آدمهایی که روزی برام مهم بودند یه جوری گذاشتن رفتن و از زندگیممحو شدند که گاهی حس میکنم شاید یه رویا یا سراب بودند .
چطور میشه اینطور راحت محو شد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
چطور میشه اینطور راحت محو شد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔64👍8😢8❤5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفتم براتون تراپی بیارم❤️
@adelehz
@adelehz
❤56🥰15💋7🍓5👍2
🕊25🥰9❤7💔7👍6
از حادثهی جهانِ زاینده مترس
وز هرچه رسد چو نیست پاینده مترس
این یکدم عمر را غنیمت میدان
از رفته میندیش وز آینده مترس…
مولانای جان
@adelehz
وز هرچه رسد چو نیست پاینده مترس
این یکدم عمر را غنیمت میدان
از رفته میندیش وز آینده مترس…
مولانای جان
@adelehz
👍20❤6🥰5🍓3
بعد از بیست سال زندگی مشترکِ پر از درد و فشار و سختی و غربت و سیاهی و اشک و اندوه ،بالاخره اراده کردم خودم و بچه هامو از این فلاکت نجات بدم ..
لطفا به حرمت قلبهای پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت برامون دعا کنید که این برهه از زندگی مون هم به خوبی و راحتی بگذره و وارد فصل جدید زندگی بشیم و بچه هام بتونن روی خندان روزگار رو ببینن و خوشبختی رو تجربه کنن🙏🩵🪴
همسر من معتاد بود و دروغگو و مقروض و پر ادعا ..که هیچ خاطره خوشی رو برای من نگذاشته 😔
#شما_فرستادین
@adelehz
لطفا به حرمت قلبهای پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت برامون دعا کنید که این برهه از زندگی مون هم به خوبی و راحتی بگذره و وارد فصل جدید زندگی بشیم و بچه هام بتونن روی خندان روزگار رو ببینن و خوشبختی رو تجربه کنن🙏🩵🪴
همسر من معتاد بود و دروغگو و مقروض و پر ادعا ..که هیچ خاطره خوشی رو برای من نگذاشته 😔
#شما_فرستادین
@adelehz
🕊80💔36👍26😢14
"زنی کهگم کردم "
بعد از بیست سال زندگی مشترکِ پر از درد و فشار و سختی و غربت و سیاهی و اشک و اندوه ،بالاخره اراده کردم خودم و بچه هامو از این فلاکت نجات بدم .. لطفا به حرمت قلبهای پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت برامون دعا کنید که این برهه…
فقط منم که ته دلم یه نور روشن شد،فقط بخاطر این اراده برای بلند شدن از جا برای ایشون؟؟؟🥺❤️
❤70👍30🕊8
نمیدانم اثر بزرگ شدن ست یا بی حس شدن!
اما از یک جایی به بعد دیگر هیچ خبری حتی خبری فوری،متعجب مان نکرد ما را از جا نپراند.
فقط با بی تفاوتی گفتیم: عجب!
راست میگویی؟
و بعدش هم رفتیم تا به ادامه آن زندگی بی حس ادامه دهیم .
نمیدانم از کی و کجا اما رخ داد .
#عادله_زمانی
@adelehz
اما از یک جایی به بعد دیگر هیچ خبری حتی خبری فوری،متعجب مان نکرد ما را از جا نپراند.
فقط با بی تفاوتی گفتیم: عجب!
راست میگویی؟
و بعدش هم رفتیم تا به ادامه آن زندگی بی حس ادامه دهیم .
نمیدانم از کی و کجا اما رخ داد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍37💔7❤3😢3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نزار جایی نوشته است خداوند وقتی زنان را میان مردان تقسیم کرد، تورا به من بخشید.
نمیگوید تورا نصیب من کرد میگوید تورا به من بخشید ،یعنی توی نزار یک نعمت باشد ،نعمتی ارزشمند آن قدر ارزشمند که خدا خودش اورا بکسی ببخشد .
اگر هر زنی یک نزار در زندگیش داشت دیگر کجا زن های بدخلق و بی حوصله پیدا میشدند؟ هیچ جا!
کاش همه نزاری داشتند تا عشق همواره جاری باقی می ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
نمیگوید تورا نصیب من کرد میگوید تورا به من بخشید ،یعنی توی نزار یک نعمت باشد ،نعمتی ارزشمند آن قدر ارزشمند که خدا خودش اورا بکسی ببخشد .
اگر هر زنی یک نزار در زندگیش داشت دیگر کجا زن های بدخلق و بی حوصله پیدا میشدند؟ هیچ جا!
کاش همه نزاری داشتند تا عشق همواره جاری باقی می ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍28🥰7😢3❤2💔1
اینستا رو باز میکنی ریمیکس هایده و اَدل میخوره تو صورتت😑
😁30👍4💔1
آدمی هر صبح پرونده ی گریه های شب قبل را می بندد.صفحه ای جدید ره باز می کند و به امید دوباره ادامه می دهد.
