"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش مرگ وجود نداشت .
اصلا اگر در آن دنیای دیگر نتوانم پیدایت کنم چه؟
من کجا دنبالت بگردم ؟
قول بده در آن جهان دیگر پیدایم کنی یا برایم نشانه ای بگذاری تا پیدایت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢65💔2511👍1
"زنی که‌گم کردم "
بعد از بیست سال زندگی مشترکِ پر از درد و فشار و سختی و غربت و سیاهی و اشک و اندوه ،بالاخره اراده کردم خودم و بچه هامو از این فلاکت نجات بدم .. لطفا به حرمت قلب‌های پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت  برامون دعا کنید که این برهه…
درود عادله بانو
روزتون به عشق
به اون خانوم بفرمائید من بعد از ۲۳ سال که مشکلاتم عیناً مشکلات ایشون بود
و در سال ۸۶ جدا شدم
و در جایگاهی ایستادم که از آنِ من بود
من الان بانوی پیروزی هستم در زندگی
فقط قلبِ دردِ بدی دارم
به ايشان بگویید
از صمیم قلبِ بیمارم
دعاشون خواهم کرد
که در این روزگارِ نامردی
محکم و با صلابت و پیروزِ میدان باشند ،آمین 🤲🏻
#شما_فرستادین
@adelehz
44🕊15👍6
"زنی که‌گم کردم "
Erfan Tahmasbi – Golom Golom
دقت کردید آهنگهای محلی لری چه غمی داره؟
انگار وقتی میشنوی، میخای بذاری بری تو یه دشت بی سر و ته بشینی ،خیره بشی به بی نهایت
و به همه ی چیزهایی فکر کنی که قلبت و شکست ...
#عادله_زمانی
👍27💔6
هیچ چیز بر بویِ
آن که دوستش داریم غالب نمی شود
حتی اگر همه فرانسه را
در یک شیشه عطر جمع کنند!

#محمود_درویش

@adelehz
👍21🥰121
عیدتون مبارک‌گل نقلی ها تعطیلات خوش بگذره❤️🍀
51🥰10
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
همان اندازه که نوازنده ای سازش را
خیلی زیاد ست .
باور کن خیلی
#عادله_زمانی
@adelehz
20🥰3😁2👍1
Forwarded from کاف
طبق اطلاعات سایت فرودگاه‌های کشور، هیچ پرواز داخلی از این لحظه تا ساعت ۵ بامداد در فرودگاه مهرآباد انجام نمی‌شود.

@Kafiha
👍11😢6
غم به شما عمق می‌دهد و شادی ارتفاع.
غم ریشه‌هایتان را گسترده می‌کند و شادی شاخه‌هایتان را.
شادی مثل درختی است که به سمت آسمان می‌رود، و غم مانند ریشه‌هایی که تا بطن زمین پایین می‌روند. هر دو مورد نیازند، و هرچه درختی بلندتر شود، هم‌زمان ریشه‌هایش عمیق‌تر می‌شوند.

#اوشو

@adelehz
👍29
حس قشنگ خونه :)
@adelehz
46💔4👍1🥰1🕊1
بگذار نور بر تاریک ترین قسمت‌های روحت بتابد .
حتی اگر چون چشم عادت کرده به تاریکی از نور بهراسی...
اما بعد از آن شکوه جاری شدن لذت بر وجودت را هرگز از یاد نخواهی برد .
#عادله_زمانی
@adelehz
15👍12🕊4
بعضی مزه ها حس هستند .
هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت می‌نشیند احساساتت بیدار می‌شود.
چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍286🥰3🕊1
💔47👍177
شاید انسان ترجیح می‌دهد درکش کنند
تا اینکه دوستش داشته باشند.

📕 #کتاب_۱۹۸۴
✍🏻 #جورج_اورول

@adelehz
👍30
"زنی که‌گم کردم "
بعضی مزه ها حس هستند . هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت می‌نشیند احساساتت بیدار می‌شود. چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما .. #عادله_زمانی @adelehz
برای من استامبولی پلو شب احیا همه حسامو بیدار میکنه شاید براش گریه کنم

برای من هیچی مثلِ طعم و عطرِ ساندویج کالباسی که
۴۶ سالِ پیش در راه مدرسه می‌خوردم نمیشه با کانادادرای...

وقتی خسته و کوفته از مدرسه برمیگشتی و انقدر خسته بودی نای حرف زدن هم نداشتی بعد یهو میومدی خونه بوی قورمه سبزی تو کل خونه پیچیده اون قورمه سبزی یک مزه حس دار بود🙂

#مزه_حس
@adelehz
41👍10😢6
خستگی،فراموشی،دلزدگی ناگهان وارد می‌شود.
در لحظه رخ می دهد .
ناگهان حس میکنی خسته و دلزده کسی را فراموش کرده ای .
خیلی ناگهان
#عادله_زمانی
@adelehz
💔18👍31
"زنی که‌گم کردم "
برای من استامبولی پلو شب احیا همه حسامو بیدار میکنه شاید براش گریه کنم برای من هیچی مثلِ طعم و عطرِ ساندویج کالباسی که ۴۶ سالِ پیش در راه مدرسه می‌خوردم نمیشه با کانادادرای... وقتی خسته و کوفته از مدرسه برمیگشتی و انقدر خسته بودی نای حرف زدن هم نداشتی بعد…
به نظرم حس دار ترین مزه
اونی بود که تو دوران دبستان صبح به زور از خواب پامیشدم و حتی وقت لباس پوشیدنم نداشتم و مامان تو سریع ترین حالت ممکن یه ساندویچ پنیر باریک و باعجله از پشت میزاشت تو کوله پشتیم و کلی غر میزد سرم که چرا زود تر بیدار نمیشی😆
و گاهی حتی ازش دلخور میشدم بچه بودم دیگه
و منی که از شدت گشنگی رو به ضعف بودم و یادم میومد یه ساندویچ دارم
ساندویچی که انقد پنیرش کم بود که فقط بوش و حس میکردم
ساندویچی که انقد کم بود که بعد از تموم شدنش ارزو میکردم کاش یه لقمه دیگم میشد
با هر لقمه مهم نبود چقد خشک و خالیه اشک تو چشمام جمع میشد و احساس میکردم خوشبخت ترین آدمم و بغض میکردم که چرا از مامانم دل خور شدم چون این تو اون لحظه با ارزش ترین چیز ممکن برام بود
ساندویچی که بوی هیچ چیزی بجز عطر مامان نمیداد 🥹🥹🥹🥹
و حالا بعد ۲۳ سال آرزومه یک بار دیگه به جای تموم داراییم یه ساندویچ پنیر باریک داشته باشم حتی اگه یه لقمه باشه 🥹

#مزه_حس
@adelehz
😢2210👍4💔2
به درجه ای از عرفان رسیدم که خبر احتمال جنگ هم‌ برام خنثی شده نشستم چای میخورم میگم جهنم و ضرر
تهش چایی نخورده که نریم از دنیا😐
😁26😢84👍2
Forwarded from کاف
🔴⚠️رسانه های رژیم صهیونیستی:

حمله ایران به اسرائیل با ده ها پهپاد آغاز شد/خبرگزاری دانشجو

@Kafiha
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😢24👍2😁2