"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
همه خوابند
جز عاشقانی که بیدار می مانند و برای خدا قصه می گویند .
مولانای جان
@adelehz
42🥰7
سلام به آنان که بخشیدند،فراموش هم کردند اما هنوز نیمه شبان با درد حاصل از زخمی کهنه در قلبشان از خواب بیدار می‌شوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
💔55👍4😢31
یه عروسک دیدم تو اینستا رفتم قیمت گرفتم کلی قشنگ برخورد کردن و قیمت دادن
۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان وجه رایج‌مملکت
قیمتش خوب بود هاا برای یه عروسک ۵۰ سانتی منتها دیدم‌من سلیقه ندارم !
پیام و قلب زدم اومدم بیرون😑
چه خبرتونهههه
@adelehz
😢35😁16💔8
بچه ها امشب جدی شب من نیست رفتم سیاه دونه بخورم یه قاشق دونه ی سیاه گذاشتم تو دهنم و آبم روش
دیدم اصلا بوی سیاه دونه نداره توجه نکردم
الان که دونه ها روی زبونم می لغزند میبینم یه قاشق تخم شربتی خوردم😑
بخاطر عروسکه است
میدونم😶🌫🥶
😁89🥰32👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چارلز بوکوفسکی چقدر زیبا میگه:
"باید خودمان نوری بر تاریکی مان بتابانیم
این را هیچ کس دیگری برای ما انجام نخواهد داد..."

@adelehz
48👍13🕊6
سالهایی که وبلاگ می نوشتم یه بلاگی بود که صاحبش یه پسر جوون و عاشق بود
عاشق یکی از همکلاسیاش بود بدون اینکه بهش گفته باشه
هر روز توی بلاگش براش می نوشت که اون روز چه حالی از دیدنش داشته و چیزهای زیادی میگفت که متاسفانه اون دختر اصلا خبر از وجود این عشق نداشت چه رسد که بخونه بلاگش و...
این آهنگ، آهنگ بک گراند بلاگش بود...
آخرین پستش این بود که همکلاسیش ازدواج کرده و دیگه هیچ وقت پستی نگذاشت و منم نفهمیدم چی شد عاقبتش
امشب بی جهت یادش افتادم
این اهنگِ لعنتی....
#وبلاگ_قدیمی_من
@adelehz
💔52😢91
"حاصل‌ضرب توان در ادعا مقدارى ثابت است،

هرچه توان انسان كمتر باشد ادعاى او بيشتر است و هرچه توان انسان بيشتر باشد ادعاى او كمتر است..."

دکتر حسابى

@adelehz
👍30
"زنی که‌گم کردم "
دوستان همینجوری که دارید چایی تون و هورت می‌کشید خدمت تون عرض کنم که یک چهارم سال گذشت😸
دوستان چایی تون و بگذارید زمین کمتر از یک ماه به سال جدید مونده😅🥲
😁85💔4👍1👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم‌میخواد متواضع باشم ولی حقیقتا نمیتونم😄
@adelehz
😁23👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و تو هر لحظه به واسطه ی نور احاطه شده ای
حتی در تاریک ترین لحظات
حتی در هنگامی که خودت بی خبری
به روشنایی نور الهی اعتماد کن.
#عادله_زمانی
@adelehz
44👍4🕊4💔3
‏آدم گاهی از یک سرزمین مهاجرت می‌کند،
گاهی از یک فرهنگ، گاهی از یک رشته‌ی تحصیلی
و البته گاهی از یک آدم.
«مهاجرت از آدم‌ها»
شاید سخت‌ترین نوع مهاجرت باشد؛
باید از یک گوشه‌ی قلب خودت به گوشه‌ای دیگر از قلبت مهاجرت کنی؛ به آن گوشه‌ی کوچک خلوتی پناه ببری که کسی آن‌جا نیست،
پناه به خویشتن از دست خویشتن ..

✍🏼 ابراهیم سلطانی
💔3312👍8😢6🥰1
اسفند مظلوم ترین ماه سال ست .تصور کن باشی اما کسی نبیندت چون همه منتظر پایانت هستند.هیچ کس نخواهد که طولانی شوی..
اما واقعیت این ست که لذتی در اسفند وجود دارد در هیچ نوروزی نیست چون انتظار شیرینی در اسفند هست که حتی در خود بهار نیست.
#عادله_زمانی
@adelehz
44👍13💔4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گفتم امروز که برف و سرماست حس خوب کودکانه بگیرید.
@adelehz
25👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خبر آورده اند رفته ای ...
دست در دست کسی از پیچ کوچه ای پیچیده ای و از تیررس نگاه من که پشت پنجره ایستاده بودم ناپدید گشته ای...
سکوت کرده ام‌و خیره شدم
و به این فکر میکنم که آن دیگری خواهد توانست تو را دوست بدارد ..
بقدری که روزگاری من دوست می داشتم...
خانه از سکوت پر می‌شود
کسی برای پاسخ دادن نیست ..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔207😢4👍3
تحسین از آنِ زنانی ‌ست
که اندام‌هایشان آنها را تعریف نکرده است!
و
برای عمیق‌تر شناختن ماهیتشان به عنوان یک فرد تلاش میکنند
نه یک جنس...

👤#پونه_مقیمی

@adelehz
👍5911🥰1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
بچه ها
وفا خیلی چیز قشنگیه خیلی باارزشه
خیلی گرون قیمته
دست هرکسی نمیدن
از هرکسی انتظار شو نداشته باشین.
آدم باوفا کمیابه عین الماس دیدین تاحالا تو خیابون همه الماس دستشون باشه؟
نیست ،نمیشه
فقط یسری معدود الماس دارند .
چرا از همه انتظار وفا دارید و وقتی میفهمید بویی ازش نبردن ناامید میشید؟
عزیزای من وفا رو به هرکس نمیدن
روزی صدبار تکرارش کنید .
#عادله_زمانی
@adelehz
48👍21💔4