این بهترین و زیباترین لحظه ثبت شده امسالمون بود، بعد از دوازده سال رنج و سختی وصال حاصل شد❤️😊 این لحظه زیبا برای همه جوان ها آرزو میکنم.
#خوشبختی_کوچک_من
@adelehz
#خوشبختی_کوچک_من
@adelehz
❤99🥰14🍓8
هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
🔴 تلگرام در طرحی جدید، سرویس پولی پریمیوم را بهصورت رایگان به برخی از کاربرانش ارائه میدهد، اما با یک پیششرط مهم. این افراد باید به تلگرام اجازه دهند که از شمارهتلفن آنها برای ارسال کدهای یکبارمصرف ازطریق SMS استفاده کند.
🔴 طرح جدید تلگرام Peer-To-Peer Login Program (یا P2PL) نام دارد و فعلا در اندروید راهاندازی شده.
🔴 این پیامرسان ازطریق P2PL و با بهرهگیری از شمارهتلفن شما، کد یکبارمصرف برای کاربران دیگر میفرستد تا بتوانند وارد حساب خود شوند.
🔴 تلگرام میگوید ماهانه بیشاز ۱۵۰ پیامک کد یکبارمصرف توسط یک شمارهتلفن ارسال میشود و هزینهی آنها برعهدهی صاحب شمارهتلفن است. کاربران میتوانند از ارسال پیامک به شمارههای بینالمللی صرفنظر کنند تا هزینهی پیامک غیرمعقول نباشد.
🔴 یکی از بزرگترین مشکلات امنیتی ارسال پیامک کد یکبارمصرف ازطریق شمارهتلفن شما، نمایش آن به کاربران دیگر است. تلگرام میگوید مسئولیتی در قبال مزاحمتهای احتمالی افراد برای یکدیگر قبول نمیکند.
@adelehz
🔴 تلگرام در طرحی جدید، سرویس پولی پریمیوم را بهصورت رایگان به برخی از کاربرانش ارائه میدهد، اما با یک پیششرط مهم. این افراد باید به تلگرام اجازه دهند که از شمارهتلفن آنها برای ارسال کدهای یکبارمصرف ازطریق SMS استفاده کند.
🔴 طرح جدید تلگرام Peer-To-Peer Login Program (یا P2PL) نام دارد و فعلا در اندروید راهاندازی شده.
🔴 این پیامرسان ازطریق P2PL و با بهرهگیری از شمارهتلفن شما، کد یکبارمصرف برای کاربران دیگر میفرستد تا بتوانند وارد حساب خود شوند.
🔴 تلگرام میگوید ماهانه بیشاز ۱۵۰ پیامک کد یکبارمصرف توسط یک شمارهتلفن ارسال میشود و هزینهی آنها برعهدهی صاحب شمارهتلفن است. کاربران میتوانند از ارسال پیامک به شمارههای بینالمللی صرفنظر کنند تا هزینهی پیامک غیرمعقول نباشد.
🔴 یکی از بزرگترین مشکلات امنیتی ارسال پیامک کد یکبارمصرف ازطریق شمارهتلفن شما، نمایش آن به کاربران دیگر است. تلگرام میگوید مسئولیتی در قبال مزاحمتهای احتمالی افراد برای یکدیگر قبول نمیکند.
@adelehz
👍22❤1
وقتی تلاش میکنی کسی که روزگاری دوسش داشتی را از قلبت پاککنی انگار درحال سخت ترین نزاع جهان هستی .
نزاعی در سکوت و بی کوچکترین فریادی ،انگار که صدها شمشیر در قلبت به تن هم ساییده میشوند و تو صدای شان را نمیشنوی .
تو در جنگی نابرابر مینشینی، تو یک طرف میدانی و هجوم سیاه چراها و چگونه در طرف دیگر میدان
من گمان میکنم انسانهایی که میتوانند از این جنگ زنده بیرون آیند نامیرا خواهند شد .
دیگر هیچ چیز روح این انسانها را یارای کشتن نخواهد بود .
این جنگی نابرابر ست به خاطر خدا،هرخدایی که به آن باور دارید کسی را در آن قرار ندهید .
#عادله_زمانی
@adelehz
نزاعی در سکوت و بی کوچکترین فریادی ،انگار که صدها شمشیر در قلبت به تن هم ساییده میشوند و تو صدای شان را نمیشنوی .
