"زنی که‌گم کردم "
4.42K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفتم براتون تراپی بیارم❤️
@adelehz
56🥰15💋7🍓5👍2
نور بمان،
نه به خاطر خودت
به خاطر آنهایی که به آنها می‌تابی...

@adelehz
🕊25🥰97💔7👍6
کلا لول زندگی تو ایران خیلی باحاله😁❤️

@adelehz
😁25💔1
از حادثه‌ی جهانِ زاینده مترس
وز هرچه رسد چو نیست پاینده مترس

این یکدم عمر را غنیمت میدان
از رفته میندیش وز آینده مترس…

مولانای جان

@adelehz
👍206🥰5🍓3
بعد از بیست سال زندگی مشترکِ پر از درد و فشار و سختی و غربت و سیاهی و اشک و اندوه ،بالاخره اراده کردم خودم و بچه هامو از این فلاکت نجات بدم ..
لطفا به حرمت قلب‌های پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت  برامون دعا کنید که این برهه از زندگی مون هم به خوبی و راحتی بگذره و وارد فصل جدید زندگی بشیم و بچه هام بتونن روی خندان روزگار رو ببینن و خوشبختی رو تجربه کنن🙏🩵🪴
همسر من معتاد بود و دروغگو و مقروض و پر ادعا ..که هیچ خاطره خوشی رو برای من نگذاشته 😔

#شما_فرستادین
@adelehz
🕊80💔36👍26😢14
نمیدانم اثر بزرگ شدن ست یا بی حس شدن!
اما از یک جایی به بعد دیگر هیچ خبری حتی خبری فوری،متعجب مان نکرد ما را از جا نپراند.
فقط با بی تفاوتی گفتیم: عجب!
راست میگویی؟
و بعدش هم رفتیم تا به ادامه آن زندگی بی حس ادامه دهیم .
نمیدانم از کی و کجا اما رخ داد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍37💔73😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نزار جایی نوشته است خداوند وقتی زنان را میان مردان تقسیم کرد، تورا به من بخشید.
نمی‌گوید تورا نصیب من کرد می‌گوید تورا به من بخشید ،یعنی توی نزار یک نعمت باشد ،نعمتی ارزشمند آن قدر ارزشمند که خدا خودش اورا بکسی ببخشد .
اگر هر زنی یک نزار در زندگیش داشت دیگر کجا زن های بدخلق و بی حوصله پیدا میشدند؟ هیچ جا!
کاش همه نزاری داشتند تا عشق همواره جاری باقی می ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍28🥰7😢32💔1
اینستا رو باز میکنی ریمیکس هایده و اَدل میخوره تو صورتت😑
😁30👍4💔1
آدمی هر صبح پرونده ی گریه های شب قبل را می بندد.صفحه ای جدید ره باز می کند و به امید دوباره ادامه می دهد‌.
اگر این قدرت شروع دوباره ی صبحگاهی نبود ،اگر این میل به دوباره برخاستن ،گم کردن غصه های دیشب لابلای دغدغه های روز نبود ،انسان می توانست دوباره روی پا برخیزد .
این نور صبحگاهی ،امید دوباره جوانه زدن بستن پرونده ی گریه های دیشب...
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
30👍3👎3
Forwarded from کاف
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای زیبای ام‌کلثوم معروف به ستاره شرق هست که خیلی ها صدای هایده را معادل صدای وی در زبان فارسی می دانستند .
فقط به زیبایی این صدا و مناجات توجه کنید جان تان را تازه می‌کند.

💬A.zamani
NiNa @Kafiha
19🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش مرگ وجود نداشت .
اصلا اگر در آن دنیای دیگر نتوانم پیدایت کنم چه؟
من کجا دنبالت بگردم ؟
قول بده در آن جهان دیگر پیدایم کنی یا برایم نشانه ای بگذاری تا پیدایت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢65💔2511👍1
"زنی که‌گم کردم "
بعد از بیست سال زندگی مشترکِ پر از درد و فشار و سختی و غربت و سیاهی و اشک و اندوه ،بالاخره اراده کردم خودم و بچه هامو از این فلاکت نجات بدم .. لطفا به حرمت قلب‌های پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت  برامون دعا کنید که این برهه…
درود عادله بانو
روزتون به عشق
به اون خانوم بفرمائید من بعد از ۲۳ سال که مشکلاتم عیناً مشکلات ایشون بود
و در سال ۸۶ جدا شدم
و در جایگاهی ایستادم که از آنِ من بود
من الان بانوی پیروزی هستم در زندگی
فقط قلبِ دردِ بدی دارم
به ايشان بگویید
از صمیم قلبِ بیمارم
دعاشون خواهم کرد
که در این روزگارِ نامردی
محکم و با صلابت و پیروزِ میدان باشند ،آمین 🤲🏻
#شما_فرستادین
@adelehz
44🕊15👍6
"زنی که‌گم کردم "
Erfan Tahmasbi – Golom Golom
دقت کردید آهنگهای محلی لری چه غمی داره؟
انگار وقتی میشنوی، میخای بذاری بری تو یه دشت بی سر و ته بشینی ،خیره بشی به بی نهایت
و به همه ی چیزهایی فکر کنی که قلبت و شکست ...
#عادله_زمانی
👍27💔6
هیچ چیز بر بویِ
آن که دوستش داریم غالب نمی شود
حتی اگر همه فرانسه را
در یک شیشه عطر جمع کنند!

#محمود_درویش

@adelehz
👍21🥰121
عیدتون مبارک‌گل نقلی ها تعطیلات خوش بگذره❤️🍀
51🥰10
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
دوستت دارم
همان اندازه که نوازنده ای سازش را
خیلی زیاد ست .
باور کن خیلی
#عادله_زمانی
@adelehz
20🥰3😁2👍1
Forwarded from کاف
طبق اطلاعات سایت فرودگاه‌های کشور، هیچ پرواز داخلی از این لحظه تا ساعت ۵ بامداد در فرودگاه مهرآباد انجام نمی‌شود.

@Kafiha
👍11😢6
غم به شما عمق می‌دهد و شادی ارتفاع.
غم ریشه‌هایتان را گسترده می‌کند و شادی شاخه‌هایتان را.
شادی مثل درختی است که به سمت آسمان می‌رود، و غم مانند ریشه‌هایی که تا بطن زمین پایین می‌روند. هر دو مورد نیازند، و هرچه درختی بلندتر شود، هم‌زمان ریشه‌هایش عمیق‌تر می‌شوند.

#اوشو

@adelehz
👍29