"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
سالهایی که وبلاگ می نوشتم یه بلاگی بود که صاحبش یه پسر جوون و عاشق بود
عاشق یکی از همکلاسیاش بود بدون اینکه بهش گفته باشه
هر روز توی بلاگش براش می نوشت که اون روز چه حالی از دیدنش داشته و چیزهای زیادی میگفت که متاسفانه اون دختر اصلا خبر از وجود این عشق نداشت چه رسد که بخونه بلاگش و...
این آهنگ، آهنگ بک گراند بلاگش بود...
آخرین پستش این بود که همکلاسیش ازدواج کرده و دیگه هیچ وقت پستی نگذاشت و منم نفهمیدم چی شد عاقبتش
امشب بی جهت یادش افتادم
این اهنگِ لعنتی....
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
💔52😢91
"حاصل‌ضرب توان در ادعا مقدارى ثابت است،

هرچه توان انسان كمتر باشد ادعاى او بيشتر است و هرچه توان انسان بيشتر باشد ادعاى او كمتر است..."

دکتر حسابى

@adelehz
👍30
"زنی که‌گم کردم "
دوستان همینجوری که دارید چایی تون و هورت می‌کشید خدمت تون عرض کنم که یک چهارم سال گذشت😸
دوستان چایی تون و بگذارید زمین کمتر از یک ماه به سال جدید مونده😅🥲
😁85💔4👍1👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم‌میخواد متواضع باشم ولی حقیقتا نمیتونم😄
@adelehz
😁23👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و تو هر لحظه به واسطه ی نور احاطه شده ای
حتی در تاریک ترین لحظات
حتی در هنگامی که خودت بی خبری
به روشنایی نور الهی اعتماد کن.
#عادله_زمانی
@adelehz
44👍4🕊4💔3
‏آدم گاهی از یک سرزمین مهاجرت می‌کند،
گاهی از یک فرهنگ، گاهی از یک رشته‌ی تحصیلی
و البته گاهی از یک آدم.
«مهاجرت از آدم‌ها»
شاید سخت‌ترین نوع مهاجرت باشد؛
باید از یک گوشه‌ی قلب خودت به گوشه‌ای دیگر از قلبت مهاجرت کنی؛ به آن گوشه‌ی کوچک خلوتی پناه ببری که کسی آن‌جا نیست،
پناه به خویشتن از دست خویشتن ..

✍🏼 ابراهیم سلطانی
💔3312👍8😢6🥰1
اسفند مظلوم ترین ماه سال ست .تصور کن باشی اما کسی نبیندت چون همه منتظر پایانت هستند.هیچ کس نخواهد که طولانی شوی..
اما واقعیت این ست که لذتی در اسفند وجود دارد در هیچ نوروزی نیست چون انتظار شیرینی در اسفند هست که حتی در خود بهار نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
44👍13💔4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفتم امروز که برف و سرماست حس خوب کودکانه بگیرید.
@adelehz
25👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خبر آورده اند رفته ای ...
دست در دست کسی از پیچ کوچه ای پیچیده ای و از تیررس نگاه من که پشت پنجره ایستاده بودم ناپدید گشته ای...
سکوت کرده ام‌و خیره شدم
و به این فکر میکنم که آن دیگری خواهد توانست تو را دوست بدارد ..
بقدری که روزگاری من دوست می داشتم...
خانه از سکوت پر می‌شود
کسی برای پاسخ دادن نیست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔207😢4👍3
تحسین از آنِ زنانی ‌ست
که اندام‌هایشان آنها را تعریف نکرده است!
و
برای عمیق‌تر شناختن ماهیتشان به عنوان یک فرد تلاش میکنند
نه یک جنس...

👤#پونه_مقیمی

@adelehz
👍5911🥰1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بچه ها
وفا خیلی چیز قشنگیه خیلی باارزشه
خیلی گرون قیمته
دست هرکسی نمیدن
از هرکسی انتظار شو نداشته باشین.
آدم باوفا کمیابه عین الماس دیدین تاحالا تو خیابون همه الماس دستشون باشه؟
نیست ،نمیشه
فقط یسری معدود الماس دارند .
چرا از همه انتظار وفا دارید و وقتی میفهمید بویی ازش نبردن ناامید میشید؟
عزیزای من وفا رو به هرکس نمیدن
روزی صدبار تکرارش کنید .
#عادله_زمانی
@adelehz
48👍21💔4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح آمده برخیز که خورشید تویی
در عالمِ نا امیدی امید تویی...

