"زنی که‌گم کردم "
4.4K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
پرسیدم حس میکنی بهار می آید؟
گفت: بهار؟
مگه حالا در زمستانیم؟؟؟
گفتم مگر نمیفهمی و نمیبینی؟
گفت : نه
گفتم اما چشمهایت که باز است .
گفت چشم دلم که بسته شده ..خیلی وقت ست مگر خبر نداری؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔2910👍7😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایمان بیاوریم به بهار به عشق، به بوسه … ایمان بیاوریم به انتظار آغوش‌‌های بی‌‌هوس دنیا جهنم است برای آنهایی که ایمان نیاورده‌‌اند !!

@adelehz
27🥰3
ولی وارد رابطه شدن با فردی منطقی و پخته واقعا لذت‌بخشه!
بدون خیانت، دروغ، بدون اینکه احساس اضافه بودن داشته باشی. کنارش آرامش داری،
روانت آرومه و فارغ از دغدغه‌های کم اهمیت. می‌تونی بدون هیچ ترس و واهمه‌ای از ترک شدن و طرد شدن بهش اعتماد کنی.با آدم اصیل و بالغ حال دلت همیشه خوبه.

@adelehz
43👍16💔6🥰5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حتی اگر شوقی باقی نمانده باشد،حتی اگر روزهای آخر اسفند، شمارش از دست مان در رفته باشد .
حتی اگر بوی هیچ چیز به بهانه ی بهار در مشام‌مان نپیچیده باشد بازهم این زمستان ست که به خواب می رود و بهاراست که بیدار می‌شود‌.
بهار می آید اگر به غایت شکفتن یک گل در باغچه باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍2920
هنر زندگی کردن بدون نیاز به دلخوشی های بیرونی یا هر آنچه کسی باید بتو بدهد تا دلت خوش شود ‌،هنر بزرگی ست .
هرکس بتواند به آن دست یابد به آخرین پله ی آرامش سلام خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍218👎2💋2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همینقدر زیبا ❤️
31🥰4👍3😢3👎1
بوی هر چیزی و حس میکنم الا عید و ماه رمضون
من از این کرخت بودن روح جدا ترسیدم😢
💔58👍134😁2🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای تویی که روزه میگیری و خودت را برتر از بقیه نمیبینی
برای تویی که روزه نمیگیری و به خودت اجازه نمی‌دهی اعتقاد دیگران را به سخره بگیری
برای تمام دلهای شکسته تان آرزوی برکت میکنم ‌که خدا به دردهایتان نگاهی بیندازد و آن را از روح تان بزداید .
که در آغوش خدا به خواب روید و در آغوش وی بیدار شوید .
که سفره تان پر و دلتان از اندوه خالی باشد .
ماه خوب خدا خوش آمدی ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
60🥰3👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما نسل خوش شانسی بودیم .با ماه رمضان های ساده و قشنگی که داشتیم .
مادرمون سر شب سحری شو بار می گذاشت و ما بچه ها با بوهای خوب قیمه و قرمه سبزی و دمی به رویاهای قشنگ می رفتیم .چندساعت بعد با چشمهای نیمه باز مینشوندن مون پای سفره،همون قیمه ی ساده یه بشقاب سبزی خوردن یه پارچ آب سرد و پلوی خوش عطر مادرمون ..
یه چشممون بسته بود یکی باز ولی بازهم مادر و پدرمون گوشت قیمه رو میگذاشتن توی بشقاب مون..
صدای رادیو توی خونه ،سکوت سیاه شب و می شکست :سحرخیزان عزیز تنها ۵دقیقه به اذان باقی ست.
ما نسل خوش شانسی بودیم
سادگی و لذتی و تجربه کردیم که حتی تا وقت مردن فراموش مون نمیشه...
#عادله_زمانی
69😢12👍8🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با من بیا
اگر در جهانی که ساخته اند گوشه ای که غرق کند مارا،پیدا نکنیم .
جهان خودمان را خواهیم ساخت ‌.
معشوق خسته ام با من بیا
#عادله_زمانی
@adelehz
15👍4
📺
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔥پاس دارم آتش جاويد را🔥
🔥يادگار فطرت جمشيد را🔥

🔥چند روزى مانده بودش تا به عيد🔥
🔥آمد آتش در چنين روزى پديد🔥

🔥بهر او آتشگهى آراستند🔥
🔥از پليدى و سياهى كاستند🔥

🔥پس از آن هر روز در روزى چنين🔥
🔥‌جشن سورى بوده در ايران زمين🔥

🔥تا كه آتش را پرستارى كنيم🔥
🔥از اهورا طلب يارى كنيم🔥

#چهارشنبه_سوری مبارکـــ…🔥🌺
‌‌‌‌‌‌.
23🥰4👍1
همش یه طرف امشب کلی پرنده و گربه تو خیابون‌ها دلشون میترکه از این صداها :(
😢54💔222
پس از تحمل آن همه درد، کسی که به مقصد می‌رسد
دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.

📕 #کینیاس_و_کایرا
✍🏻 #هاکان_گوندای

@adelehz
👍23💔13
حال وهوای نوروزی تجریش❤️

عکس:فرشته جان ❤️
@adelehz
18🥰3