آدمی هر صبح پرونده ی گریه های شب قبل را می بندد.صفحه ای جدید ره باز می کند و به امید دوباره ادامه می دهد.
اگر این قدرت شروع دوباره ی صبحگاهی نبود ،اگر این میل به دوباره برخاستن ،گم کردن غصه های دیشب لابلای دغدغه های روز نبود ،انسان می توانست دوباره روی پا برخیزد .
این نور صبحگاهی ،امید دوباره جوانه زدن بستن پرونده ی گریه های دیشب...
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
اگر این قدرت شروع دوباره ی صبحگاهی نبود ،اگر این میل به دوباره برخاستن ،گم کردن غصه های دیشب لابلای دغدغه های روز نبود ،انسان می توانست دوباره روی پا برخیزد .
این نور صبحگاهی ،امید دوباره جوانه زدن بستن پرونده ی گریه های دیشب...
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
❤30👍3👎3
Forwarded from کاف
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای زیبای امکلثوم معروف به ستاره شرق هست که خیلی ها صدای هایده را معادل صدای وی در زبان فارسی می دانستند .
فقط به زیبایی این صدا و مناجات توجه کنید جان تان را تازه میکند.
💬A.zamani
NiNa @Kafiha
فقط به زیبایی این صدا و مناجات توجه کنید جان تان را تازه میکند.
💬A.zamani
NiNa @Kafiha
❤19🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش مرگ وجود نداشت .
اصلا اگر در آن دنیای دیگر نتوانم پیدایت کنم چه؟
من کجا دنبالت بگردم ؟
قول بده در آن جهان دیگر پیدایم کنی یا برایم نشانه ای بگذاری تا پیدایت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
اصلا اگر در آن دنیای دیگر نتوانم پیدایت کنم چه؟
من کجا دنبالت بگردم ؟
قول بده در آن جهان دیگر پیدایم کنی یا برایم نشانه ای بگذاری تا پیدایت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢65💔25❤11👍1
"زنی کهگم کردم "
بعد از بیست سال زندگی مشترکِ پر از درد و فشار و سختی و غربت و سیاهی و اشک و اندوه ،بالاخره اراده کردم خودم و بچه هامو از این فلاکت نجات بدم .. لطفا به حرمت قلبهای پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت برامون دعا کنید که این برهه…
درود عادله بانو
روزتون به عشق
به اون خانوم بفرمائید من بعد از ۲۳ سال که مشکلاتم عیناً مشکلات ایشون بود
و در سال ۸۶ جدا شدم
و در جایگاهی ایستادم که از آنِ من بود
من الان بانوی پیروزی هستم در زندگی
فقط قلبِ دردِ بدی دارم
به ايشان بگویید
از صمیم قلبِ بیمارم
دعاشون خواهم کرد
که در این روزگارِ نامردی
محکم و با صلابت و پیروزِ میدان باشند ،آمین 🤲🏻
#شما_فرستادین
@adelehz
روزتون به عشق
به اون خانوم بفرمائید من بعد از ۲۳ سال که مشکلاتم عیناً مشکلات ایشون بود
و در سال ۸۶ جدا شدم
و در جایگاهی ایستادم که از آنِ من بود
من الان بانوی پیروزی هستم در زندگی
فقط قلبِ دردِ بدی دارم
به ايشان بگویید
از صمیم قلبِ بیمارم
دعاشون خواهم کرد
که در این روزگارِ نامردی
محکم و با صلابت و پیروزِ میدان باشند ،آمین 🤲🏻
#شما_فرستادین
@adelehz
❤44🕊15👍6
"زنی کهگم کردم "
Erfan Tahmasbi – Golom Golom
دقت کردید آهنگهای محلی لری چه غمی داره؟
انگار وقتی میشنوی، میخای بذاری بری تو یه دشت بی سر و ته بشینی ،خیره بشی به بی نهایت
و به همه ی چیزهایی فکر کنی که قلبت و شکست ...
#عادله_زمانی
انگار وقتی میشنوی، میخای بذاری بری تو یه دشت بی سر و ته بشینی ،خیره بشی به بی نهایت
و به همه ی چیزهایی فکر کنی که قلبت و شکست ...
