دعا کنید اگر پیر میشوید اینگونه باشد که پخته تر شوید،حلیم تر کم حرف تر و بخشنده تر
که جهان پیرامون تان هاله ای از صلح و سلام باشد نه تنش و بحران
که دیگران شما را برکت ببینند نه باعث کسالت
من اعتقاد دارم پیر شدن،پا به سن گذاشتن اینگونه زیباست .
وگرنه که پیر شوی اما نفهمی چه را کجا بگویی ،دل بشکنی و جز کینه از کلامت نتراود چه ارزشی دارد.
بزرگی که به سن نیست به منش ست .
به اصالت و ریشه داری
#عادله_زمانی
@adelehz
که جهان پیرامون تان هاله ای از صلح و سلام باشد نه تنش و بحران
که دیگران شما را برکت ببینند نه باعث کسالت
من اعتقاد دارم پیر شدن،پا به سن گذاشتن اینگونه زیباست .
وگرنه که پیر شوی اما نفهمی چه را کجا بگویی ،دل بشکنی و جز کینه از کلامت نتراود چه ارزشی دارد.
بزرگی که به سن نیست به منش ست .
به اصالت و ریشه داری
#عادله_زمانی
@adelehz
❤49👍19😢4
دوست دارم آرزو کنم خوشبخت شوی اما دروغ نمیگویم، نمی توانم.
آنقدر رنجیده ام که دلم میخواهد تو هم طعم زهری که نثار لحظاتم کردی را بچشی
نه اینکه بدجنس باشم .دلم آزرده ست پیش دلم فرو ریخته ام .
و نمیتوانم دیکر قانعش کنم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
آنقدر رنجیده ام که دلم میخواهد تو هم طعم زهری که نثار لحظاتم کردی را بچشی
نه اینکه بدجنس باشم .دلم آزرده ست پیش دلم فرو ریخته ام .
و نمیتوانم دیکر قانعش کنم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔53👍11😢4❤3
گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن
به رفتن که فکر میکنی، اتفاقی میافتد که منصرف میشوی؛
میخواهی بمانی، رفتاری میبینی که انگار باید بروی
و این بلاتکلیفی خودش جهنم است.
#سیمین_دانشور
📚 @adelehz
به رفتن که فکر میکنی، اتفاقی میافتد که منصرف میشوی؛
میخواهی بمانی، رفتاری میبینی که انگار باید بروی
و این بلاتکلیفی خودش جهنم است.
#سیمین_دانشور
📚 @adelehz
💔63👍19
پرسیدم حس میکنی بهار می آید؟
گفت: بهار؟
مگه حالا در زمستانیم؟؟؟
گفتم مگر نمیفهمی و نمیبینی؟
گفت : نه
گفتم اما چشمهایت که باز است .
گفت چشم دلم که بسته شده ..خیلی وقت ست مگر خبر نداری؟
#عادله_زمانی
@adelehz
گفت: بهار؟
مگه حالا در زمستانیم؟؟؟
گفتم مگر نمیفهمی و نمیبینی؟
گفت : نه
گفتم اما چشمهایت که باز است .
گفت چشم دلم که بسته شده ..خیلی وقت ست مگر خبر نداری؟
#عادله_زمانی
@adelehz
💔29❤10👍7😢2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایمان بیاوریم به بهار به عشق، به بوسه … ایمان بیاوریم به انتظار آغوشهای بیهوس دنیا جهنم است برای آنهایی که ایمان نیاوردهاند !!
@adelehz
@adelehz
❤27🥰3
ولی وارد رابطه شدن با فردی منطقی و پخته واقعا لذتبخشه!
بدون خیانت، دروغ، بدون اینکه احساس اضافه بودن داشته باشی. کنارش آرامش داری،
روانت آرومه و فارغ از دغدغههای کم اهمیت. میتونی بدون هیچ ترس و واهمهای از ترک شدن و طرد شدن بهش اعتماد کنی.با آدم اصیل و بالغ حال دلت همیشه خوبه.
@adelehz
بدون خیانت، دروغ، بدون اینکه احساس اضافه بودن داشته باشی. کنارش آرامش داری،
روانت آرومه و فارغ از دغدغههای کم اهمیت. میتونی بدون هیچ ترس و واهمهای از ترک شدن و طرد شدن بهش اعتماد کنی.با آدم اصیل و بالغ حال دلت همیشه خوبه.
@adelehz
❤43👍16💔6🥰5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حتی اگر شوقی باقی نمانده باشد،حتی اگر روزهای آخر اسفند، شمارش از دست مان در رفته باشد .
حتی اگر بوی هیچ چیز به بهانه ی بهار در مشاممان نپیچیده باشد بازهم این زمستان ست که به خواب می رود و بهاراست که بیدار میشود.
بهار می آید اگر به غایت شکفتن یک گل در باغچه باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی اگر بوی هیچ چیز به بهانه ی بهار در مشاممان نپیچیده باشد بازهم این زمستان ست که به خواب می رود و بهاراست که بیدار میشود.
بهار می آید اگر به غایت شکفتن یک گل در باغچه باشد .
#عادله_زمانی
@adelehz
👍29❤20
هنر زندگی کردن بدون نیاز به دلخوشی های بیرونی یا هر آنچه کسی باید بتو بدهد تا دلت خوش شود ،هنر بزرگی ست .