تو در جنگی نابرابر مینشینی، تو یک طرف میدانی و هجوم سیاه چراها و چگونه در طرف دیگر میدان
من گمان میکنم انسانهایی که میتوانند از این جنگ زنده بیرون آیند نامیرا خواهند شد .
دیگر هیچ چیز روح این انسانها را یارای کشتن نخواهد بود .
این جنگی نابرابر ست به خاطر خدا،هرخدایی که به آن باور دارید کسی را در آن قرار ندهید .
#عادله_زمانی
@adelehz
💔44👍12🥰1
دقیقا دریک لحظه از روز
زیر یک درخت لیمو
وقتی گرمای آفتاب عطر لیمو ها را بلند کرده ست .
من به تو فکر کردم
من البته همیشه به تو فکر میکردم اما این بار متفاوت تر
من به این فکر کردم که چقدر خوب ست اگر مثل عطر لیمو خاطراتت به زندگیم رنگ داده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
زیر یک درخت لیمو
وقتی گرمای آفتاب عطر لیمو ها را بلند کرده ست .
من به تو فکر کردم
من البته همیشه به تو فکر میکردم اما این بار متفاوت تر
من به این فکر کردم که چقدر خوب ست اگر مثل عطر لیمو خاطراتت به زندگیم رنگ داده ست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
❤24
Forwarded from اتاق سفید همفکری
و لطفا منو راهنمایی کنید
یه کانال یا سایت یا پیج اینستا گرام میخوام که در مورد آشنایی و باید و نباید های قبل ازدواج باشه.
یه کانال یا سایت یا پیج اینستا گرام میخوام که در مورد آشنایی و باید و نباید های قبل ازدواج باشه.
اتاق سفید همفکری
و لطفا منو راهنمایی کنید یه کانال یا سایت یا پیج اینستا گرام میخوام که در مورد آشنایی و باید و نباید های قبل ازدواج باشه.
دوستان کسانی که اطلاع دارند لطفا تو بخش کامنت ها بنویسند ❤️
👎1
زیباترین و خاصترین اتفاق پارسال من تولد دختر عزیزم که با خودش کلی شادی و عشق آورد و اسمشم گذاشتم ژیانا یه اسم اصیل کوردی به معنی زندگی.
#خوشبختی_کوچک_من
@adelehz
#خوشبختی_کوچک_من
@adelehz
❤120🥰25🕊3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این شما و قهقهه نارنجی جان😁😍🦊
@adelehz
@adelehz
❤29😁5🥰4👍1
"زنی کهگم کردم "
زیباترین و خاصترین اتفاق پارسال من تولد دختر عزیزم که با خودش کلی شادی و عشق آورد و اسمشم گذاشتم ژیانا یه اسم اصیل کوردی به معنی زندگی. #خوشبختی_کوچک_من @adelehz
ولی همه تونم بچه دوستید ها از ریکشن ها تون معلومه😎😘
🥰25👍11❤4👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زن ها ،گاهی داستان های کوتاه غم انگیزند که میتوانند به اندازه ی یک شاهکار ادبی قرنها در یادها باقی بمانند .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
💔33👍11❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صدای زیبای امکلثوم معروف به ستاره شرق هست که خیلی ها صدای هایده را معادل صدای وی در زبان فارسی می دانستند .
فقط به زیبایی این صدا و مناجات توجه کنید جان تان را تازه میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
فقط به زیبایی این صدا و مناجات توجه کنید جان تان را تازه میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤34👍6🥰1
در نقطه ای از زندگی آنقدر بالغ میشوید که همه چیز را رها میکنید و به خدا می گوید من هیچ نمیدانم.
تو که دانایی بر همه چیز،درِ خیر را برویم باز کن.
من آن مرحله شریف از زندگی را رهایی می نامم.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو که دانایی بر همه چیز،درِ خیر را برویم باز کن.
من آن مرحله شریف از زندگی را رهایی می نامم.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤53👍15🕊14🥰2
بابا لنگ درازِ عزیزم
کسی که در زندگی اش کسی را از ته قلبش دوست دارد همیشه نگران است!
نگران غذا خوردنش
نگران ماشینهایی که به او نزدیک میشوند و بوق شان خراب است؛
نگران ویروسهایی که دور او میچرخند!
اما بابای عزیزم ...
اینها از شیرینترین نگرانیهای دنیا هستند!