#عادله_زمانی
👍27💔6
هیچ چیز بر بویِ
آن که دوستش داریم غالب نمی شود
حتی اگر همه فرانسه را
در یک شیشه عطر جمع کنند!
#محمود_درویش
@adelehz
آن که دوستش داریم غالب نمی شود
حتی اگر همه فرانسه را
در یک شیشه عطر جمع کنند!
#محمود_درویش
@adelehz
👍21🥰12❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
❤20🥰3😁2👍1
Forwarded from کاف
طبق اطلاعات سایت فرودگاههای کشور، هیچ پرواز داخلی از این لحظه تا ساعت ۵ بامداد در فرودگاه مهرآباد انجام نمیشود.
@Kafiha
@Kafiha
👍11😢6
بگذار نور بر تاریک ترین قسمتهای روحت بتابد .
حتی اگر چون چشم عادت کرده به تاریکی از نور بهراسی...
اما بعد از آن شکوه جاری شدن لذت بر وجودت را هرگز از یاد نخواهی برد .
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر چون چشم عادت کرده به تاریکی از نور بهراسی...
اما بعد از آن شکوه جاری شدن لذت بر وجودت را هرگز از یاد نخواهی برد .
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15👍12🕊4
بعضی مزه ها حس هستند .
هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت مینشیند احساساتت بیدار میشود.
چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما ..
#عادله_زمانی
@adelehz
هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت مینشیند احساساتت بیدار میشود.
چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما ..
#عادله_زمانی
@adelehz
👍28❤6🥰3🕊1
"زنی کهگم کردم "
بعضی مزه ها حس هستند . هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت مینشیند احساساتت بیدار میشود. چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما .. #عادله_زمانی @adelehz
برای من ساندویچ بندری با نوشابه ی زرد
یک مزه ی حس دارست .❤️
برای شما چه؟
اگر دوست داشتید از مزه های حس دار تان بگویید :
@aydel70
یک مزه ی حس دارست .❤️
برای شما چه؟
اگر دوست داشتید از مزه های حس دار تان بگویید :
@aydel70
🥰24❤10👍6
👍30
"زنی کهگم کردم "
بعضی مزه ها حس هستند . هر بار که تکه ای از آن مزه بر دهانت مینشیند احساساتت بیدار میشود. چقدر این مزه های خاص و حتی گاهی ارزان خوبند میان شلوغی های زندگی ما .. #عادله_زمانی @adelehz
برای من استامبولی پلو شب احیا همه حسامو بیدار میکنه شاید براش گریه کنم
برای من هیچی مثلِ طعم و عطرِ ساندویج کالباسی که
۴۶ سالِ پیش در راه مدرسه میخوردم نمیشه با کانادادرای...
وقتی خسته و کوفته از مدرسه برمیگشتی و انقدر خسته بودی نای حرف زدن هم نداشتی بعد یهو میومدی خونه بوی قورمه سبزی تو کل خونه پیچیده اون قورمه سبزی یک مزه حس دار بود🙂
#مزه_حس
@adelehz
برای من هیچی مثلِ طعم و عطرِ ساندویج کالباسی که
۴۶ سالِ پیش در راه مدرسه میخوردم نمیشه با کانادادرای...
وقتی خسته و کوفته از مدرسه برمیگشتی و انقدر خسته بودی نای حرف زدن هم نداشتی بعد یهو میومدی خونه بوی قورمه سبزی تو کل خونه پیچیده اون قورمه سبزی یک مزه حس دار بود🙂
#مزه_حس
@adelehz
❤41👍10😢6
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خستگی،فراموشی،دلزدگی ناگهان وارد میشود.
در لحظه رخ می دهد .
ناگهان حس میکنی خسته و دلزده کسی را فراموش کرده ای .
خیلی ناگهان
#عادله_زمانی
@adelehz
در لحظه رخ می دهد .
ناگهان حس میکنی خسته و دلزده کسی را فراموش کرده ای .
خیلی ناگهان
#عادله_زمانی
@adelehz
💔18👍3❤1