اگر این قدرت شروع دوباره ی صبحگاهی نبود ،اگر این میل به دوباره برخاستن ،گم کردن غصه های دیشب لابلای دغدغه های روز نبود ،انسان می توانست دوباره روی پا برخیزد .
این نور صبحگاهی ،امید دوباره جوانه زدن بستن پرونده ی گریه های دیشب...
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
اگر این قدرت شروع دوباره ی صبحگاهی نبود ،اگر این میل به دوباره برخاستن ،گم کردن غصه های دیشب لابلای دغدغه های روز نبود ،انسان می توانست دوباره روی پا برخیزد .
این نور صبحگاهی ،امید دوباره جوانه زدن بستن پرونده ی گریه های دیشب...
#عادله_زمانی
صبح بخیر و نور
@adelehz
❤30👍3👎3
Forwarded from کاف
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای زیبای امکلثوم معروف به ستاره شرق هست که خیلی ها صدای هایده را معادل صدای وی در زبان فارسی می دانستند .
فقط به زیبایی این صدا و مناجات توجه کنید جان تان را تازه میکند.
💬A.zamani
NiNa @Kafiha
فقط به زیبایی این صدا و مناجات توجه کنید جان تان را تازه میکند.
💬A.zamani
NiNa @Kafiha
❤19🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش مرگ وجود نداشت .
اصلا اگر در آن دنیای دیگر نتوانم پیدایت کنم چه؟
من کجا دنبالت بگردم ؟
قول بده در آن جهان دیگر پیدایم کنی یا برایم نشانه ای بگذاری تا پیدایت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
اصلا اگر در آن دنیای دیگر نتوانم پیدایت کنم چه؟
من کجا دنبالت بگردم ؟
قول بده در آن جهان دیگر پیدایم کنی یا برایم نشانه ای بگذاری تا پیدایت کنم.
#عادله_زمانی
@adelehz
😢65💔25❤11👍1
"زنی کهگم کردم "
بعد از بیست سال زندگی مشترکِ پر از درد و فشار و سختی و غربت و سیاهی و اشک و اندوه ،بالاخره اراده کردم خودم و بچه هامو از این فلاکت نجات بدم .. لطفا به حرمت قلبهای پاکی که همراه کانال دوست داشتنی ت هستن و دل مهربون و پرنور خودت برامون دعا کنید که این برهه…
درود عادله بانو
روزتون به عشق
به اون خانوم بفرمائید من بعد از ۲۳ سال که مشکلاتم عیناً مشکلات ایشون بود
و در سال ۸۶ جدا شدم
و در جایگاهی ایستادم که از آنِ من بود
من الان بانوی پیروزی هستم در زندگی
فقط قلبِ دردِ بدی دارم
به ايشان بگویید
از صمیم قلبِ بیمارم
دعاشون خواهم کرد
که در این روزگارِ نامردی
محکم و با صلابت و پیروزِ میدان باشند ،آمین 🤲🏻
#شما_فرستادین
@adelehz
روزتون به عشق
به اون خانوم بفرمائید من بعد از ۲۳ سال که مشکلاتم عیناً مشکلات ایشون بود
و در سال ۸۶ جدا شدم
و در جایگاهی ایستادم که از آنِ من بود
من الان بانوی پیروزی هستم در زندگی
فقط قلبِ دردِ بدی دارم
به ايشان بگویید
از صمیم قلبِ بیمارم
دعاشون خواهم کرد
که در این روزگارِ نامردی
محکم و با صلابت و پیروزِ میدان باشند ،آمین 🤲🏻
#شما_فرستادین
@adelehz
❤44🕊15👍6
"زنی کهگم کردم "
Erfan Tahmasbi – Golom Golom
دقت کردید آهنگهای محلی لری چه غمی داره؟
انگار وقتی میشنوی، میخای بذاری بری تو یه دشت بی سر و ته بشینی ،خیره بشی به بی نهایت
و به همه ی چیزهایی فکر کنی که قلبت و شکست ...
#عادله_زمانی
انگار وقتی میشنوی، میخای بذاری بری تو یه دشت بی سر و ته بشینی ،خیره بشی به بی نهایت
و به همه ی چیزهایی فکر کنی که قلبت و شکست ...
#عادله_زمانی
👍27💔6
هیچ چیز بر بویِ
آن که دوستش داریم غالب نمی شود
حتی اگر همه فرانسه را
در یک شیشه عطر جمع کنند!
#محمود_درویش
@adelehz
آن که دوستش داریم غالب نمی شود
حتی اگر همه فرانسه را
در یک شیشه عطر جمع کنند!
#محمود_درویش
@adelehz
👍21🥰12❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
❤20🥰3😁2👍1
Forwarded from کاف
طبق اطلاعات سایت فرودگاههای کشور، هیچ پرواز داخلی از این لحظه تا ساعت ۵ بامداد در فرودگاه مهرآباد انجام نمیشود.
@Kafiha
@Kafiha
👍11😢6