"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آدمی هر صبح پرونده ی گریه های شب قبل را می بندد.صفحه ای جدید ره باز می کند و به امید دوباره ادامه می دهد‌.
اگر این قدرت شروع دوباره ی صبحگاهی نبود ،اگر این میل به دوباره برخاستن ،گم کردن غصه های دیشب لابلای دغدغه های روز نبود ،انسان می توانست دوباره روی پا برخیزد .
این نور صبحگاهی ،امید دوباره جوانه زدن بستن پرونده ی گریه های دیشب...
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
30👍3👎3
Forwarded from کاف
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای زیبای ام‌کلثوم معروف به ستاره شرق هست که خیلی ها صدای هایده را معادل صدای وی در زبان فارسی می دانستند .
فقط به زیبایی این صدا و مناجات توجه کنید جان تان را تازه می‌کند.

💬A.zamani
NiNa @Kafiha
19🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش مرگ وجود نداشت .
اصلا اگر در آن دنیای دیگر نتوانم پیدایت کنم چه؟
من کجا دنبالت بگردم ؟
قول بده در آن جهان دیگر پیدایم کنی یا برایم نشانه ای بگذاری تا پیدایت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢65💔2511👍1
"زنی که‌گم کردم "
بعد از بیست سال زندگی مشترکِ پر از درد و فشار و سختی و غربت و سیاهی و اشک و اندوه ،بالاخره اراده کردم خودم و بچه هامو از این فلاکت نجات بدم .. لطفا به حرمت قلب‌های پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت  برامون دعا کنید که این برهه…
درود عادله بانو
روزتون به عشق
به اون خانوم بفرمائید من بعد از ۲۳ سال که مشکلاتم عیناً مشکلات ایشون بود
و در سال ۸۶ جدا شدم
و در جایگاهی ایستادم که از آنِ من بود
من الان بانوی پیروزی هستم در زندگی
فقط قلبِ دردِ بدی دارم
به ايشان بگویید
از صمیم قلبِ بیمارم
دعاشون خواهم کرد
که در این روزگارِ نامردی
محکم و با صلابت و پیروزِ میدان باشند ،آمین 🤲🏻
#شما_فرستادین
@adelehz
44🕊15👍6
"زنی که‌گم کردم "
Erfan Tahmasbi – Golom Golom
دقت کردید آهنگهای محلی لری چه غمی داره؟
انگار وقتی میشنوی، میخای بذاری بری تو یه دشت بی سر و ته بشینی ،خیره بشی به بی نهایت
و به همه ی چیزهایی فکر کنی که قلبت و شکست ...
#عادله_زمانی
👍27💔6
هیچ چیز بر بویِ
آن که دوستش داریم غالب نمی شود
حتی اگر همه فرانسه را
در یک شیشه عطر جمع کنند!

#محمود_درویش

@adelehz
👍21🥰121
عیدتون مبارک‌گل نقلی ها تعطیلات خوش بگذره❤️🍀
51🥰10
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
همان اندازه که نوازنده ای سازش را
خیلی زیاد ست .
باور کن خیلی
#عادله_زمانی
@adelehz
20🥰3😁2👍1
Forwarded from کاف
طبق اطلاعات سایت فرودگاه‌های کشور، هیچ پرواز داخلی از این لحظه تا ساعت ۵ بامداد در فرودگاه مهرآباد انجام نمی‌شود.

@Kafiha
👍11😢6
غم به شما عمق می‌دهد و شادی ارتفاع.
غم ریشه‌هایتان را گسترده می‌کند و شادی شاخه‌هایتان را.
شادی مثل درختی است که به سمت آسمان می‌رود، و غم مانند ریشه‌هایی که تا بطن زمین پایین می‌روند. هر دو مورد نیازند، و هرچه درختی بلندتر شود، هم‌زمان ریشه‌هایش عمیق‌تر می‌شوند.

#اوشو

@adelehz
👍29
حس قشنگ خونه :)
@adelehz
46💔4👍1🥰1🕊1
بگذار نور بر تاریک ترین قسمت‌های روحت بتابد .
حتی اگر چون چشم عادت کرده به تاریکی از نور بهراسی...
اما بعد از آن شکوه جاری شدن لذت بر وجودت را هرگز از یاد نخواهی برد .
#عادله_زمانی
@adelehz
15👍12🕊4
بعضی مزه ها حس هستند .
هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت می‌نشیند احساساتت بیدار می‌شود.
چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍286🥰3🕊1
💔47👍177
شاید انسان ترجیح می‌دهد درکش کنند
تا اینکه دوستش داشته باشند.

📕 #کتاب_۱۹۸۴
✍🏻 #جورج_اورول

@adelehz
👍30
"زنی که‌گم کردم "
بعضی مزه ها حس هستند . هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت می‌نشیند احساساتت بیدار می‌شود. چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما .. #عادله_زمانی @adelehz
برای من استامبولی پلو شب احیا همه حسامو بیدار میکنه شاید براش گریه کنم

برای من هیچی مثلِ طعم و عطرِ ساندویج کالباسی که
۴۶ سالِ پیش در راه مدرسه می‌خوردم نمیشه با کانادادرای...

وقتی خسته و کوفته از مدرسه برمیگشتی و انقدر خسته بودی نای حرف زدن هم نداشتی بعد یهو میومدی خونه بوی قورمه سبزی تو کل خونه پیچیده اون قورمه سبزی یک مزه حس دار بود🙂

#مزه_حس
@adelehz
41👍10😢6
خستگی،فراموشی،دلزدگی ناگهان وارد می‌شود.
در لحظه رخ می دهد .
ناگهان حس میکنی خسته و دلزده کسی را فراموش کرده ای .
خیلی ناگهان
#عادله_زمانی
@adelehz
💔18👍31