هرکس بتواند به آن دست یابد به آخرین پله ی آرامش سلام خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
هرکس بتواند به آن دست یابد به آخرین پله ی آرامش سلام خواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
👍21❤8👎2💋2
بوی هر چیزی و حس میکنم الا عید و ماه رمضون
من از این کرخت بودن روح جدا ترسیدم😢
من از این کرخت بودن روح جدا ترسیدم😢
💔58👍13❤4😁2🥰1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
برای تویی که روزه میگیری و خودت را برتر از بقیه نمیبینی
برای تویی که روزه نمیگیری و به خودت اجازه نمیدهی اعتقاد دیگران را به سخره بگیری
برای تمام دلهای شکسته تان آرزوی برکت میکنم که خدا به دردهایتان نگاهی بیندازد و آن را از روح تان بزداید .
که در آغوش خدا به خواب روید و در آغوش وی بیدار شوید .
که سفره تان پر و دلتان از اندوه خالی باشد .
ماه خوب خدا خوش آمدی ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
برای تویی که روزه نمیگیری و به خودت اجازه نمیدهی اعتقاد دیگران را به سخره بگیری
برای تمام دلهای شکسته تان آرزوی برکت میکنم که خدا به دردهایتان نگاهی بیندازد و آن را از روح تان بزداید .
که در آغوش خدا به خواب روید و در آغوش وی بیدار شوید .
که سفره تان پر و دلتان از اندوه خالی باشد .
ماه خوب خدا خوش آمدی ❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
❤60🥰3👍2
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما نسل خوش شانسی بودیم .با ماه رمضان های ساده و قشنگی که داشتیم .
مادرمون سر شب سحری شو بار می گذاشت و ما بچه ها با بوهای خوب قیمه و قرمه سبزی و دمی به رویاهای قشنگ می رفتیم .چندساعت بعد با چشمهای نیمه باز مینشوندن مون پای سفره،همون قیمه ی ساده یه بشقاب سبزی خوردن یه پارچ آب سرد و پلوی خوش عطر مادرمون ..
یه چشممون بسته بود یکی باز ولی بازهم مادر و پدرمون گوشت قیمه رو میگذاشتن توی بشقاب مون..
صدای رادیو توی خونه ،سکوت سیاه شب و می شکست :سحرخیزان عزیز تنها ۵دقیقه به اذان باقی ست.
ما نسل خوش شانسی بودیم
سادگی و لذتی و تجربه کردیم که حتی تا وقت مردن فراموش مون نمیشه...
#عادله_زمانی
مادرمون سر شب سحری شو بار می گذاشت و ما بچه ها با بوهای خوب قیمه و قرمه سبزی و دمی به رویاهای قشنگ می رفتیم .چندساعت بعد با چشمهای نیمه باز مینشوندن مون پای سفره،همون قیمه ی ساده یه بشقاب سبزی خوردن یه پارچ آب سرد و پلوی خوش عطر مادرمون ..
یه چشممون بسته بود یکی باز ولی بازهم مادر و پدرمون گوشت قیمه رو میگذاشتن توی بشقاب مون..
صدای رادیو توی خونه ،سکوت سیاه شب و می شکست :سحرخیزان عزیز تنها ۵دقیقه به اذان باقی ست.
ما نسل خوش شانسی بودیم
سادگی و لذتی و تجربه کردیم که حتی تا وقت مردن فراموش مون نمیشه...
#عادله_زمانی
❤69😢12👍8🥰2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با من بیا
اگر در جهانی که ساخته اند گوشه ای که غرق کند مارا،پیدا نکنیم .
جهان خودمان را خواهیم ساخت .
معشوق خسته ام با من بیا
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر در جهانی که ساخته اند گوشه ای که غرق کند مارا،پیدا نکنیم .
جهان خودمان را خواهیم ساخت .
معشوق خسته ام با من بیا
#عادله_زمانی
@adelehz
❤15👍4
📺
🔥پاس دارم آتش جاويد را🔥
🔥يادگار فطرت جمشيد را🔥
🔥چند روزى مانده بودش تا به عيد🔥
🔥آمد آتش در چنين روزى پديد🔥
🔥بهر او آتشگهى آراستند🔥
🔥از پليدى و سياهى كاستند🔥
🔥پس از آن هر روز در روزى چنين🔥
🔥جشن سورى بوده در ايران زمين🔥
🔥تا كه آتش را پرستارى كنيم🔥
🔥از اهورا طلب يارى كنيم🔥
#چهارشنبه_سوری مبارکـــ…🔥🌺
.
🔥پاس دارم آتش جاويد را🔥
🔥يادگار فطرت جمشيد را🔥
🔥چند روزى مانده بودش تا به عيد🔥
🔥آمد آتش در چنين روزى پديد🔥
🔥بهر او آتشگهى آراستند🔥
🔥از پليدى و سياهى كاستند🔥
🔥پس از آن هر روز در روزى چنين🔥
🔥جشن سورى بوده در ايران زمين🔥
🔥تا كه آتش را پرستارى كنيم🔥
🔥از اهورا طلب يارى كنيم🔥
#چهارشنبه_سوری مبارکـــ…🔥🌺
.
❤23🥰4👍1
همش یه طرف امشب کلی پرنده و گربه تو خیابونها دلشون میترکه از این صداها :(
😢54💔22❤2
پس از تحمل آن همه درد، کسی که به مقصد میرسد
دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.
📕 #کینیاس_و_کایرا
✍🏻 #هاکان_گوندای
@adelehz
دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود.
📕 #کینیاس_و_کایرا
✍🏻 #هاکان_گوندای
@adelehz
👍23💔13