان
#عادله_زمانی
@adelehz
در لحظه رخ می دهد .
ناگهان حس میکنی خسته و دلزده کسی را فراموش کرده ای .
خیلی ناگهان
#عادله_زمانی
@adelehz
💔18👍3❤1
"زنی کهگم کردم "
برای من استامبولی پلو شب احیا همه حسامو بیدار میکنه شاید براش گریه کنم برای من هیچی مثلِ طعم و عطرِ ساندویج کالباسی که ۴۶ سالِ پیش در راه مدرسه میخوردم نمیشه با کانادادرای... وقتی خسته و کوفته از مدرسه برمیگشتی و انقدر خسته بودی نای حرف زدن هم نداشتی بعد…
به نظرم حس دار ترین مزه
اونی بود که تو دوران دبستان صبح به زور از خواب پامیشدم و حتی وقت لباس پوشیدنم نداشتم و مامان تو سریع ترین حالت ممکن یه ساندویچ پنیر باریک و باعجله از پشت میزاشت تو کوله پشتیم و کلی غر میزد سرم که چرا زود تر بیدار نمیشی😆
و گاهی حتی ازش دلخور میشدم بچه بودم دیگه
و منی که از شدت گشنگی رو به ضعف بودم و یادم میومد یه ساندویچ دارم
ساندویچی که انقد پنیرش کم بود که فقط بوش و حس میکردم
ساندویچی که انقد کم بود که بعد از تموم شدنش ارزو میکردم کاش یه لقمه دیگم میشد
با هر لقمه مهم نبود چقد خشک و خالیه اشک تو چشمام جمع میشد و احساس میکردم خوشبخت ترین آدمم و بغض میکردم که چرا از مامانم دل خور شدم چون این تو اون لحظه با ارزش ترین چیز ممکن برام بود
ساندویچی که بوی هیچ چیزی بجز عطر مامان نمیداد 🥹🥹🥹🥹
و حالا بعد ۲۳ سال آرزومه یک بار دیگه به جای تموم داراییم یه ساندویچ پنیر باریک داشته باشم حتی اگه یه لقمه باشه 🥹
#مزه_حس
@adelehz
اونی بود که تو دوران دبستان صبح به زور از خواب پامیشدم و حتی وقت لباس پوشیدنم نداشتم و مامان تو سریع ترین حالت ممکن یه ساندویچ پنیر باریک و باعجله از پشت میزاشت تو کوله پشتیم و کلی غر میزد سرم که چرا زود تر بیدار نمیشی😆
و گاهی حتی ازش دلخور میشدم بچه بودم دیگه
و منی که از شدت گشنگی رو به ضعف بودم و یادم میومد یه ساندویچ دارم
ساندویچی که انقد پنیرش کم بود که فقط بوش و حس میکردم
ساندویچی که انقد کم بود که بعد از تموم شدنش ارزو میکردم کاش یه لقمه دیگم میشد
با هر لقمه مهم نبود چقد خشک و خالیه اشک تو چشمام جمع میشد و احساس میکردم خوشبخت ترین آدمم و بغض میکردم که چرا از مامانم دل خور شدم چون این تو اون لحظه با ارزش ترین چیز ممکن برام بود
ساندویچی که بوی هیچ چیزی بجز عطر مامان نمیداد 🥹🥹🥹🥹
و حالا بعد ۲۳ سال آرزومه یک بار دیگه به جای تموم داراییم یه ساندویچ پنیر باریک داشته باشم حتی اگه یه لقمه باشه 🥹
#مزه_حس
@adelehz
😢22❤10👍4💔2
به درجه ای از عرفان رسیدم که خبر احتمال جنگ هم برام خنثی شده نشستم چای میخورم میگم جهنم و ضرر
تهش چایی نخورده که نریم از دنیا😐
تهش چایی نخورده که نریم از دنیا😐
😁26😢8❤4👍2
فووووووری
گفته میشه تا ساعات آینده حملات موشکی از خاک ایران استارت بخوره
گفته میشه تا ساعات آینده حملات موشکی از خاک ایران استارت بخوره
💔16👍8👎3
Forwarded from کاف
سپاه آیه فتح خواند
حساب توییتری سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات به اسرائیل نوشت:
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ...
@Kafiha
حساب توییتری سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات به اسرائیل نوشت:
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ...
@Kafiha
❤22👎11💔7
هم خوابم میاد هم ترسیدم .
من تو این کانال خیلی روزها و حسهای عجیبی رو تجربه کردم .
اما امشب حسم واقعا عجیب ترینه ...
خدایا خودت مراقب همه مون باش لطفا❤️
من تو این کانال خیلی روزها و حسهای عجیبی رو تجربه کردم .
اما امشب حسم واقعا عجیب ترینه ...
خدایا خودت مراقب همه مون باش لطفا❤️
❤49😢15👍10🕊8💔5
👍14🕊4👎3
همه ی کشورها به اتباع شون میگن ایران و ترک کنید .
بیخود کردید! اومدید سفر خوش گذشته الان وسط داستان میخواید برید فقط ما بمونیم؟😒
من بودم مرز و میبستم!
هرچی هست و باید همه باهم تحمل کنیم😬🦊
بیخود کردید! اومدید سفر خوش گذشته الان وسط داستان میخواید برید فقط ما بمونیم؟😒
من بودم مرز و میبستم!
هرچی هست و باید همه باهم تحمل کنیم😬🦊
👍25😁25
🔴 منابع رسمی ایران: بزودی حمله موشکی به اسرائیل آغاز خواهد شد
💔12👎8👍4🕊3😁1
پا نشید برید به اکس تون پیام بدید بگید جنگ شد حلالم کن .فقط آرزو کنید یه موشک هم بخوره تو سرش 😒
😁51👍12💔3🕊1