از شیرینترین های آنها ...
📕 #بابا_لنگ_دراز
✍🏻 #جین_وبستر
@adelehz
کسی که در زندگی اش کسی را از ته قلبش دوست دارد همیشه نگران است!
نگران غذا خوردنش
نگران ماشینهایی که به او نزدیک میشوند و بوق شان خراب است؛
نگران ویروسهایی که دور او میچرخند!
اما بابای عزیزم ...
اینها از شیرینترین نگرانیهای دنیا هستند!
از شیرینترین های آنها ...
📕 #بابا_لنگ_دراز
✍🏻 #جین_وبستر
@adelehz
👍18❤17💔5🕊4🥰3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
داشتم فکر می کردم اگر انسان قدرت رویاپردازی را نمی داشت.اگر زندگی فقط همین خط صاف پیش رو بود و نمیشد خودت را در قالب هیچ زندگی دیگری دربیاوری، آیا همه چیز بی اندازه کسالت بار نمیشد؟
دوست دارم از این موهبت به عمیق ترین شکلش استفاده کنم مثلا خودم را در قالب هر دوره ی تاریخی که دلخواهم ست جا بزنم یا بروم به دیدار آنها که از دستم خارجند.
من این تصورات را با ولع می بلعم در روزهایی که نیاز به آنها دارم ،انگار که سعی میکنم از بخش ناپسند واقعیت به آن پناه ببرم.
من اینجا ایستاده ام ،اما امروز قادرم پشت دروازه های کاخی افسانه ای در سرزمینی شرقی آن طرف کوهها بروم و به پنجره ی اتاق شاهی خیره شوم که گم شده ای دارد .
گم شده ای که هر شامگاه بر درب کاخش می ایستد آوازی حزن انگیز می خواند و بی آنکه او پادشاه را و پادشاه اورا بشناسند از آن رهگذر عبور می کند ...
این لذت دانستن ست ،حتی اگر وجود نداشته باشد حتی اگر خیال باشد حتی اگر مرا از واقعیت ملموس زندگیم دور کند .
خیال،پرنده ی کوچک مرموز؛مرا با خود ببر به آنجا که جز خودم و تو ندانیم کجاست .
که سخت به آن تشنه ام
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست دارم از این موهبت به عمیق ترین شکلش استفاده کنم مثلا خودم را در قالب هر دوره ی تاریخی که دلخواهم ست جا بزنم یا بروم به دیدار آنها که از دستم خارجند.
من این تصورات را با ولع می بلعم در روزهایی که نیاز به آنها دارم ،انگار که سعی میکنم از بخش ناپسند واقعیت به آن پناه ببرم.
من اینجا ایستاده ام ،اما امروز قادرم پشت دروازه های کاخی افسانه ای در سرزمینی شرقی آن طرف کوهها بروم و به پنجره ی اتاق شاهی خیره شوم که گم شده ای دارد .
گم شده ای که هر شامگاه بر درب کاخش می ایستد آوازی حزن انگیز می خواند و بی آنکه او پادشاه را و پادشاه اورا بشناسند از آن رهگذر عبور می کند ...
این لذت دانستن ست ،حتی اگر وجود نداشته باشد حتی اگر خیال باشد حتی اگر مرا از واقعیت ملموس زندگیم دور کند .
خیال،پرنده ی کوچک مرموز؛مرا با خود ببر به آنجا که جز خودم و تو ندانیم کجاست .
که سخت به آن تشنه ام
#عادله_زمانی
@adelehz
❤17👍9👎1
از من خواستی یک رویای زیبا را تصویر کنم.و من به این اندیشیدم که باهم به یک سفر برویم .
نه یکسفر عادی
سفری خاص که تلالو رویا پیرامون مان چون هاله ای از عشق بدرخشد .
رویای ناتمام من اگر تو نیستی چیست؟
اصلا مگر نباید رویای کسی بود ؟
مگر زندگی اینگونه زیباتر نیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
نه یکسفر عادی
سفری خاص که تلالو رویا پیرامون مان چون هاله ای از عشق بدرخشد .
رویای ناتمام من اگر تو نیستی چیست؟
اصلا مگر نباید رویای کسی بود ؟
مگر زندگی اینگونه زیباتر نیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
❤32
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سیزده بدر آن سالهای دور 🍀🌱
@adelehz
@adelehz
😢18❤4🥰1