@adelehz
21👍6🥰2
عمیقا از تو رنجیده ام .
از همان نقطه که عمیقا دوستت داشتم از همان نقطه رنجیده ام .
انگار یک بشقاب از زیباترین گلش ترک بخورد .
دوست داشتن عمیق حال انسان را خوب می کند و رنجیدن عمیق انسان را فرو می پاشد .
و کاش این را نمی دانستم.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔49👍8
روزیِ صبحِ آسمانِ شما
قاصدک‌های خوش‌خبر باشد ...


صبحتون بخیر 🕊🌻



@adelehz
37🕊8👍2
هنوز هم ته حس نوستالژیکی که تلاش می‌کند در کودکی گمشده ام زنده بماند شوق نوروز و عید را با ماهی قرمزها گره زده ست.
ماهی قرمزهایی که بوی عید می دهند ،بوی کودکی بوی ذوق بوی خوب زندگی وقتی هنوز خیلی چیزها قشنگ بود .
#عادله_زمانی
@adelehz
21💔4
یا همه...
یا هیچ!
راضی به بودن‌های نصفه و نیمه‌ی هیچکس
در زندگیتان نباشید،
حتی با بهانه‌ای به نام عشق!

@adelehz
👍31
حالا قهر نکن بیا دیگه
نه برو با همون دختره که امروز تو خیابون بهش راه دادی😐

#نارنجی
@adelehz
🥰22😁132
ارسالی یکی از خانمهای عزیز کانال 😁


کرمعلی سی سال قبل ازدواج کرده بود و از زندگیش خیلی خوشحال و از همسرش خیلی خیلی راضی بود .
روزی از روزها سگی زنشو گاز گرفت ،
و بر اثر گاز گرفتگی زنش مریض شد و بعداز مدتی فوت کرد
کرمعلی خیلی مغموم و دلشکسته شد ،
و هیچوقت از منزلش خارج نمیشد ،
و کلا در انزوا فرو رفت.
بچه های کرمعلی به پدر پیرشان پیشنهاد ازدواج مجدد دادند.
اما پیرمرد قبول نکرد و به عشق اولش پایبند بود،از طرف بچه ها اصرار و از طرف کرمعلی انکار.
بعد از مدتی اصرار فرزندان نتیجه داد و پیرمرد قبول کرد که ازدواج کند.
بچه ها هم گشتند و یه دختر بیست ساله و خوشگل برای پدرشان انتخاب کردند
جشن مفصلی هم گرفتند و عروس خانوم رو به خونه پیرمرد قصه ما بردند .
عروس خانوم از همه لحاظ خیلی به کرمعلی میرسید ،
و تلاش میکرد پیرمرد را خوشحال کند.
چند روز که گذشت پیرمرد خوشحال و سرمست از ازدواجش،
بچه هاشو صدا زد و گفت:
به شکرانه ازدواجش پنج گوسفند 🐑 را قربانی کنند.
و دو گوسفند را بین فقرا...
یک گوسفند را بین خواهر و برادراش ،
و یک گوسفند را برای شام خودش و همسرجوانش بیاورند.

بچه ها گفتند :
پدرجان گوسفند پنجم را چیکار کنیم؟

کرمعلی گفت :
گوسفند پنجم را برای سگی که مادرتان را گاز گرفته ببرید.
خدا به این سگ خیر بدهد،
انگار  اون مصلحت منو بهتر از خودم میدونست......

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌�‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عزیزان
قدر خودتون بدونید
دم عیدی به خودتون ظلم نکنید
به خودتون ستم نکنید
بلند نشید بشورید بسابید
ازما گفتن
یخورده ب فکر خودتون و سلامت و زیبایی پوستتون واضافه وزنتون باشید .
همه ی مردها مثل کرمعلی هستند🤣😒

@adelehz
😁58👍408👎2🕊1